minulla on tutkittu kaikki syyt(laktoosi intorelanmssi,keliakia,anemia,hiiva syndrooma, kilpirauhas...) mikä voisi olla vatsavaivojeni(turvotusta,ummetusta,ilmavaivoja,kuumeilua...) syy mutta mitään ei löydy. Olisin todella luullut keliakiaa tai hiivasyndroomaa mutta ei.
Mutta nyt aloin miettimään että kun olin hiiva dieetillä/gluteenittomalla ruokavaliolla ennenkuin testit otettiin, niin vaikuttikohan se tulokseen ? apua
ei todettu keliakiaa
4
518
Vastaukset
- ihmeessä???
Minkä takia olit gluteenittomalla ennen koetta?? Sehän on ehdottomasti kielletty. Tietenkin se näyttää ettei keliakiaa ole, eikö nyt tavallinen järki jo tuon sano!
Itselläni on ollut keliakia monta vuotta ja jos nyt otettaisiin testi, tulos olisi tietenkin ettei keliakiaa ole koska kaikki arvot ovat kunnossa!
Maalaisjärki on katoava luonnonvara näköjään...
Mutta jos oireesi ovat jatkuneet gluteenittomasta ruokavaliosta huolimatta, se ei ole keliakiaa. - vkre66
Kyllä tuo vaikuttaa tulokseen. Ennen testejä ei saa syödä gluteenitonta ruokaa.
Jos sulla ei kuitenkaan ole keliaakia esim. uuden testauksen jälkeen, oletko miettinyt, että oireet saattaisivat johtua homeisesta ilmasta? - ja viljat,
eli kaura, ohra, ruis, vehnä, muuta syöt ja kolmenkuukauden kuluttua jos olet vilä hengissä ja voit yhtä huonosti kuin ennenkin ei sulla ole keliakiaa. maito pahentaa oireilua koska saa aikaan limanmuodostusta, mutta myöhemmin voin kotettaa palauttaq maitotuotteet kunhan suolisto on parantunut, keliakiassa kestää kuukausia ennekuin suoli kunnossta taas, ole tarkka dieetin kanssa! vain luonteisesti gluteenittomia tuoteita, ei "gluteenittomia" jossa vain osa gluteenista poistettu!
- syyllinen tähän
.. koska asun perheessä 4 muun henkilön kanssa ja kellään muulla e mitään oireita ole. Minulla on sitten kaikkien puolesta luettelemieni oireiden lisäksi aina nuha ja limaa kurkussa (astman oireita) ja iho oireita. Todella mietin tuota home juttua, mutta kellään muulla ei ole oireita ja talo on uusi niin ei sekään voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853270Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921869Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1411552
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621423
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941345Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671341Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001284- 861247