miesseuraa joensuusta ?

ukkomies

löytyiskö joensuusta seksiseuraa ok kaverista ok 45v ukkomiehelle. kaikki "normaali" käy. sulla paikka.

15

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen

      Muuten ok mutta paikkaa ei löydy. Minä 30 v.

      • hanski

        kirjottele, jos jotain keksittäis. kesällä vaikka luonnossa?


      • hanski

    • Vanha ilmotus mut oisko joensuun alueella vielä bi miehiä oon 25v haluaisin kokea ekan anaali seksin.

      • Anonyymi

        Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?

        Mielellään kävis minun luona :) ihan mikä päivä vain. onko sulla iso muna ;)


      • Anonyymi

        Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)

        tule minun luokse joku ilta niin saat panna pitkän kaavan kautta minua peppuun;) jos käy nii vaihetaan tarkempia tietoja :)


      • Anonyymi

        rupareikä trotajais väljyyttää


    • Anonyymi

      Joensuussa ois halukas mies kokeilee imeä.

    • Anonyymi

      Oiskohan Joensuussa siistille miehelle bi tai gay seuraa tarjolla, paikka tietysti on ja vaikka tänä iltana,en ole kovin kokenut mutta eiköhän se siitä.

      • Anonyymi

        Otetaanko tänään yhteys? tekee mieli.


    • Anonyymi

      Täällä ois siisti mies tarjolla ja paikka tietysti on,en kokenut mutta halukas kokeilemaan milloin tahansa sulle käy.

      • Anonyymi

        Itekkii aika kokematon mutta halua ottaa kunnolla suuhun, paikka tietysti on.


    • Anonyymi

      Vanha ilmoitus sulla mutta vieläkö ois tarjolla luotettavaa seuraa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      107
      7381
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      6946
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3482
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1262
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1243
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1113
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      218
      1066
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      933
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      881
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      853
    Aihe