Rapunainen ja Kalamies

rapuneitonen

Kertokaa mulle...teillä joilla on kokemuksia elämän varrelta...sopiiko rapu (n) ja kala (m ) hyvin yhteen...onko kalamies uskollista tyyppiä...?

9

4694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparitytsy

      voin sanoa, että uskollisia ovat...juttelin n. vuosi sitten netin kautta erään kalamiehen kanssa "sellasia", jatku n. kuukauden, kunnes kalamies jyrkästi ilmoitti ettei ole tosissaan ja ei halua pettää kumppaniaan.
      ...tokihan tuo meidän välinen keskustelu olisi loukannut tän miehen tyttöä, että ei se ihan harmitonta ollut. itsekin olin aika vitsimielessä, sillä en koskaan oikeasti makaisi varatun miehen kanssa.

      eli uskollisia on, ne on kilttejä, ei tee mitään mikä satuttais omaa rakastaan ;) onnea teille!! sovitte rapu ja kalat yhteen kuin hanska käteen!

      t: skorppari.

    • Voisin kysyä samaa mutta itse olen m ja (kala) n on (rapu) :) .

      Ei kai mitään ihmeellistä kuitenkaa...

      Kyllä se sopii.

      Kalamies on parasta tyyppiä mitä löytyy! ;)

    • RAPU

      Minulla oli suhde kala mieheen 4.5 V ja se suhde oli kaikin puolin parasta mitä minun elämässä on ollu...jos sen miehen oisin saanu pitää ikinä en olis antanu pois. Mut joskus kohtalo tulee peliin ja kaikki loppuu siihen, mut olen tällä hetkellä rapumiehen kainalossa ja tuntuu kyl ihan hyvältä.

    • Siiri1900

      Rapunainen ja kalamies sopivat hyvin yhteen, sillä molemmat veden merkkejä. Minulla 7 1/2 vuoden kokemusta yhdessä olosta vaikka ei yhdessä asutaan. Mä olen hellä ja huolehtivainen ja mun kalamies on uskollinen mörökölli, johon voin luottaa. Hän ainakin kertoo kaikenlaiset asiat mulle, vaikka välillä en kyllä haluaisi kuulla. Me ainakin kompensoimme toisiamme, kunhan isommat särmät ovat hiottu ja voin sanoa, että nyt ovat. Mulla vain on se ongelma ettei meistä mitään tästä enenmää tule, sillä jos hän haluaa perheen se ei onnistu, sillä olen huomattavasti häntä vanhempi. Eli on vaikean päätöksen paikka, siis hänellä. Mun kalamieheni on mun elämäni rakkus ja enkä antaisi mitään pois, eli tsemppiä sulle.

      T Siiri

    • aikuinen rapunainen

      Hei, kokemukseni mukaan rapunainen ja kalamies ovat luotuja toisilleen. Siinä on ennen kokematonta sielujen sympatiaa ja eroottista vetovoimaa.. Kalamiehen mahdollinen uskollisuus on sitten ihan toinen juttu.. Mutta uskoisin että kalamies ui aina vierailta vesiltäkin mystisen kiehtovan ainutlaatuisen rapunaisensa luo;)

    • ....

      Kalamies pettää siinä missä muutkin, mutta sen myös tunnustaa!jos voisin palata ajassa takaisin en koskaan olisi sekaantunut kyseiseen mieheen, joka vei itsetuntoni ja omanarvontuntoni!

      • tisa

        ...tuo kolahti, nimittäin itse -ja omanarvontunnon kolhiintuminen kalamiehen "pehmeässä" syleilyssä. Se on niin uskomatonta kuinka hän on saanut minut epäilemään joskus jopa ajatuksiani.... Ja suhteen lopettaminen ei tunnu ommistuvan kuin todellisen riidan kautta, jota en ole saanut armaan kalani kanssa aikaiseksi(on nimittäin iljakkaan liukas välttelyssään)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe