Mitkä ovat alkoholin oston ikärajat?(suomessa 18v ja sitten yli 20% on 20v, eikö?) Entä tupakan?
Ikäräjat espanjassa
6
889
Vastaukset
- 18 hujakoilla
pyörii mutta aiivan eri asia noudatetaanko niitä
- tarkotan
että myyjät luottavat ostajan täyttävän minimi-ikävaatimuksen, mutta jos on alle sen niin riippuu.. voi olla että ei myyjää niin kiinnosta. Espanjassa ei kovin yleensä alaikäiset osta alkoholia eikä yleensäkään meininki ole sama kuin Suomessa. Ehkä muut aineet (poltettavat) enemmän in ainakin mitä itse olen varsinkin Barcelonassa ja Madridissa havainnu :)
- saa ostettua
tupakka-automaateista olit minkä ikänen tahansa! Näitä on helppo löytää.
- mayor de edad
on sen verran muuttunut, että tupakka-automaateissa ON PAKKO olla kaukosäädin, jolla joku täysi-ikäinen "sallii" tupakan oston, esim. baarin tarjoilija.
Laki sanoo näin, mutta todellisuudessa se ei todellakaan toimi kaikkialla.
18-v. on se ikä, jolloin saa virallisesti alkaa tuhota keuhkojaan tupakalla sekä aivosolujaan alkoholilla. - mike-89
mayor de edad kirjoitti:
on sen verran muuttunut, että tupakka-automaateissa ON PAKKO olla kaukosäädin, jolla joku täysi-ikäinen "sallii" tupakan oston, esim. baarin tarjoilija.
Laki sanoo näin, mutta todellisuudessa se ei todellakaan toimi kaikkialla.
18-v. on se ikä, jolloin saa virallisesti alkaa tuhota keuhkojaan tupakalla sekä aivosolujaan alkoholilla.Ainoat maat on Pohjoismaat, jossa käytännössä kysytään papereita. Muualla uskotaan sanaan, jos ees kellää kiinnostaa :)
- todellista totta
mike-89 kirjoitti:
Ainoat maat on Pohjoismaat, jossa käytännössä kysytään papereita. Muualla uskotaan sanaan, jos ees kellää kiinnostaa :)
Noin se muuten menee. Hyvä nyrkkisääntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892