tietääkö joku

kotikiusattu

minkälaista palkkaa käenpiialle maksetaan?

41

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutv M

      Pullahiiren olen kuullut saavan joskus pientä
      palkkaa tai luontaisetua.

      Ehkä palkka kuitenkin on pelkkää luontaisetua.:)

      • kotikiusattu

        niitä mysteerejä jotka ei koskaan selviä.
        Totuuden etsijän polku on pitkä ja kivinen.


      • Kutv M
        kotikiusattu kirjoitti:

        niitä mysteerejä jotka ei koskaan selviä.
        Totuuden etsijän polku on pitkä ja kivinen.

        Mut oletkos tietonen tälläsestä Pullahiiri
        tittelistä,kenelle tällänen"arvonimi" suodaan.:)


      • kotikiusattu
        Kutv M kirjoitti:

        Mut oletkos tietonen tälläsestä Pullahiiri
        tittelistä,kenelle tällänen"arvonimi" suodaan.:)

        minut on komennettu nurkkaan ,olen kuullut komennon "älä pullahiiri kitise".
        Mutta epäilen että en ole ansainnut valtakunnallisen pullahiiren arvoa.
        Läänin pullahiiri vois olla paikallaan.


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        minut on komennettu nurkkaan ,olen kuullut komennon "älä pullahiiri kitise".
        Mutta epäilen että en ole ansainnut valtakunnallisen pullahiiren arvoa.
        Läänin pullahiiri vois olla paikallaan.

        ole pullasorsa,ei kait vaa ol sama assia?


      • kotikiusattu
        enkelitrio kirjoitti:

        ole pullasorsa,ei kait vaa ol sama assia?

        mikä vaa mut nyt on lähdettävä fillaroimaan


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        mikä vaa mut nyt on lähdettävä fillaroimaan

        Aurinkoki!


    • enkelitrio

      "lapsipalkalla"?Isoja poikasia se saa.Onks se käenpiika,mikä hoitaa ne käen poikaset?
      Kysytpäs vaikeita!

      • kotikiusattu

        se on se henkilö joka siivoo kolon.


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        se on se henkilö joka siivoo kolon.

        Joka hoitaa toisen "tekemät lapset".Eiks se vasta piika ole,ku hautoo käelle net munat ja niistä syntyy uusia käkijä :)


    • Pirre*

      isännästä/ssä.

    • palkaksi

      voi sanoa, joita se panee toiset piikomaan.
      Minäpä opin, että lintu voi teeskennellä olevansa käärme.
      *ihme ja kumma*

      • enkelitrio

        Käenpiika ainaski ossaa!Kukkaa ei uskalla mennäkkä pesään,ku näyttää et siäl kihisis käärmeit,hui!


      • että sanoit
        enkelitrio kirjoitti:

        Käenpiika ainaski ossaa!Kukkaa ei uskalla mennäkkä pesään,ku näyttää et siäl kihisis käärmeit,hui!

        tuon. Ihmettelin, että maassa, polullako ne käärmeiksi tekeytyy.


    • enkelitrio

      Iha itte ittelles "ostaa" maast,mittää palkkaa saa,ku ei töitkä tee.Eikä ol käkikä. KJÄH !

    • Minä taas ajattelen, että sellainen käenpiika vie ihan kaiken. Siis palkka on silloin kaikki.

      • se vie?

        Eihän se vie edes pikkusormeaa, saati koko kättä.


    • Rocellii

      kun olet hierarkiassa vähän ylempänä, kuin piika

      vai?

      ja saat auktoriseerata ja määritellä piian työn arvon

      "oikea ojentaa ja vasen vastaanottaa"...ja leski
      joko sautattaa tai jätättää"

      maksa piialle käteen...sille kuuluva palkka ;)))

      • kotikiusattu

        minä olen itse se joka joutuu kyselemään palkkansa perään.
        Eli vertauksessa minua verrattiin käenpiikaan,jolloin halusin tietää paljonko tulen tienaamaan,ymmärsiks?


      • Rocellii
        kotikiusattu kirjoitti:

        minä olen itse se joka joutuu kyselemään palkkansa perään.
        Eli vertauksessa minua verrattiin käenpiikaan,jolloin halusin tietää paljonko tulen tienaamaan,ymmärsiks?

        ja poikalapsi tulkoon!

        sait jälleen arvon nousua...kun pääsit arvostelmaan minua ja tietämättömyyttäni

        hyvä on ..kiirehdin tulkinnoissani
        mutta ei tuosta avauksestakaan kyllä selvinnyt tuollainen tarkoitusperä ( ainakaan minulle)

        eihän Sinun tarvitsisi tyytyä olemaan "kotikiusattu",
        koska olet noin FIKSU ;)))


      • kotikiusattu
        Rocellii kirjoitti:

        ja poikalapsi tulkoon!

        sait jälleen arvon nousua...kun pääsit arvostelmaan minua ja tietämättömyyttäni

        hyvä on ..kiirehdin tulkinnoissani
        mutta ei tuosta avauksestakaan kyllä selvinnyt tuollainen tarkoitusperä ( ainakaan minulle)

        eihän Sinun tarvitsisi tyytyä olemaan "kotikiusattu",
        koska olet noin FIKSU ;)))

        jäi tunne että nyt nakellaan navetalla.
        Minä en halua arvostella sinua, enkä muitakaan.
        Voin vakuuttaa sinulle että olen viimeinen joka arvostelee piikoja.
        28 v olen puolustanut vähäväkisiä ja muita takarivin ihmisiä jotka muuten jäisi jalkoihin.
        Tämä keskustelu palsta on henkireikä kun on vapaata,heittelen koe palloja ja katson tarttuuko joku syöttöön.
        "fiksuuteni" on rajallista sillä kansakoulu pohjalta on vaikea ponnistaa,vauhti uhkaa loppua ennen askelmerkkiä.
        Rauhaa ystäväni ,rauhaa.


      • Rocellii
        kotikiusattu kirjoitti:

        jäi tunne että nyt nakellaan navetalla.
        Minä en halua arvostella sinua, enkä muitakaan.
        Voin vakuuttaa sinulle että olen viimeinen joka arvostelee piikoja.
        28 v olen puolustanut vähäväkisiä ja muita takarivin ihmisiä jotka muuten jäisi jalkoihin.
        Tämä keskustelu palsta on henkireikä kun on vapaata,heittelen koe palloja ja katson tarttuuko joku syöttöön.
        "fiksuuteni" on rajallista sillä kansakoulu pohjalta on vaikea ponnistaa,vauhti uhkaa loppua ennen askelmerkkiä.
        Rauhaa ystäväni ,rauhaa.

        rauhaa sitä nyt ollaan vaatimassa
        no ei sieltä kotikiusatun osasta ole sitten nousemista ylemmälle tasolle
        en voi auttaa Sinua enempää
        olisin tarjonnut harjoitusta...
        jotta kestäisit niitä koitoksia siellä kotirintamalla


      • Kuka lie

        noita sinun kommenttejasi, ja aika arvostelijan osan tunnut ottaneen täällä.


      • kotikiusattu
        Rocellii kirjoitti:

        rauhaa sitä nyt ollaan vaatimassa
        no ei sieltä kotikiusatun osasta ole sitten nousemista ylemmälle tasolle
        en voi auttaa Sinua enempää
        olisin tarjonnut harjoitusta...
        jotta kestäisit niitä koitoksia siellä kotirintamalla

        ole minnekkään nousemassakaan,pääliköitä on mailma tulvillaan,mutta inkkarit on vähissä.
        En vaatinut, vaan tarjosin rauhaa.
        Huono päivä ehkä? vai ärsytinkö muuten vaan?


      • vähän

        tosissaan...


      • Rocellii
        kotikiusattu kirjoitti:

        ole minnekkään nousemassakaan,pääliköitä on mailma tulvillaan,mutta inkkarit on vähissä.
        En vaatinut, vaan tarjosin rauhaa.
        Huono päivä ehkä? vai ärsytinkö muuten vaan?

        tosissaan ottaa ;)) näitä palstajuttuja

        hyviä kotikiusaus päiviä Sinulle edelleenkin

        kiva, että olet olemassa ;))


    • a.mazon

      15 euroa tunnilta. 200% kello 18:00 jälkeen.
      Viiden viikon vuosiloma.
      55-vuotiaana eläkkeelle.

      Kateeksi käy ammatinvalintasi. :)

      • kotikiusattu

        käenpiikaan kun siivoukseni ei tyydyttänyt vaimoa.


      • enkelitrio

        Ei tienaa "sianpiika" moisia !


      • asian väärin?
        kotikiusattu kirjoitti:

        käenpiikaan kun siivoukseni ei tyydyttänyt vaimoa.

        Jos se olikin rakkaudentunnustus?

        Harva lintu, kuten käenpiika on väritykseltään ihan samanlainen sukupuolesta huolimatta.
        Samoin kumpikin osallistuu tasavertaisena hautomiseen.

        Jospa sanoma ei mennytkään oikeana perille?


      • a.mazon
        kotikiusattu kirjoitti:

        käenpiikaan kun siivoukseni ei tyydyttänyt vaimoa.

        Millanen se on muuten hengeltään se sun työpaikkasi. Arvostellaanko vain työn tulosta vai onko ainasta nalkutusta?

        Lottovoitto sinun pitäis saada. Voisit sanoa pomolle suorat sanat ja ottaa lopputilin. :)

        Ja miten sitten johtajattaren suu pannaan.


      • kotikiusattu
        enkelitrio kirjoitti:

        Ei tienaa "sianpiika" moisia !

        ei tajua tuota pointtia,joka oli nokkela.


      • enkelitrio
        kotikiusattu kirjoitti:

        ei tajua tuota pointtia,joka oli nokkela.

        mittää haittaa....kellekkää !


      • kotikiusattu
        a.mazon kirjoitti:

        Millanen se on muuten hengeltään se sun työpaikkasi. Arvostellaanko vain työn tulosta vai onko ainasta nalkutusta?

        Lottovoitto sinun pitäis saada. Voisit sanoa pomolle suorat sanat ja ottaa lopputilin. :)

        Ja miten sitten johtajattaren suu pannaan.

        rouva on henkee täys ku turusen pyssy,perheen emänän puolituntinen on aina töistä tullessa.
        mutta jos lähtisin ,kuka minusta huolen pitäisi?


      • kotikiusattu
        asian väärin? kirjoitti:

        Jos se olikin rakkaudentunnustus?

        Harva lintu, kuten käenpiika on väritykseltään ihan samanlainen sukupuolesta huolimatta.
        Samoin kumpikin osallistuu tasavertaisena hautomiseen.

        Jospa sanoma ei mennytkään oikeana perille?

        sillä käenpiian kolokin on kuulema puhtaampi kuin minun siivooma vessa.


      • kuitenkin,
        kotikiusattu kirjoitti:

        sillä käenpiian kolokin on kuulema puhtaampi kuin minun siivooma vessa.

        että rakkaudesta se hevonenkin potkii?
        Jos sois niin teilläkin?


      • kotikiusattu
        kuitenkin, kirjoitti:

        että rakkaudesta se hevonenkin potkii?
        Jos sois niin teilläkin?

        niin meillähän vasta rakastetaankin.
        Viime yönnäkin potkaistiin sänkystä kuorsaamisen takia.
        Sitten käskettiin vettä hakemaan koska olen jalkeilla.


      • näkökulma
        kotikiusattu kirjoitti:

        niin meillähän vasta rakastetaankin.
        Viime yönnäkin potkaistiin sänkystä kuorsaamisen takia.
        Sitten käskettiin vettä hakemaan koska olen jalkeilla.

        asiaan auttaisi?

        Kerro ottavasti vesipullo sängyn viereen, niin et ehkä ensiyönä lennä!


      • kotikiusattu
        näkökulma kirjoitti:

        asiaan auttaisi?

        Kerro ottavasti vesipullo sängyn viereen, niin et ehkä ensiyönä lennä!

        tuli taas sellainen aavistus että on mentävä unimailmaan,ehkä näen jonkun tutun kirjoittelijan unessa.


      • enkelitrio
        näkökulma kirjoitti:

        asiaan auttaisi?

        Kerro ottavasti vesipullo sängyn viereen, niin et ehkä ensiyönä lennä!

        Ottaa tyhjä pullo kans....jossei vaimoo janotakka !


      • a.mazon
        kotikiusattu kirjoitti:

        rouva on henkee täys ku turusen pyssy,perheen emänän puolituntinen on aina töistä tullessa.
        mutta jos lähtisin ,kuka minusta huolen pitäisi?

        ........niin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe