te törkeät

...............

Kaksoset ovat hyvinkin mieleltään jakautuneita... eräs kaksone, jonka kanssa hyvin tullut toimeen aina, mutta käytös kuitenkin kummastuttaa.. saa tuon tuosta "kohtauksia" raivoaa ja huutaa täyttä kurkkua.. yleensä myös pitää tunteita sisällään ja tykkää "leikkiä muilla"..

5

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkeli ja pikkupiru

Itse olen kaksonen (n), enkä harrasta huutamista, raivoamista, enkä saa äkkislaakeja. Osaan myös sanoa, mitä haluan, ajattelen ja tunnen. Mutta sen voin myöntää, että minussa on sekä enkeli, että pikkupiru samassa paketissa. Kaksosten kanssa pitää se vara pitää aina.

• Nimetön

Joskus nuorempana olin välillä täynnä tulta ja tappuraa ja silloin päästelin kyllä kaikki ärsytykset suustani ulos heti, jos minä tai joku muu koki vääryyttä. Joskus riidat paisuivat ja ärräpäät lentelivät. Jälkeenpäin aina kadutti!

Nyt on muutama vuosi tullut ikää lisää. Se on tuonut hieman elämänviisautta ja luonne on tasoittunut. En enää tulistu. Välillä olen liiankin lempeä. Ystäviltäni olen saanut kuulla että hyväsydämisempää ja muut huomioon ottavampaa ihmistä saa hakea.

• hämmentynyt kaksonen87

jopas jotain no myönnettäköön että minulla ja meillä muilla kasosilla on vähän niinkuin tapana säilyttää sisällä se paha olo jomeissä välil menee ja älä väitä etteikö muutkin teeniin kuin kasoset miten on ja siks me sitä pidätellään ku me ei halutä näyttää miten paha olla meilläkin voi olla ja varsinkin ku me ollaan ulos päin ja niin jne jos jollai mun ystäväl on hätä ja huoli ja mul on itellä tyylii kaaos ja hukka tila ni mä meen hänen luo ja jeesaan ite ja en paljasta omia ku se taas vaikeuttaa se kaverin asemaa puhun kokemuksella ja syvällä

• pilleri234

Satun olemaan kaksonen enkä puolustele ollenkaan vaan totean että kuvaamasiasi puuskia olen huomannut muissakin merkeissä joten ei taida olla pelkästään kaksosten vikoja.
      Toisaalta hyvä että ihmiset on erilaisia ,horoskooppimerkit on tätä viihdehömppää jota muutenkin tulee joka tuutista.

• Nimetön

Kuvaamasi luonteenomaisuudet ovat inhimmillisiä, siis niitä on joka ihmisessä - ei ainoastaan kaksosissa.

Et mainitse, mitä horoskooppimerkkiä olet itse. Että kaksosesta on tullut läheinen ystäväsi, johtunee siitä että kaksoset ovat niin suuripiirteisä ja sietokykyisiä. Ehkä sinun onkin vaikeaa saada ystäviä, kun olet niin kriittinen muita kohtaan. Katsohan, kaksonen sietää sinuakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9019
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2709
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2491
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2491
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1875
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe