Neitsyt ja perhe-elämä!

Aleydia

Mietin, et millainen Neitsyt on perhe-elämässä.
Suurperheen isä/äiti tai ikuinen sinkku.

------------------------------------------

Millaisia Te olette?
Montako lasta teillä on tai haluatte?
Uskotteko avioliittoon?
Oletteko naimisissa/kihloissa?Haluaisitteko?
Oletteko koti-ihmisiä vai bailuprinsessoja vai...?
Onko kaunis ja hyvin sisustettu koti tärkeää?

-------------------------------------------

Minä ja siskoni ollaan molemmat Neitsyitä, ikäeroa päivä alle vuoden. Hän on selvästi sellainen koti-ihminen, joka haluaa sisustaa, leipoo ja haluaa ihanan perheen, josta pitää huolta. Mä en kestä lapsia, en jaksaa kotiin panostaa, vaikka puhtaus onkin tärkeätä enkä voi sietää ruuanlaittoa lainkaan. Avioliitto ei myöskään ole suunnitelmissani, suorastaan ahdistaa ajatus sellaisesta. Tietenkin tähän vaikuttavat monet muutkin asiat kuin pelkkä horoskooppimerkki, mutta nyt katsellaan asiaa horoskooppien näkökulmasta ;)

Siskoni nousumerkki on Neitsyt ja minä olen Vaaka...

Ottakaa kantaa asiaan :)

9

2247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asson

      Millaisia Te olette?
      * en kovinkaan perheihminen, haluan olla ilman velvoitteita ja mennä ja tehdä mitä mua lystää.

      Montako lasta teillä on tai haluatte?
      * ei ole yhtään, ikää on itselläni pian 21. jos lapsia joskus päätän hankkia, niin en varmaankaan alle 30-v:nä!

      Uskotteko avioliittoon?
      * ajatus avioliitosta ahdistaa. ei naimisiin ole pakko mennä.

      Oletteko naimisissa/kihloissa?Haluaisitteko?
      * en ole. kerran olen seurustellut 1,5 vuotta, se niistä aiemmista seurustelusuhteista.

      Oletteko koti-ihmisiä vai bailuprinsessoja vai...?
      * en hirveesti viihdy kotona. tykkään, kun saa olla vaikka juuri baarissa tai kavereiden kanssa. matkustelukin on intohimo.

      Onko kaunis ja hyvin sisustettu koti tärkeää?
      * pitää olla nätti ja semmonen missä viihtyy. tosin, oon itse niin sottanen tyttö että kämppä on aina aika karmee... mut kyl mäkin silti siistiydestä pidän. kumpa en ois näin laiska :)

      itse olen nouseva jousimies.

    • neitsyt''

      Millaisia Te olette?
      *en perhe ihminen.
      Montako lasta teillä on tai haluatte?
      *en halua lapsia, jos haluan, 1-2.
      Uskotteko avioliittoon?
      *jonkun verran
      Oletteko naimisissa/kihloissa?Haluaisitteko?
      *en ole naimisissa, haluaisin naimisiin
      Oletteko koti-ihmisiä vai bailuprinsessoja vai...?
      *olen koti-ihminen, silloin tällöin ystävien seurassa
      Onko kaunis ja hyvin sisustettu koti tärkeää?
      *en kestä olla jos on sotkuista

      nousumerkkini on skorpioni...

    • Missukka

      Tässä toinen neitsyt nouseva vaaka. Lapsia haluan tällä hetkellä 1-2. Uskon avioliittoon ja olen naimisissa. Olen kai koti-ihminen, jolla on joskus bailukausia. Tai nykyään menokausia, kun bailaus-ravintolaillat on in memory. Periaatteessa kaunis ja hyvin sisustettu koti on tärkeä, mutta käytännön toteutus vaan ontuu. Ruuanlaittoa on toistaiseksi vain viikonloppuisin ja silloinkin toinen osapuoli tekee sen suurimmaksi osaksi.

      Vinkki-viitonen: etsi tarpeeksi vapaudenhaluinen ja samalla sitoutunut siippa. Suosittelen treffejä 23-29.11. syntyneiden kanssa.

    • neitsykkä

      Millaisia Te olette?
      - En ole liiemmin perheihminen. Haluan mennä ja tulla miten lystään. Liiat velvoitteet ahdistavat helposti.

      Montako lasta teillä on tai haluatte?
      - Ei yhtään, enkä halua. Jos niin hullusti kävisi, haluaisin 1-2. Ei yhtään enempää. En ole yhtään "äitihahmo".

      Uskotteko avioliittoon?
      - Ehkä jonkin verran, mutta silti ajatus liitosta ahdistaa.

      Oletteko naimisissa/kihloissa?Haluaisitteko?
      - En ole, haluamisesta en osaa sanoa. Juu ja ei.

      Oletteko koti-ihmisiä vai bailuprinsessoja vai?
      - Joskus kotona on kiva olla, mutta kyllä suurin osa ajasta tulee vietettyä jossain aivan muualla kuin kotona ystävien seurassa. Ja bailauskin kuuluu isona osana elämää.

      Onko kaunis ja hyvin sisustettu koti tärkeää?
      - Minulle ainakin on tosi tärkeää. En viihdy kodissa, jossa on sotkuista. Siivoan vähintään kerran viikossa. Sisustus on myös intohimoni. Ystäväni ovat myös monesti kehuneet asuntoani.

      Olen nouseva vaaka

    • d'anna

      Olen nais-neitsyt. En ole koskaan ollut kiinnostunut perhe-elämästä. Useita seurustelusuhteita takana, yksi kihlaus. Ei lapsia. Viihdyn kotona yksin mainiosti mutta kaipaan myös toisaalta ihmisten ilmoille; älyllisesti haastava seura kiinnostaa aina. Tykkään juhlimisesta yleisesti. Nousumerkki: leijona. Kodin ei tarvitse olla tip-top (ennen piti, mutta nousemerkki on tainnut muuttaa tätä piirrettä :)

    • Wings of darkness

      Olen 33vuotias hevimimmi

      Mulla on 4 lasta joista ensimmäinen syntyi kun olin 19v.Nuorin on 4.

      Uskon avioliittoon silllon kun sen solmimiselle on oikeat syyt ja kun on varmuus että suhde kestää.

      Minulla on pitkä 16vuotta kestänyt avoliitto takana.Josta erosin pari vuotta sitten.

      Olen sekä bile että koti-ihminen.Festareilla,baareissa ja kavereilla tulee kyllä liehuttua toisinaan hyvinkin paljon.Etenkin eroni jälkeen..Se, ollaan menossa mitä lasten hoito ja kasvatus sallii..Ehkä jos joku minut kesyttäis niin kotonakin viihtyisin...

      Kaunis ja hyvin sisustettu onkin sitten enemmän mielipide kysymys kun luonne tai horoskooppiin liittyvä..Kotini on käytännöllinen jossa lasten ja koiran on hyvä elää.Kauneutta haen sitten muualta kun sekasesta lastenhuoneesta..

      En kyllä ole mikään pullantuoksuinen äiti.Vaikka lapseni olenkin aina itse kotona hoitanut.

    • neitsyt nainen

      Millaisia Te olette? Hieman ujo isommassa seurueessa, toiset huomioon ottava, empaattinen, jämäkkä l. seison sanojeni takana, lähimmäisiäni rakastava..
      Montako lasta teillä on tai haluatte? Kolme lasta, en halua enempää.
      Uskotteko avioliittoon? Kyllä.
      Oletteko naimisissa/kihloissa?Haluaisitteko? En ole ollut naimisissa, lasten isän kanssa 15 v. kihloissa ja avoliitossa, nyt seurustelua 7 v.
      Oletteko koti-ihmisiä vai bailuprinsessoja vai...? Sekä että.
      Onko kaunis ja hyvin sisustettu koti tärkeää? Koti on tärkeä, kauniisti sisustettu ja viihtyisä.

    • Nuopseva jouskari

      Lapset kasvatettiin yhdessä ja nyt ollaan eroamassa. Vaimoni on oinas siis olemme se legendaarinen pari. Homma toimi aikansa ja oli todella upeaa. Nyt on kuitenkin tullut sen jutun loppu ja olen taas minä itse. En ole varma etsinkö uutta puolisoa. Järki sanoo, että ei. Katsotaan kuitenkin mitä tulee.

      Ikuiseen sitoutumiseen, eli avioliittoon en usko. Koko avioliitto on yliarvostettu, eikä se anna individualistille liikkumavaraa. Nyt tunnen, että olen todella vapaa. Voin hakea sitä, mitä todella koen elämässäni tarpeelliseksi.

      Koska vain täydellinen on kyllin hyvää, haen edelleen sitä. En usko, että mikään parisuhde voi sitä tuoda.

    • vastus.

      Millaisia Te olette? Olen mukavuudenhaluinen ja vastapainoksi ulkonäkökeskeinen.

      Montako lasta teillä on tai haluatte? Tavallaan en halua yhtään, toisaalta jos saisin yhden lapsen haluaisin toisenkin. Eli 2.

      Uskotteko avioliittoon? Uskon paljolti, jos minulla olisi lapsia haluaisin olla naimisissa heidän isänsä kanssa.

      Oletteko koti-ihmisiä vai bailuprinsessoja? Molempia! Rakastan bilettämistä, mutta on aivan ihanaa ahmia kotona ja katsoa leffoja.

      Onko kaunis ja hyvin sisustettu koti tärkeää? Sisustus on ihanaa ja on mahtavaa vaihtaa tauluja ja ostaa kauniita huonekaluja. Olen kuitenkin laiska siivoamaan, mutta puhdasta pitää olla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe