Valtakunnankanslia tiedottaa.

Commander

Komentajan,Kansamme Isän,virallista puhuttelunimeä on tänään joudutttu pidentämään Kansan syvien rivien tahdosta ja toisaalta Komantajame rakkaudesta Kansamme kohtaan.Pidennys astuu kuitenkin virallisesti voimaan vasta 22.06.2007.
Koko virallinen puhuttelunimi kuuluu nyt: "Komentaja,Kansamme Isä,Kaitselmuksen Valo.

Valtakunnankansliassa 19.06.2007

Komentaja,Kansamme Isä,Kaitselmuksen Valo

Kai Michael Aalto

65

2617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älämölöö

      Tiedottele kuule ihan vaikka keskenäs noita typeriä "valtakunnankanslia" höpöhöpöjäs.

      • Commander

        Harvoin kirjoittelen tänne kännissä,mutta nyt sitä teen;selvitän mitättömän IP-osoitteesi ja sihteerini kanssa on sovittu,että hän vetelee sua niinkuin nyt nainen vain miestä kehtaa;hän on horoskoopissa Kalat,joten selviäsit hengissä,jos en minä Oinaana puutuisi asiaan...


      • syntymähumalassa
        Commander kirjoitti:

        Harvoin kirjoittelen tänne kännissä,mutta nyt sitä teen;selvitän mitättömän IP-osoitteesi ja sihteerini kanssa on sovittu,että hän vetelee sua niinkuin nyt nainen vain miestä kehtaa;hän on horoskoopissa Kalat,joten selviäsit hengissä,jos en minä Oinaana puutuisi asiaan...

        olet todennäköisesti.


    • synnyttää
      • Tekee sitten niin että

        selvittelee ip-osoitteet ja lähettää vaikka 'kaunokaisensa' tulemaan kun ei itse siis uskalla.

        Oinailehan siellä ja lue akkojen horoskoopit läpi kahdesti.

        Mikä pelle tuokin kohmeilija.


      • Commander

        Minulla on ollut jo useamman vuoden tapanani ajatella,että mikään ei ole minulle uutta auringon alla,mutta täytyy sanoa,että tätä "mielenkiinnolla" yhä toistamiseen katsellessa,meni kyllä aamukossut korvaan *repeilee :)


      • Aaalloll ei tajua edes
        Commander kirjoitti:

        Minulla on ollut jo useamman vuoden tapanani ajatella,että mikään ei ole minulle uutta auringon alla,mutta täytyy sanoa,että tätä "mielenkiinnolla" yhä toistamiseen katsellessa,meni kyllä aamukossut korvaan *repeilee :)

        että juomat laitetaan suuhun:).

        Ja parempi että jätät kossun rauhaa,se on Suomalaisten juoma.
        Jatkahan univormu putsausta.


      • historoitsija

        niinsanotut valkoiset,jotka ovat euroopassa omaa rotuansa,eli Espanjalaiset ja mutkin valimeren kansat kuuluvat myoskin naihin(huomaa tama,etta pohjois euroopassa he eivat luokittele itseaan valkoihoisiksi vaikka nain he tekevatkinUSA:ssa)valittavat ja itkevat aina rasismista,eli onko se USA:n rasismi germaanien harjoittamaa.Kysyn vaan?.


    • Commander

      Valtakunnankanslia päivystää kokonaisvaltaisesti (24/7) tänäkin juhannussutuksena.

      Ja olenkin tässä vuosien saatossa huomannut,että juuri nimenomaisesti juhlapyhien ja lomasesonkien aikaan Valtakaunannkanslian suuri merkitys etenkin henkisenä, kansallisena, tukipylväänä,henkiseen keskusteluapuun painottuen, korostuu. Ja näin tullee olemaan tänäkin juhanussutuksena.

      Yleensä mitä ihmeellisimmät känniääliöt ja örveltäjät aloittavat puhelinrumpansa jo hyvissä ajoin 22. päivänä.Juhannuksena myös erilaiset amatöörit ottavat hapanta helposti aivan liikaa ja keskustelut muodostuvat sitäkin "tiukemmiksi".

      Veikkaan,että surkuhupaisia tappouhkauksiakin tulee 7-10 kpl ,muulla kuin suomenkielellä puhuttuja keskusteluja n. 20 kpl ,sekä lisäksi epämääräistä örinää n.30 kpl.

      Tässä valossa ymmärtänette työni tärkeyden Valtakunnankanslian päivystäjänä myöskin näin juhannussutuksena.Tässä vielä Valtakunnankanslian päivystysnumero,ettei mene vittuilut väärään osoitteeseen: 040 - 7708982 !

      Valtakunnankansliassa 20.06.2007

      Komentaja,Kansamme Isä,Kaitselmuksen Valo

      Kai Michael Aalto

      • niin päivystää puhelinta.

        Aaltokin saa sitten odotella puheluita,tuskin kukaan soittaa!!!

        No mutjoo,jos ei Suomalaisessa kulttuurissa eläminen kiinnosta niin aina voi hokea epäisänmaallisesti muita juttuja epätoivossaan.

        Aalto pysyy uskollisena epäsuomalaisuudelleen.


      • Juopottelija

        Saako soittaa alle 3 promillen kunnossa?


    • rivimies

      kansan syvien rivien tahdosta on puhuttelunimeäsi muutettu. Vähän epäilen että olet omasta päästäsi keksinyt arvokkaan tuntuisen nimesi. Uusi nimesi sopii sulle huonosti. Paremmin sopis esim. Komentaja Molopää-Aalto, Komentaja Mikael Mulkku tai Komentaja Kakka-Kai.

    • Perseerkki

      Tässä sulle uusi virallinen puhuttelunimi.

      Valtakunnan Paskahuusissa 22.06.2007

      Kämmentäjä, Fistauksen Isä, Kaitselmuksen LuuValo

      Kaippari Miihkali Aalto.

      • rivimies

        hyvä nimiehdotus; Kämmentäjä, Fistauksen Isä, Kaitselmuksen LuuValo. Eiköhän päätetä kansan syvien rivien tahdosta ottaa tämä viralliseksi nimeksi.


    • Jokajätkäylösssiegheil!

      Päivystääkö valtakunnankanslia myös juhannuksena 24/7?

    • JOKA MIES YLÖS!

      JOKA MIES YLÖS!

    • Kuka käyttää

      Kutsuuko edes Olavi Mäenpää sinua tittelillä Komentaja,Kansamme Isä,Kaitselmuksen Valo?

      • Olivia Rosenberg

        Edes A. ei itse kutsu itseään siten.


      • kukamitähäh_
        Olivia Rosenberg kirjoitti:

        Edes A. ei itse kutsu itseään siten.

        Aaltokin on huumorimiehiä. Tartteeko sitä aina niin tosissaan kaikki ottaa.


      • Olivia Rosenberg
        kukamitähäh_ kirjoitti:

        Aaltokin on huumorimiehiä. Tartteeko sitä aina niin tosissaan kaikki ottaa.

        Jos ei, niin A. tervehtisi aamuista peilikuvaansakin Führeriksi.


      • Kansa kaipaa tietoa

        Kuka sinua kutsuu tuolla itse keksimälläsi tittelillä?


      • Kansa kaipaa tietoa kirjoitti:

        Kuka sinua kutsuu tuolla itse keksimälläsi tittelillä?

        -ainakin minä itse tarpeeksi kännissä, punatrollit, hearpedian kirjoittajat ja kaikki muutkin, jotka kuvittelevat tuolla tavoin vittuilevansa mulle.


      • SariHels
        kansanpuolustaja kirjoitti:

        -ainakin minä itse tarpeeksi kännissä, punatrollit, hearpedian kirjoittajat ja kaikki muutkin, jotka kuvittelevat tuolla tavoin vittuilevansa mulle.

        Rakas välitä.


      • wau!
        SariHels kirjoitti:

        Rakas välitä.

        Millon me saadaan nähdä sinut yhteiskuvassa Komentaja Aallon kanssa?


      • SKS-fani
        kansanpuolustaja kirjoitti:

        -ainakin minä itse tarpeeksi kännissä, punatrollit, hearpedian kirjoittajat ja kaikki muutkin, jotka kuvittelevat tuolla tavoin vittuilevansa mulle.

        Montako kertaa viikossa olet yleensä kovassa kännissä?:)


      • Jep jep
        wau! kirjoitti:

        Millon me saadaan nähdä sinut yhteiskuvassa Komentaja Aallon kanssa?

        SKS ja Mäenpää, Aalto ja Valtakunnankanslia - HUIKEAA PARODIAA SUORAAN TURUSTA JA OULUSTA!


    • Äskooäss

      Siik hail suomen turku ja oulu!

      • Olivia Rosenberg

        Ei tarvinne kommentoida enempää?


      • sks jyrää voittoon
        Olivia Rosenberg kirjoitti:

        Ei tarvinne kommentoida enempää?

        Aalto ja Mäenpää!
        Mäenpää ja Aalto!


    • Olivia Rosenberg

      Olisi mukava tietää, missä valtakunnankanslia tarkalleen sijaitsee. Saisiko sinne tulla tutustumaan?

      • innokas kumigulli

        haluun tulla käymään kuuluisassa Valtakunnankansliassa.


      • Joka mies ylös!
        innokas kumigulli kirjoitti:

        haluun tulla käymään kuuluisassa Valtakunnankansliassa.

        Joka mies ylös!


      • ovia
        Joka mies ylös! kirjoitti:

        Joka mies ylös!

        Pelkää mustalaisia


    • Joka mies ylös!

      Joka mies ylös!

    • Olivia Rosenberg

      Se olisi kaikille hyväksi. SKS tekisi suurimman palveluksen isänmaalle lopettamansa toimintansa kaikessa hiljaisuudessa.

    • Jep jep

      Homma on kovassa nousussa

      • Käsis kasaan pojat!

        vähän vastetta yleverolle!


    • klapujen täyttelijä

      Komentaja komentelee vaan ei töitä tee.

    • Rokki-Ola

      Tässä hyvä esimerkki mitä Mäenpää "puolue" puuhailee, ja millaisia henkilöitä "Olavi rakas" on haalinut riveihin.

      Kyseisen Valtakunnankanslian pitäjän sivut linkitetty Suomen kansan sinivaloisten etusivulle.

    • Hannila

      Komentajalla sana hallussa.

      • näyttää

        Tervakukkatie 36, oulu, katso google map niin näet valtakunnankanslian!


    • Tyrvään aasi

      Saako suuri johtajasi Olavi Mäenpää puhutella sinua muutoin kuin "Komentaja,Kansamme Isä,Kaitselmuksen Valo."

      Voiko puolueenne sisällä Ola kutsua sinua tuttavallisemmin; hypnoottinen konekaappari, avohoidokki...tjsp..?

    • ratface

      Se on moro!
      Mites teillä SKS:ssa menee?

    • SKS!

      SKS!

      - VAIN OLAVIIN JA KOMENTAJA AALTOON VOIMME LUOTTAA -

    • SuOlisTOkaAsu

      Sieg heil! Olavi on puheenjohtaja!

    • Nahkapamppu

      Erinomainen tiedote Suomen kansan sinivalkoisten leiristä. Välitin sähköpostitse muutamaille Turun kaupungin valtuustoon tiedoksi.

      Sieg Heil! Laaksolla ja kometajalla kajahtaa ylös kun Olvi Mäkipää konttaa messiin.

      • lopussa kansliassa

        Valtakunnan kansliassa on paskapaperi loppunut...Aalto kehuu pyyhkivänsä sanomalehdellä....ensin hän käsittelee paperin jotta se hieman pehmenisi, kuulemma säästösyistä. Luulempa kuitenkin kyseessä olevan rahapulan, komentajalla ei riitä eurot edes paskapaperiin...


    • rotannaama

      Ola Mäjempiä kutsuu sinua blogissaan paljon vaatimattomimmilla nimillä.

    • Stefan Wallin Kursi

      Ja olavi mäkipään virallinen nimi yhdistyksessänne kuuluu: Fuhrer.

      vain olviin ja laakson arskiin voimme luottaa, ja tietysti komentaja aaltoon, jonka tosin Olavinkin kieltää "puolueestaan''.

      • jäkh,jäkh

        saatu alkoa jostain,puheet paranee


    • aaltoilija

      on mukana kuvioissa?

      • tietoa..

        Herätys aaltopahvi!


    • jaska parveke

      Missä on?

    • Hompanssi

      Voisiko Komentaja,Kansamme Isä,Kaitselmuksen Valo ottaa Muutos 2011 -puolueen komentoonsa? Siellä on nyt pulaa hyvästä päälliköstä!

      • Commanderfan

        Aalto ja Mäenpää - Isänmaallinen voimakaksikko!


    • JOKA MIES YLÖS!

      JOKA MIES YLÖS!

    • mene töihin

      niin kuin kunnon suomalaiset?

    • ykkösfani
      • Kansliasta kajahtaa!

        Komentaja, Kansamme Isä, Kaitselmuksen Valo, on viimeisen vuoden testannut erilaisia kirkkaita viinoja. Kun Hän näiltä kiireiltään ehtii on päivitystäkin luvassa!


      • Sommelier A.
        Kansliasta kajahtaa! kirjoitti:

        Komentaja, Kansamme Isä, Kaitselmuksen Valo, on viimeisen vuoden testannut erilaisia kirkkaita viinoja. Kun Hän näiltä kiireiltään ehtii on päivitystäkin luvassa!

        Onko Tapio-viinan voittanutta?


      • km-eliksiiri
        Sommelier A. kirjoitti:

        Onko Tapio-viinan voittanutta?

        Vergi. Veljeskansamme Lahja, Kirkkauksien Kirkkaus, Vesien Vesi. Ei ole voittanutta.


      • Tapio38

        Onko Komentaja Aalto siirtynyt 80% viinaan?


      • Anonyymi
        Tapio38 kirjoitti:

        Onko Komentaja Aalto siirtynyt 80% viinaan?

        Suoraan pirtuun vaan jos ei Tapio enää potki!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe