miesseuraa joensuusta ?

ukkomies

löytyiskö joensuusta seksiseuraa ok kaverista ok 45v ukkomiehelle. kaikki "normaali" käy. sulla paikka.

15

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen

Muuten ok mutta paikkaa ei löydy. Minä 30 v.

• hanski

kirjottele, jos jotain keksittäis. kesällä vaikka luonnossa?

• hanski

• Vanha ilmotus mut oisko joensuun alueella vielä bi miehiä oon 25v haluaisin kokea ekan anaali seksin.

• Anonyymi

Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?

Mielellään kävis minun luona :) ihan mikä päivä vain. onko sulla iso muna ;)

• Anonyymi

Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)

tule minun luokse joku ilta niin saat panna pitkän kaavan kautta minua peppuun;) jos käy nii vaihetaan tarkempia tietoja :)

• Anonyymi

rupareikä trotajais väljyyttää

• Anonyymi

Joensuussa ois halukas mies kokeilee imeä.

• Anonyymi

Oiskohan Joensuussa siistille miehelle bi tai gay seuraa tarjolla, paikka tietysti on ja vaikka tänä iltana,en ole kovin kokenut mutta eiköhän se siitä.

• Anonyymi

Otetaanko tänään yhteys? tekee mieli.

• Anonyymi

Täällä ois siisti mies tarjolla ja paikka tietysti on,en kokenut mutta halukas kokeilemaan milloin tahansa sulle käy.

• Anonyymi

Itekkii aika kokematon mutta halua ottaa kunnolla suuhun, paikka tietysti on.

• Anonyymi

Vanha ilmoitus sulla mutta vieläkö ois tarjolla luotettavaa seuraa.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      178
      3177
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      239
      2997
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      183
      2205
    4. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      34
      1799
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      120
      1625
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      212
      1371
    7. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      81
      1075
    8. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      13
      989
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      115
      942
    10. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      891
    Aihe