Kohta ei Suomen organisaatioon kuulu kuin Tepi.
http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=160&news_id=200715187&rss=2i
Silja Line virolaistuu
17
1506
Vastaukset
- kanta-asiakas
Hämmästyttää virolaisomistajien politiikka. Jos matkojen hintoja nostetaan (tosin jouduttiin jo laskemaankin), kanta-asiakkaiden ja henkilökunnan etuja leikataan, ei luulisi sen loppupeleissä parantavan yhtiön tulosta. Mielenkiintoista nähdä miten Siljan brändi kestää Mehtosen touhut.
- päätöksiä
tuossa puulaakissa tee, kumileimasimena vaan toimii, Enn Pant se siellä huseeraa, mutta kuinka kauan ?
- Tepi.
Kyllä ihan muualla olen hommissa, ja siksi on vara käydä risteilyilläkin. Seuraava kunnon risteily on tosin vasta syyskuulla, Barcelona lähtösatama...
- kaksientistäsiljan
ukkelia. Taloussanomat 10:54
- Tepi.
Siis mitä, viime viikollahan Nylund ja Helin jo kenkää sai. Ketkä tänään on lähtenyt??
- kaksi lisää
Tepi. kirjoitti:
Siis mitä, viime viikollahan Nylund ja Helin jo kenkää sai. Ketkä tänään on lähtenyt??
Rahtijohtaja Lindblad sekä kansainvälisestä myynnistä vastaava Orama.
Tämäkin löytyy tuolta alkuperäisen linkistä kun vähän rullailee alemmas.
Alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että taidan seuraavan kerran matkustaa Viikkarilla. Ihan vaan tämän Tallinkin johtajien takia.
Harmittaa vain entisen oikean SIljan puolesta :( - päätöksen
kaksi lisää kirjoitti:
Alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että taidan seuraavan kerran matkustaa Viikkarilla. Ihan vaan tämän Tallinkin johtajien takia.
Harmittaa vain entisen oikean SIljan puolesta :(johdosta. Mene Viking Linelle. Tuet sentään Suomalaista yhtiötä,joka sentään arvostaa työntekijöitään. Joukkovoima jyllää,kiitos...
- nainen 34
päätöksen kirjoitti:
johdosta. Mene Viking Linelle. Tuet sentään Suomalaista yhtiötä,joka sentään arvostaa työntekijöitään. Joukkovoima jyllää,kiitos...
itse siljan työntekijänä alkaa enemmän ja enemmän huolestuttaa mikä on koko siljan tulevaisuus..itse 10v siljalla työtä tehneeenä alan jo välillä matkustaa vikingillä koska meidän työläisten edut on koko ajan vähentyneet/vähentymässä.
- nyt vielä
nainen 34 kirjoitti:
itse siljan työntekijänä alkaa enemmän ja enemmän huolestuttaa mikä on koko siljan tulevaisuus..itse 10v siljalla työtä tehneeenä alan jo välillä matkustaa vikingillä koska meidän työläisten edut on koko ajan vähentyneet/vähentymässä.
kun kerkiät Vikingille. Eiköhän siellä kohta ole jono entisiä Siljalaisia työnhaussa.
- Tepi.
kaksi lisää kirjoitti:
Harmittaa vain entisen oikean SIljan puolesta :(En huomannut tuota uutta uutista. Kyllä on ovi käynyt melkoisesti. Taitaa olla paattia kaupan pian hieman enemmänkin...
- harmittaa
nainen 34 kirjoitti:
Ymmärrän "Siljan" henkilökunnan huolen. Minä olen aina pitänyt Siljan laivoista ja siinä samalla henkilökunnastakin :)
Sapettaa vain niin paljon tuo Tallinkin touhu, etten periaatteessa halua kantaa eurojani niiden pässien pusseihin.
Toisaalta jos monet äänestävät jaloillaan ja menevät punaisiin laivoihin niin kyllähän se heikentää myös henkilökunnan oloja Siljalla, mikä on ikävä asia.
Viime viikolla Serenadella oli taas kerran hauskaa matkustaa ja vähän haikein mielin siirryn punaiseen paattiin, mutta kun ajattelenkin niitä eestin pomoja niin alkaa ahdistaa... - eikä ole kuin
päätöksen kirjoitti:
johdosta. Mene Viking Linelle. Tuet sentään Suomalaista yhtiötä,joka sentään arvostaa työntekijöitään. Joukkovoima jyllää,kiitos...
neljä vuotta kun Viking käynnisti yt-neuvottelut, syynä oli halu liputtaa Cinderella Ruotsin lipun alle, koska henkilöstökulut saataisiin näin alemmaksi. Edellisvuonna palkkoja oli jo alennettu työntekijöiden suostumuksella alan työllisyyden tukemiseksi -johto vaan keräsi muhkeat osingot ja katkeroitti samalla työntekijänsä.
Mahtaa ålands-johtoa nyt harmittaa tämä TallinkSiljan hivuttautuminen Viroon, kun oma yrityksensä siirtää Rosella sinne ei onnistunut. Mutta kyllä VikingLine systeeminsä sinne siirtää kunhan vaan keksii miten, eikä suomalaisuus niissä ole sitten kuin nimellistä.
- mikä ihmeen
silja line...
Eihän tuota yhtiötä ole enää olemassa
ON VAIN TALLINK-silja!
Olisiko mahdollista käyttää täällä varustamoista niiden oikeaa nimeä?
saattanee sapettaa joitakin silja intoilijoita,
mutta eivät hekään tosiasioita muuksi voi muuttaa.- varustamona
ei ole, brändinimenä toki edelleen, Tallinkin rinnalla. Se miksi nimeä yhä käytetään, johtuu näistä valkeista laivoista jotka entiseen tapaan kulkevat väliä Suomi-Ruotsi. Niitä täällä eniten verrataan Vikingin samoilla reiteillä kulkeviin, joten kun puhutaan Silja Linesta ja Tallinkista ja TallinkSiljasta, fiksummat täällä kyllä tietävät mistä on kyse eikä omistusketjua tarvitse aina toistaa.
- jo helvetin
lapsellinen pelle!
- ettei joku näistä
jo helvetin kirjoitti:
lapsellinen pelle!
henkeen ja vereen olevista siljafaneista kestä kylmää totuutta.
Laskeeko tallinkin omistus siljasta tosiaan noin paljon egosi tasoa...
- Anonyymi
Foorumin mestarivisionäärit vauhdissa.
Joskus voivat vielä vahingossa osuakin oikeaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082