te törkeät

...............

Kaksoset ovat hyvinkin mieleltään jakautuneita... eräs kaksone, jonka kanssa hyvin tullut toimeen aina, mutta käytös kuitenkin kummastuttaa.. saa tuon tuosta "kohtauksia" raivoaa ja huutaa täyttä kurkkua.. yleensä myös pitää tunteita sisällään ja tykkää "leikkiä muilla"..

5

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkeli ja pikkupiru

      Itse olen kaksonen (n), enkä harrasta huutamista, raivoamista, enkä saa äkkislaakeja. Osaan myös sanoa, mitä haluan, ajattelen ja tunnen. Mutta sen voin myöntää, että minussa on sekä enkeli, että pikkupiru samassa paketissa. Kaksosten kanssa pitää se vara pitää aina.

    • Nimetön

      Joskus nuorempana olin välillä täynnä tulta ja tappuraa ja silloin päästelin kyllä kaikki ärsytykset suustani ulos heti, jos minä tai joku muu koki vääryyttä. Joskus riidat paisuivat ja ärräpäät lentelivät. Jälkeenpäin aina kadutti!

      Nyt on muutama vuosi tullut ikää lisää. Se on tuonut hieman elämänviisautta ja luonne on tasoittunut. En enää tulistu. Välillä olen liiankin lempeä. Ystäviltäni olen saanut kuulla että hyväsydämisempää ja muut huomioon ottavampaa ihmistä saa hakea.

    • hämmentynyt kaksonen87

      jopas jotain no myönnettäköön että minulla ja meillä muilla kasosilla on vähän niinkuin tapana säilyttää sisällä se paha olo jomeissä välil menee ja älä väitä etteikö muutkin teeniin kuin kasoset miten on ja siks me sitä pidätellään ku me ei halutä näyttää miten paha olla meilläkin voi olla ja varsinkin ku me ollaan ulos päin ja niin jne jos jollai mun ystäväl on hätä ja huoli ja mul on itellä tyylii kaaos ja hukka tila ni mä meen hänen luo ja jeesaan ite ja en paljasta omia ku se taas vaikeuttaa se kaverin asemaa puhun kokemuksella ja syvällä

    • pilleri234

      Satun olemaan kaksonen enkä puolustele ollenkaan vaan totean että kuvaamasiasi puuskia olen huomannut muissakin merkeissä joten ei taida olla pelkästään kaksosten vikoja.
      Toisaalta hyvä että ihmiset on erilaisia ,horoskooppimerkit on tätä viihdehömppää jota muutenkin tulee joka tuutista.

    • Nimetön

      Kuvaamasi luonteenomaisuudet ovat inhimmillisiä, siis niitä on joka ihmisessä - ei ainoastaan kaksosissa.

      Et mainitse, mitä horoskooppimerkkiä olet itse. Että kaksosesta on tullut läheinen ystäväsi, johtunee siitä että kaksoset ovat niin suuripiirteisä ja sietokykyisiä. Ehkä sinun onkin vaikeaa saada ystäviä, kun olet niin kriittinen muita kohtaan. Katsohan, kaksonen sietää sinuakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe