Silja Line virolaistuu

Mehtonen

17

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanta-asiakas

      Hämmästyttää virolaisomistajien politiikka. Jos matkojen hintoja nostetaan (tosin jouduttiin jo laskemaankin), kanta-asiakkaiden ja henkilökunnan etuja leikataan, ei luulisi sen loppupeleissä parantavan yhtiön tulosta. Mielenkiintoista nähdä miten Siljan brändi kestää Mehtosen touhut.

      • päätöksiä

        tuossa puulaakissa tee, kumileimasimena vaan toimii, Enn Pant se siellä huseeraa, mutta kuinka kauan ?


    • Tepi.

      Kyllä ihan muualla olen hommissa, ja siksi on vara käydä risteilyilläkin. Seuraava kunnon risteily on tosin vasta syyskuulla, Barcelona lähtösatama...

    • kaksientistäsiljan

      ukkelia. Taloussanomat 10:54

      • Tepi.

        Siis mitä, viime viikollahan Nylund ja Helin jo kenkää sai. Ketkä tänään on lähtenyt??


      • kaksi lisää
        Tepi. kirjoitti:

        Siis mitä, viime viikollahan Nylund ja Helin jo kenkää sai. Ketkä tänään on lähtenyt??

        Rahtijohtaja Lindblad sekä kansainvälisestä myynnistä vastaava Orama.
        Tämäkin löytyy tuolta alkuperäisen linkistä kun vähän rullailee alemmas.
        Alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että taidan seuraavan kerran matkustaa Viikkarilla. Ihan vaan tämän Tallinkin johtajien takia.
        Harmittaa vain entisen oikean SIljan puolesta :(


      • päätöksen
        kaksi lisää kirjoitti:

        Rahtijohtaja Lindblad sekä kansainvälisestä myynnistä vastaava Orama.
        Tämäkin löytyy tuolta alkuperäisen linkistä kun vähän rullailee alemmas.
        Alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että taidan seuraavan kerran matkustaa Viikkarilla. Ihan vaan tämän Tallinkin johtajien takia.
        Harmittaa vain entisen oikean SIljan puolesta :(

        johdosta. Mene Viking Linelle. Tuet sentään Suomalaista yhtiötä,joka sentään arvostaa työntekijöitään. Joukkovoima jyllää,kiitos...


      • nainen 34
        päätöksen kirjoitti:

        johdosta. Mene Viking Linelle. Tuet sentään Suomalaista yhtiötä,joka sentään arvostaa työntekijöitään. Joukkovoima jyllää,kiitos...

        itse siljan työntekijänä alkaa enemmän ja enemmän huolestuttaa mikä on koko siljan tulevaisuus..itse 10v siljalla työtä tehneeenä alan jo välillä matkustaa vikingillä koska meidän työläisten edut on koko ajan vähentyneet/vähentymässä.


      • nyt vielä
        nainen 34 kirjoitti:

        itse siljan työntekijänä alkaa enemmän ja enemmän huolestuttaa mikä on koko siljan tulevaisuus..itse 10v siljalla työtä tehneeenä alan jo välillä matkustaa vikingillä koska meidän työläisten edut on koko ajan vähentyneet/vähentymässä.

        kun kerkiät Vikingille. Eiköhän siellä kohta ole jono entisiä Siljalaisia työnhaussa.


      • Tepi.
        kaksi lisää kirjoitti:

        Rahtijohtaja Lindblad sekä kansainvälisestä myynnistä vastaava Orama.
        Tämäkin löytyy tuolta alkuperäisen linkistä kun vähän rullailee alemmas.
        Alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että taidan seuraavan kerran matkustaa Viikkarilla. Ihan vaan tämän Tallinkin johtajien takia.
        Harmittaa vain entisen oikean SIljan puolesta :(

        En huomannut tuota uutta uutista. Kyllä on ovi käynyt melkoisesti. Taitaa olla paattia kaupan pian hieman enemmänkin...


      • harmittaa
        nainen 34 kirjoitti:

        itse siljan työntekijänä alkaa enemmän ja enemmän huolestuttaa mikä on koko siljan tulevaisuus..itse 10v siljalla työtä tehneeenä alan jo välillä matkustaa vikingillä koska meidän työläisten edut on koko ajan vähentyneet/vähentymässä.

        Ymmärrän "Siljan" henkilökunnan huolen. Minä olen aina pitänyt Siljan laivoista ja siinä samalla henkilökunnastakin :)
        Sapettaa vain niin paljon tuo Tallinkin touhu, etten periaatteessa halua kantaa eurojani niiden pässien pusseihin.
        Toisaalta jos monet äänestävät jaloillaan ja menevät punaisiin laivoihin niin kyllähän se heikentää myös henkilökunnan oloja Siljalla, mikä on ikävä asia.
        Viime viikolla Serenadella oli taas kerran hauskaa matkustaa ja vähän haikein mielin siirryn punaiseen paattiin, mutta kun ajattelenkin niitä eestin pomoja niin alkaa ahdistaa...


      • eikä ole kuin
        päätöksen kirjoitti:

        johdosta. Mene Viking Linelle. Tuet sentään Suomalaista yhtiötä,joka sentään arvostaa työntekijöitään. Joukkovoima jyllää,kiitos...

        neljä vuotta kun Viking käynnisti yt-neuvottelut, syynä oli halu liputtaa Cinderella Ruotsin lipun alle, koska henkilöstökulut saataisiin näin alemmaksi. Edellisvuonna palkkoja oli jo alennettu työntekijöiden suostumuksella alan työllisyyden tukemiseksi -johto vaan keräsi muhkeat osingot ja katkeroitti samalla työntekijänsä.

        Mahtaa ålands-johtoa nyt harmittaa tämä TallinkSiljan hivuttautuminen Viroon, kun oma yrityksensä siirtää Rosella sinne ei onnistunut. Mutta kyllä VikingLine systeeminsä sinne siirtää kunhan vaan keksii miten, eikä suomalaisuus niissä ole sitten kuin nimellistä.


    • mikä ihmeen

      silja line...

      Eihän tuota yhtiötä ole enää olemassa

      ON VAIN TALLINK-silja!

      Olisiko mahdollista käyttää täällä varustamoista niiden oikeaa nimeä?

      saattanee sapettaa joitakin silja intoilijoita,
      mutta eivät hekään tosiasioita muuksi voi muuttaa.

      • varustamona

        ei ole, brändinimenä toki edelleen, Tallinkin rinnalla. Se miksi nimeä yhä käytetään, johtuu näistä valkeista laivoista jotka entiseen tapaan kulkevat väliä Suomi-Ruotsi. Niitä täällä eniten verrataan Vikingin samoilla reiteillä kulkeviin, joten kun puhutaan Silja Linesta ja Tallinkista ja TallinkSiljasta, fiksummat täällä kyllä tietävät mistä on kyse eikä omistusketjua tarvitse aina toistaa.


      • jo helvetin

        lapsellinen pelle!


      • ettei joku näistä
        jo helvetin kirjoitti:

        lapsellinen pelle!

        henkeen ja vereen olevista siljafaneista kestä kylmää totuutta.
        Laskeeko tallinkin omistus siljasta tosiaan noin paljon egosi tasoa...


    • Anonyymi

      Foorumin mestarivisionäärit vauhdissa.
      Joskus voivat vielä vahingossa osuakin oikeaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe