Olen itse nainen ja tykkään käydä gay-baareissa tanssimassa tyttökaverini kanssa, koska saamme olla siellä rauhassa miehiltä. Lesbo-naiset ovat todella mukavia ja hienotunteisia ja muutenkin olen tykännyt meiningistä.
Poikaystäväni oli viime lauantaina sitten ollut kaksin ystävänsä (mies) kanssa gaybaarissa ihan uteliaisuuttaan, koska olin kehunut hänelle paikkaa ja koska paikka on aika uusi. Mutta mitä hän kertoi paikan menosta, oli minulle järkytys!
Tanssilattialla oli heitä piiritetty kokoajan, vessassa ja tiskillä oli kokoajan tullut joku kundi supisemaan "hei tuu tonne vessaan haluun panna sua perseeseen", "sä kun oot noin iso niin sullon varmaan pieni pili, tahtoisin todistaa väitteen vääräksi", "lähe panee mun kaa"- tyyppisiä kommentteja. Siis hetskumiehistä hyvin marginaalinen osa on noin suorasukaisia!! Mua jotenkin pöyristytti tuo touhu. Pojat ei uskaltaneet käydä yksin edes miesten vessassa vaan menivät sinne kaksin. Eivät siis esittäneet mitään gay-paria vaan olivat kaksi hetskua siellä muiden joukossa.
Kaikkein pöyristyttävintä oli kuulla, että joku innokas gay-mies oli ottanut poikaystävääni takaapäin kiinni ja tunkenut käättään hänen housuihinsa!! etupuolelle tietenkin. Ei ollut osunut kuitenkaan kriittiseen paikkaan, vaan oli sitten poikaystäväni ottanut häntä ranteesta kiinni että "mitä vittua sä meinaat"...
Siis oikeesti, onko homoilla mitään häpyä? Onko homobaari oikeasti joku panokeskus? Ei hetskutkaan normaaliyökerhossa toisiinsa käy käsiksi ja ehdottele jatkuvasti panoa vessassa...
Kaikken huvittavinta oli se, että myös jotkut tytöt kävivät sanomaan tälle parivaljakolle että haluavat lähteä heidän mukaan jatkamaan iltaa...
Jotenkin tosi outo fiilari tuli, kun itse olen tykännyt paikasta ja viihtynyt että onko se oikeasti noin helvettiä heteromiehelle olla siellä ilman nais-esiliinaa?? Miksi sen pitää olla niin? Itse ainakin sanoin poikakaverilleni suoraan että sinne et enää poikaporukassa mene, vaan otatte aina jonkun naisen mukaan. Jos se on ole minä niin joku ystävätär kuitenkin!
Lähinnä tässä peräänkuulutan käytöstapoja. Kaikilla meillä on kuitenkin oikeus omaan yksityisyyteen ja vaikka gay-baarissa ollaankin, niin ei ne kaikki kyrvät siellä ole julkisessa jaossa!
Gay-baarissa
42
8855
Vastaukset
- miejamää
nalkutinalkutinalknalk
- Teppis
A) Keksit kyseisen jutun.
B) Sun ukkos on keksinyt kyseisen jutun.
Etkö itse koskaan huomannut kyseistä käytöstä homojen keskuudessa kun kyseisessä baarissa kävit? Hassua, että kaikki pervot on ollut liikkeellä just silloin kun sun ukkos.- Aikamoista
Oikeesti jos olen kyseisessä baarissa tyttökavereiden kanssa, en seuraa baarin miesten käyttäytymistä. Kyllähän siellä miehet avoimesti käyttäytyy, jos on pari mutta kyllä tämmönen toiminta on minulta mennyt aivan ohi. En yleensäkään käy baareissa kyttäämässä muita vaan keskityn siihen porukkaan jossa itse olen.
Ja tämä tarina on oikeasti tosi. Enkä tarkoita että pervot olis ollu just sillon vaan liikenteessä. Voin kuvitella että esim vappuaattona, jolloin kävin kyseisessä yökerhossa, oli vielä rankempi meno. Kyllä silloin kävi meikäläisenkin pepussa joku kundi hiplaamassa ja narikkajonossa kuulin jotain lievää huutelua mutta siinä kaikki. Silloin olin liikkeellä miesseurassa, joten sain olla kuiten rauhassa, ja niin sai muuten myös hän. - baareissa käynyt monesti
Aikamoista kirjoitti:
Oikeesti jos olen kyseisessä baarissa tyttökavereiden kanssa, en seuraa baarin miesten käyttäytymistä. Kyllähän siellä miehet avoimesti käyttäytyy, jos on pari mutta kyllä tämmönen toiminta on minulta mennyt aivan ohi. En yleensäkään käy baareissa kyttäämässä muita vaan keskityn siihen porukkaan jossa itse olen.
Ja tämä tarina on oikeasti tosi. Enkä tarkoita että pervot olis ollu just sillon vaan liikenteessä. Voin kuvitella että esim vappuaattona, jolloin kävin kyseisessä yökerhossa, oli vielä rankempi meno. Kyllä silloin kävi meikäläisenkin pepussa joku kundi hiplaamassa ja narikkajonossa kuulin jotain lievää huutelua mutta siinä kaikki. Silloin olin liikkeellä miesseurassa, joten sain olla kuiten rauhassa, ja niin sai muuten myös hän.Homobaarissa olen itsekin joutunut päällekäyvien pokaajien silmätikuksi vaikka en pidä itseäni edes erityisen komeana. Kun tästä olen kertonut jollekin tutulle niin vastaukseksi tulee aina: "et ole hyväksynyt seksuaalisuuttasi".
Samoin jos vähänkin kritisoin baarikulttuuria tai muita homoja ja heidän käyttäytymistään niin vastaus on: "hyväksy seksuaalisuutesi, mene psykoterapiaan".
Olen siis homo ja psykoterapiaan ohjataan jos vähänkin kritisoi vallitsevia normeja baareilijoiden piirissä. Samalla juorutaan vaikka mitä paskaa selän takana. Kun huomautan juoruamisesta, niin vastaus on: "olet paranoidinen, mene terapiaan". - Teppis
baareissa käynyt monesti kirjoitti:
Homobaarissa olen itsekin joutunut päällekäyvien pokaajien silmätikuksi vaikka en pidä itseäni edes erityisen komeana. Kun tästä olen kertonut jollekin tutulle niin vastaukseksi tulee aina: "et ole hyväksynyt seksuaalisuuttasi".
Samoin jos vähänkin kritisoin baarikulttuuria tai muita homoja ja heidän käyttäytymistään niin vastaus on: "hyväksy seksuaalisuutesi, mene psykoterapiaan".
Olen siis homo ja psykoterapiaan ohjataan jos vähänkin kritisoi vallitsevia normeja baareilijoiden piirissä. Samalla juorutaan vaikka mitä paskaa selän takana. Kun huomautan juoruamisesta, niin vastaus on: "olet paranoidinen, mene terapiaan"."Kun tästä olen kertonut jollekin tutulle niin vastaukseksi tulee aina: "et ole hyväksynyt seksuaalisuuttasi"."
Tuon on yleistä, eli jos ei anna, niin silloin ei ole oikea homo tai ei ole hyväksynyt itseään. Itse en kuitenkaan ole törmännyt tähän baareissa. No mää aijon silti tulevaisuudessakin katsoa tarkkaan kelle annan ja olen välittämättä tuomoisista puheista. :D - tais olla
uskon, että MIEHES piti. Rooliin kuuluu olla GOOL
- ???????????????
Aikamoista kirjoitti:
Ja tämä tarina on oikeasti tosi. Enkä tarkoita että pervot olis ollu just sillon vaan liikenteessä. Voin kuvitella että esim vappuaattona, jolloin kävin kyseisessä yökerhossa, oli vielä rankempi meno. Kyllä silloin kävi meikäläisenkin pepussa joku kundi hiplaamassa ja narikkajonossa kuulin jotain lievää huutelua mutta siinä kaikki. Silloin olin liikkeellä miesseurassa, joten sain olla kuiten rauhassa, ja niin sai muuten myös hän."Ja tämä tarina on oikeasti tosi."
Olitko paikalla? - ?????? =
tais olla kirjoitti:
uskon, että MIEHES piti. Rooliin kuuluu olla GOOL
Cool vai gool ??????
- 12qwerty
Miksi helvetissä siellä gay baarissa pitää käydä jos on hetero. Heterot on gay baariin ihan yhtä tervetulleita kuin kuppa heppiin.
Pysykää poissa.- pepelaku
Just sama tuli mieleen kun luin tuota juttua... Eli miks ihmeessä heteroiden pitää tunkeutua homoille tarkoitettuihin paikkoihin? Ja on ainakin ennen "heterobaareissakin" ollu tuommosia miehiä jotka menee käsiksi täysin tuntemattomien naisten tisseihin ja kourii persettä... Mutta siis homothan vaan on tämmösiä, ei heterot...
- N18...
pepelaku kirjoitti:
Just sama tuli mieleen kun luin tuota juttua... Eli miks ihmeessä heteroiden pitää tunkeutua homoille tarkoitettuihin paikkoihin? Ja on ainakin ennen "heterobaareissakin" ollu tuommosia miehiä jotka menee käsiksi täysin tuntemattomien naisten tisseihin ja kourii persettä... Mutta siis homothan vaan on tämmösiä, ei heterot...
Itse olen nainen ja viihdyn myös homobaareissa. Saattehan tekin käydä "heterobaareissa", joten mikä on ongelmana?
- pepelaku
N18... kirjoitti:
Itse olen nainen ja viihdyn myös homobaareissa. Saattehan tekin käydä "heterobaareissa", joten mikä on ongelmana?
No ehkä sen takia joutuu käymään heterobaarissa, kun lähin homobaari on 350km päässä kotoa, ja sinne ei hotsita lähteä... On se muutenkin teille heteroille niin helppoa kun teitä ei "vainota" tämmösistä asioista, niin miksette voisi pysyä pois meidän alueelta?
- 12qwerty
N18... kirjoitti:
Miksi naiset käy naisten vessassa ja miehet miesten vessassa ? Koska naisten vessa on tarkoitettu naisille ja miesten miehille. Homobaarit taas on tarkoitettu homoille. Idiootti olet jos sitä et ymmärrä.
"Saattehan tekin käydä "heterobaareissa", joten mikä on ongelmana? "
Tietääkseni heterobaareja ei ole olemassakaan, ainakaan suomessa. Mutta jos baarin ovessa lukee "heterobaari" niin en usko että sinne homot tulevat ketään häiritsemään.
Pysykää heterot poissa homoille tarkoitetuista paikoista. Pilaatte mestat läsnäolollanne. - N18..
12qwerty kirjoitti:
Miksi naiset käy naisten vessassa ja miehet miesten vessassa ? Koska naisten vessa on tarkoitettu naisille ja miesten miehille. Homobaarit taas on tarkoitettu homoille. Idiootti olet jos sitä et ymmärrä.
"Saattehan tekin käydä "heterobaareissa", joten mikä on ongelmana? "
Tietääkseni heterobaareja ei ole olemassakaan, ainakaan suomessa. Mutta jos baarin ovessa lukee "heterobaari" niin en usko että sinne homot tulevat ketään häiritsemään.
Pysykää heterot poissa homoille tarkoitetuista paikoista. Pilaatte mestat läsnäolollanne.tiedät varmaan mitä tarkoitin "heterobaarilla"? Tai sitten et, no ei siitä sen enempää.
Tähän vessa asiaan voisin sanoa sen verran, että oi MIKSI, miksi homobaareissa sitten on naisten vessoja? Olisikohan tarkoitettu naisille?
"Pilaatte mestat läsnäolollanne."
Jos olisin sanonut noin homoista niin minua olisi haukuttu raisistiksi ja pyydetty suvaitsemaan erilaisia seksuaalivähemmistöjä. Suvaitsevaisuutta sinullekkin ystävä hyvä! - Teppis
N18.. kirjoitti:
tiedät varmaan mitä tarkoitin "heterobaarilla"? Tai sitten et, no ei siitä sen enempää.
Tähän vessa asiaan voisin sanoa sen verran, että oi MIKSI, miksi homobaareissa sitten on naisten vessoja? Olisikohan tarkoitettu naisille?
"Pilaatte mestat läsnäolollanne."
Jos olisin sanonut noin homoista niin minua olisi haukuttu raisistiksi ja pyydetty suvaitsemaan erilaisia seksuaalivähemmistöjä. Suvaitsevaisuutta sinullekkin ystävä hyvä!"Tähän vessa asiaan voisin sanoa sen verran, että oi MIKSI, miksi homobaareissa sitten on naisten vessoja? Olisikohan tarkoitettu naisille?"
Varmaan lähinnä lesboille ne on tarkoitettu. Homobaarit on yhtälailla lesboille kuin myös homoille tarkoitettuja. - N18..
Teppis kirjoitti:
"Tähän vessa asiaan voisin sanoa sen verran, että oi MIKSI, miksi homobaareissa sitten on naisten vessoja? Olisikohan tarkoitettu naisille?"
Varmaan lähinnä lesboille ne on tarkoitettu. Homobaarit on yhtälailla lesboille kuin myös homoille tarkoitettuja.Käy kyllä järkeen :D
Mutta musta on kuitenkin surullista että tarvii lokeroida ihimisiä. - Fagotti
N18.. kirjoitti:
Käy kyllä järkeen :D
Mutta musta on kuitenkin surullista että tarvii lokeroida ihimisiä.Boomis on unisex-vessat...
- jack828
Ihmettelen suuresti miksi baariin pitää tulla jos ei pidä meiningistä... Jos kyseessä on homobaari on mahdollista että miestä lähestytään jopa suorinkin ehdotuksin. eli jos tällaista ei halua, on parempi pysyä ihan heterobaareissa. Tuollaisia ehdotuksia itse en ainakaan ole saanut että kyselisin missähän baarissa miehesi on käynyt...
- Alkup.
Enköhän juuri sanonut että itse viihdyn kyseisessä baarissa oikein loistavasti. Ja perustelinkin asian täysin.
Enkä itse ole tiukkapipo enkä mikään homovihaaja. Peräänkuulutinkin vain käytöstapoja!
Ihmettelen vain, että ilmeisesti homot tykkää suorista ehdotuksista ja kourimisista. Itse koen moiset aika hyökkäävinä enkä perusta sellaiseen lähestymiseen.
Aivan sama onko kyseessä naisia vai miehiä, homoja vai heteroja. Baarikulttuuri suomessa on kuitenki jotenkin kiero. Ne panoluolat pitäisi olla erikseen ja illanviettopaikat erikseen.
Mikähän siinäkin muuten on, että homot haluaa hyväksyntää heteroilta, mutta homot dissaa heteroja ihan kympillä? Kukaan ei kuitenkan ole yli-ihminen. - tomppa1001
Alkup. kirjoitti:
Enköhän juuri sanonut että itse viihdyn kyseisessä baarissa oikein loistavasti. Ja perustelinkin asian täysin.
Enkä itse ole tiukkapipo enkä mikään homovihaaja. Peräänkuulutinkin vain käytöstapoja!
Ihmettelen vain, että ilmeisesti homot tykkää suorista ehdotuksista ja kourimisista. Itse koen moiset aika hyökkäävinä enkä perusta sellaiseen lähestymiseen.
Aivan sama onko kyseessä naisia vai miehiä, homoja vai heteroja. Baarikulttuuri suomessa on kuitenki jotenkin kiero. Ne panoluolat pitäisi olla erikseen ja illanviettopaikat erikseen.
Mikähän siinäkin muuten on, että homot haluaa hyväksyntää heteroilta, mutta homot dissaa heteroja ihan kympillä? Kukaan ei kuitenkan ole yli-ihminen.Itse olen homo ja olen kanssasi täysin samaa mieltä homobaarien käytöskultturista tai pikemminkin sen puutteesta. En ole koskaan viihtynyt erityisemmin homopaikoissa, johtuen juuri tuosta "panoluola"-meiningistä, mitä useimmissa paikoissa valitettavasti on. Ympyrät ovat pienet homopiireissä, ja ennestään tuntemattoman tyypin ilmaantuminen baariin aktivoi paikan "horoperseet" hyökkäykseen. Näitä pa**akärpäsiä pyörii tietysti ympärillä sitä enemmän, mitä nuorempi & komeampi mies on kyseessä. Itse biletän mieluummin heteropaikoissa, varsinkin jos seurueeseen kuuluu heteromiehiä. Muutamaan kertaan on tullut tehtyä se virhe, että ollaan menty mixed-porukalla homobaariin. Olen huomannut, että avarakatseisimmankin heteromiehen käsitykset homoista muuttuvat hyvin nopeasti nagatiivisempaan suuntaan.
- jjd
Alkup. kirjoitti:
Mikähän siinäkin muuten on, että homot haluaa hyväksyntää heteroilta, mutta homot dissaa heteroja ihan kympillä? Kukaan ei kuitenkan ole yli-ihminen.Miten et ole homovihaaja? Itse haluat että homot käyttäytyisivät samallailla kuin heterotkin kyseisissä baareissa, mutta näin ei asian laita ole. Miehet on miehiä ja haluavat tehdä just sitä mikä tuntuu hyvältä,bailata,juoda ja naida. Homorafloissa ympäri maailman gaykuppiloissa on omat runkkumestat ja estoton asenne verrattuna naisten määräämiin etikettisääntöihin. Älä puristele mua tisseistä tyyliin. En pidä naisista ja haluan olla olla homobaareissa miesten ympäröimänä. Pysy mielummin kotona.
- Jansku_
Jos kyseessä on dtm en kyllä usko että meno on ollut ihan tuollaista. Omat heteropoikakaverini tulevat joskus mukanani ko. paikkaan ja saavat olla ihan rauhassa kun haluavat. Eivätkä ole ulkonäöllä pilattuja ollenkaan!
Ihmettelen sitä, että on oikein käsiksi käyty.
Jotain sanallista flirttiä tai vittuilua voi joskus tulla, niinkuin missä tahansa baarissa.
jotenkin tuntuu provolta koko viesti.- Alkup.
Kyseessä ei ole DTM. Ei baari Helsingistä lainkaan.
Ja viesti ei edelleenkän ole provo.
Sen takia ihmettelenkin tätä asiaa suuresti kun kuvittelin paikan olevan "vähän tasokkaampi", imago ainakin on luotu sellaiseksi. - eikä activia siihen auta
Alkup. kirjoitti:
Kyseessä ei ole DTM. Ei baari Helsingistä lainkaan.
Ja viesti ei edelleenkän ole provo.
Sen takia ihmettelenkin tätä asiaa suuresti kun kuvittelin paikan olevan "vähän tasokkaampi", imago ainakin on luotu sellaiseksi.Suomen gay-scene on hirveän pieni ja ööh.. hyvin epäorganisoitu. Virallinen tämän vähemmistön asioita ajava organisaatiokin on kovin hajallinen ja riitaisa. Pieni maa, pienet kuviot. Tämä tarkoittaa, että kun kaupungissa (muualla kuin stadissa) on yksi baari sateenkaari-ihmisille, niin sieltä löydät lähes koko kirjo ulkona käyvistä homoista. Pervot sedät, pojut ja muut bilettäjät löytyy saman katon alta. Ne rauhalliset pojat joita voi viedä vanhemmille näytiksi ei löydy näistä paikoista. Kyllä hetskupaikoistakin löytyy mestoja joissa on kourivia äijiä ja toisaalta rauhallisia ja siistejä bilemestoja.
Mutta kun heteroilla on valinnanvaraa löytää itselleen paikka jossa läpsiminen lähestulkoon kuuluu sen baarin tapoihin (esim. jotkin räkälät). He voivat myös päättää menevänsä siistimpään ja arvostetumpaan paikkaan, jossa taatusti tulee naamariin jos menee kourimaan toisten yksityisiä paikkoja. Meillä homoilla on hyvällä säkällä yksi baari, missä käydä. Sinne menee sitten kaikki. Helsingissä tosin tilanne on hieman eri, kun noita paikkoja löytyy useampi. Helsingissä on myös homojen ainoa "gay-sauna" tai siis se panomesta joka voi myös rauhottaa sitä ettei niitten pervojen setien tartte tulla kiusaamaan trendikkäitä hetskupojuja jotka haluavat vain bilettää.
Eniveis, jos kuvittelit että myös jätkäkaverisi saa olla rauhassa homodiskossa niin sitten et ole tainnu ymmärtää homoseksuaalisuuden ideaa :)
Lauseissasi on kauheat määrät yleistämistä.. jos jatketaan samalla linjalla ja puhutaan kliseistä niin miehethän on aina ajateltu suorapuheisiksi ja kiimaisiksi putkiaivoiksi. Minkälaisen jutustelun luulet kahden kiimaisen putkiaivon välillä tapahtuvan?
Mutta vitsi vitsinä, omastanikin mielestä jotku pinkit limudiskot on ihan kauheita paikkoja olla. Mutta minkäs teet.. parempi vain pysyä poissa, sillä koko homokulttuuri on aina ollut vapaamman ja vapautuneemman seksuaalisuuden puolesta ja se näkyy, halusi sitä tai ei ja muutos on aina hankalaa ja hidasta. - tavalla
eikä activia siihen auta kirjoitti:
Suomen gay-scene on hirveän pieni ja ööh.. hyvin epäorganisoitu. Virallinen tämän vähemmistön asioita ajava organisaatiokin on kovin hajallinen ja riitaisa. Pieni maa, pienet kuviot. Tämä tarkoittaa, että kun kaupungissa (muualla kuin stadissa) on yksi baari sateenkaari-ihmisille, niin sieltä löydät lähes koko kirjo ulkona käyvistä homoista. Pervot sedät, pojut ja muut bilettäjät löytyy saman katon alta. Ne rauhalliset pojat joita voi viedä vanhemmille näytiksi ei löydy näistä paikoista. Kyllä hetskupaikoistakin löytyy mestoja joissa on kourivia äijiä ja toisaalta rauhallisia ja siistejä bilemestoja.
Mutta kun heteroilla on valinnanvaraa löytää itselleen paikka jossa läpsiminen lähestulkoon kuuluu sen baarin tapoihin (esim. jotkin räkälät). He voivat myös päättää menevänsä siistimpään ja arvostetumpaan paikkaan, jossa taatusti tulee naamariin jos menee kourimaan toisten yksityisiä paikkoja. Meillä homoilla on hyvällä säkällä yksi baari, missä käydä. Sinne menee sitten kaikki. Helsingissä tosin tilanne on hieman eri, kun noita paikkoja löytyy useampi. Helsingissä on myös homojen ainoa "gay-sauna" tai siis se panomesta joka voi myös rauhottaa sitä ettei niitten pervojen setien tartte tulla kiusaamaan trendikkäitä hetskupojuja jotka haluavat vain bilettää.
Eniveis, jos kuvittelit että myös jätkäkaverisi saa olla rauhassa homodiskossa niin sitten et ole tainnu ymmärtää homoseksuaalisuuden ideaa :)
Lauseissasi on kauheat määrät yleistämistä.. jos jatketaan samalla linjalla ja puhutaan kliseistä niin miehethän on aina ajateltu suorapuheisiksi ja kiimaisiksi putkiaivoiksi. Minkälaisen jutustelun luulet kahden kiimaisen putkiaivon välillä tapahtuvan?
Mutta vitsi vitsinä, omastanikin mielestä jotku pinkit limudiskot on ihan kauheita paikkoja olla. Mutta minkäs teet.. parempi vain pysyä poissa, sillä koko homokulttuuri on aina ollut vapaamman ja vapautuneemman seksuaalisuuden puolesta ja se näkyy, halusi sitä tai ei ja muutos on aina hankalaa ja hidasta.Miksi ihmeessä homobaarin "sääntöjen" pitäisi olla määritelty heteropohjalta muuten ?? Jos et viihdy paikassa valitse toinen - niin minä teen myös ahdasmielisten heterobaarien kohdalla ;)
Eiväthän homotkaan närkästele heteropaikkojen "sivistystyneitä" tapoja puhumattakaan että vaatisivat siellä muutoksia ? Tai nahkamiehet vaadi että heteropaikoissa olisi oltava niin ja näin ? Ne eivät vaan mene noihin paikkoihin !
- halukasta seuraa
Uusi komea mies homo-baarissa saa hormonit ylikierroksille, kuten nyt on nähty. Vapaata
riistaa - minä ensin -tyyliin.
Kun vaimo ei joku kerta halua samaa yksinkertaista seksiä, onko se perseesen
pano tai anto niin mahdoton ajatus. - hoolantb
Koko juttu on keksitty. Kaksi heteromiestä ei milloinkaan lähtisi kaksistaan homobaariin. Ei milloinkaan.
- olen havainnut
Esim. Lost&Found on sellainen paikka että siellä käy aidosti heteroita bilettämässä. Ja varmasti et voi pokata niitä sieltä käsirysy siitä saattaa tulla.
- non-mixed gay bar
olen havainnut kirjoitti:
Esim. Lost&Found on sellainen paikka että siellä käy aidosti heteroita bilettämässä. Ja varmasti et voi pokata niitä sieltä käsirysy siitä saattaa tulla.
Niinpä, siellä missä pörrää naisia - ja varsinkin vapaita sellaisia - sinne etsiytyvät myös heteromiehet sankoin joukoin. Erityisesti se tieto, että naisista ei tarvitse homobaarissa kilpailla muiden hetskumiesten kanssa, on varma merkki siitä, että siellä helppoa riistaa (= tussua) tarjolla.
Näin ollen alkuperäinen ongelma on se, että naisia ylipäätään päästetään homobaariin. Syyttävä sormi osoittaa myös neitihomoihin, joiden bestikset koostuvat pelkästään naisista. Haaremin kärrääminen homobaariin tuottaa ennen pitkää ikävän lopputuloksen, kun paikan maine kiirii kiimaisten heteromiesten korviin...
Moni homopaikka onkin saanut kuolinsuudelman sillä hetkellä, kun siitä on tullut ns. mixed -paikka, jossa on sekä heteroita että homoja. Käytännössä baarissa pelataankin sitten hetskujen säännöillä ja hetskumiehethän eivät sitä kestä, että joutuisivat seksiobjekteiksi ja vielä miesten taholta. Varmin tapa estää homobaarin heteroinvaasio onkin ikuinen porttikielto kaikille naisille. - nelikymppinen homo
olen havainnut kirjoitti:
Ne käy lostarissa, koska ne luulee että siellä on ihquja muijia. Tai joku vitun Ville Valo! Mutta mihinkään Herkkuun ei kyllä heterotavikset eksy. Jollei sitten oo todella vapaamielisiä ja kokeilunhaluisia.
- homojen ehdoilla
Eiköhän homopaikassa käydä homojen ehdoilla!
Ja siellä heterobaareissa käydään ihan joka kerta tisseihin kiinni ja ihan sen heteromiehen puolelta! Ja taitaa se moni heteronainenkin käydä siihen heteromieheen käsiksi, jopa etupuolelta! Tai sitten olet käynyt ainoastaan pintaliitomestoissa, joissa ollaan kovat kaulassa ja löysät housuissa!
Joten nalkuttava kanaemo todellakin joka kerta mukaan kun miehesi jonnekkin lähtee! - makarios^^
Kuulostaapa kummalliselta. Koskaan itseni kohdalle ei ole sattunut että joutuis noin piiritetyksi homobaarissa. Voi toki olla, että poikaystävässäsi on jotain viehättäviä piirteitä mitä ei esimerkiksi itselläni ole, mutta en silti jaksa uskoa, että kertomuksesi on ihan täysin totuudenmukainen. Kyllähän homoilla on käytöstapoja (asia ei ole ollenkaan kiinni seksuaalisesta suuntautumisesta) eikä pelkästään homoilla ole noin eläimellisiä seksihaluja että nylkytetään kuin koirat. Homot ehkä flirttailevat enemmän ja tulevat rohkeammin luomaan kontaktia. Itse en ole koskaan saanut luotua naiseen kontaktia samalla tavalla kuin miehiin koska jotenkin tuntuu siltä että ajatusmaailmat ja -tavat ovat aivan erilaisia eikä välttämättä osaa arvata mitä toinen haluaa.
- Seksia olla pittää
Gayravintoloihin tulisi palauttaa oikeus darkroomeihin ja panokoppeihin. Kuuluu tyyliin. Ketkä ei kestä niin pysykööt poissa. Näissä kopeissa ja huoneissa kiimaisimmat voivat purkaa suurimmat paineensa muiden iloisten ja vapaamielisten kanssa.
Ja mihin on veskiseksi hävinnyt! Yleiset käymälät takaisin!
Ja mitä heteroihin tulee, perustakaa omat vastaavat paikat joissa on reiät seinissä. Niihin naiset voi sitten painaa pillunsa ja heteromiehet naida niitä toiselta puolelta. Ei homot halua nähdä naisia gaypaikoissa. Eikä heteromiehiäkään. Outoa uteliaisuutta jos tarina oli tosi. Jos jossain olisi joku pedofiiliravintola, menisikö ko.miehet niihinkin "katselemaan"? Tai johonkin eläinseksiluolaan? Outoa kiinnostusta asiaan jonka ei pitäisi heitä kiinnostaa.
- 18+5
Poikaystäväs on tainnu vähän väritellä tapahtumia. Mutta tosiaan jos gaybaariin lähtee niin siinä voi hyvin käydä niin joku mies tarttuu etumuksesta kiinni ja alkaa ehdottelemaan.
Ite lesbona oon kokenu ihan samanlaista käytöstä "hetero"baareissa heteromiesten suunnalta. Oon kuitenkin ymmärtäny, että jos en halua heteromiehiä kimppuuni niin en käy heterobaareissa.
En haluis olla suvaitsematon, mutta homobaarit on homoille. Ne on niitä harvoja paikkoja joista homot voi rauhassa etsiä ja löytää seuraa. - 18vSinkku
Voi herranen aika mistä näitä jeesustelijoita oikein tulee. Miksi ette vain jeesustele nakkikojujonojen tappeluista tai muista vakavemmista asioista? Oma on vikanne, kun tuutte paikkaan, mikä ei ole tarkoitettu teille.
- :)
onhan se noin että homot ovat aika päällekäyviä... ja jollain vähänkin hyvännäkösellä heterolla voi olla aika raskas ilta homobaarissa.... mutta tavallaan suomessa homobaarit ovat ainoa paikka iskeä ihmisiä homoille.
Jokainen heterokin voi miettiä että jos teille olisi vain pari baaria koko suomessa missä te voitte olettaa että toinen on hetero ja voitte häntä lähestyä!!
Toki se varmasti riippuu mihin baariin ne heteromiehet menevät :D kun on sellaisia homobaareja mitkä todellakin on suunnattu HOMOILLE ja sitten on sellaisia mitkä ovat homoystävällisiä mutta toivottavat tervetulleeksi mikä ikinä onkaan sitten seksuaalinen suuntautuminen.
ja ymmäräthän kuitenkin senkin että naisen on helppo olla homobaarissa koska siellä on homoja jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta ja lesbot harvoin kuitenkaan olevat niin päällekäyviä mutta miehelle se on sama kuin sinulle se heterobaari!! kun sanoit että menette silloin tällöin ystävän kanssa homobaariin kun siellä saa olla rauhassa .... noh heteromiehelle tämä sama rauha löytyy normaali baareista naiset kun eivät ole niin päällekäyviä jälleen tai ole sitä aloitetta tekemässä jos se mies jossain baarin nurkas istuu tuoppi kädes
- ai jaaa
no ei mulla ja mun kaverilla (mies) ollut ainakaan ongelmia tampereella baarissa. Kyllä nyt suurin osa homoista homon tunnistaa ja jos ei tunnista, niin sitten varmaan ovat tulleet väärästä kaapista ulos :D ja voihan sitä sanoa, ettei kiinnosta, samalla tavalla miehet tulee naisten päälle heterobaareissa....
Itsekkin sen takia käyn homobaareissa, kun en jaksa sitä, että on miehet koko ajan perässä ja kaikki baarit ällöttäviä teinejä täynnä. -.- Harmi, ettei ole oikein tampereella kavereita mukaan lähtijöiksi, kaikki niin heteroita, kuin olla ja voi : p - tosiuskottava alotus
Kyllä jos gaybaariin menee, niin siellä ilman muuta joutuu pannuksi. Näin on että parrua siellä tulee pakaroihin alta aikayksikön.
- gay poika,,,,,,,,,,,
se on hyvä jos ehdottaa parrua, moni ei uskalla ehdottaa vaikka haluu..
- pauligue
Aivan samaa mieltä. Itse homona liikenteessä ja vessassa tarjoutui oikein ravistaja mukaan. Jäi WC-reissu aika nopiaksi.
Minullakin on kavereita, jotka on tulleet homobaariin mukaan niin hävettää tuommoinen meno kyllä. Kyllähän flirttiä voi heittää mutta suoraa muniin kiinni-mentaliteetti ei toimi kyllä :( - wc-sex-ftw
En ole nähnyt yhtään "hetero"baaria. Kaikissa tavanomaisissa yökerhoissa ja räkälöissä on sallittua flirttailla miehen toisille miehille.
Homobaari taas on asia erikseen. Kysyä sopii, miksi homoille on erilliset baarit, jos sinne vain tanssimaan ja juomaan mentäisiin? Miksei homoille ole omaa homo-kahvia, johon voi laittaa homomaitoa ja homosokeria ja miksei kaupungilla ole erikseen homobusseja ja homotakseja ja yksityisautoilijoille omaa kylmäasemaa, josta voi tankata autoonsa homobensaa?
Siksi, koska homobaarin funktio on toinen. Niiltä ajoilta, kun homoseksuaalisuus oli kiellettyä, siellä käytiin kutemassa ja vieläpä salaa. Sittemmin sinne mentiin edelleen samassa ajatuksessa, mutta paikan oli tarkoitus olla juurikin sellainen, jossa voidaan flirttailla ja lähennellä ilman että vastapuoli alkaa heristelemään nyrkkejään änkyrähumalassa.
Mikä nykyisin sitten on homobaarin funktio? Sekö ei saisi erota mitenkään muista baareista? Sinnekö heteromiehet voivat tulla kauhistelemaan ja lukemaan ikiaikaista moraalikäsitystään ja naiset voivat tulle sinne olemaan rauhassa miesahdistelijoilta, homoasiakkaat siellä baarissa ovat ikäänkuin henkilökuntaa, joiden velvollisuus on tehdä heteroasiakkaiden olosta mahdollisimman mukavaa?
Haista ämmä vittu ja hakeudu vaikka uskovaisten baariin, kirkon kahvioon, saat miehesi kanssa olla siellä rauhassa. - Paavo123
Olen täsmälleen samaa mieltä siitä, että syitä voi hakea lähimenneisyydestä, eli siitä kun miehet/ naiset joutuivat tapailemaan salaa. Toimintakulttuuri ei muutu nopeasti, eikä sitä yksittäinen meikäläinen kykene muuttamaan.
Toinen tabun jäänne on naisen kunnioittaminen, joka edelleen usein ajalta jolloin arvoja opetettiin muutoinkin toisin. "Onko mieheltä soveliasta, että lähtee heti kähmimään naista? Ei koska naista pitää kunnioittaa." Tämä on vuosisatainen kulttuurinen stereotypia hauraasta naisesta ja vahvasta miehestä. Saman sukupuolen edustajan kanssa koen ihmisten olevan tasa-arvoisempi, ehkä kynnyskin on pienempi ja siten suorempi, jopa kähminnälle. Koetaanhan "sallittavammaksi" turpiinvetäminenkin, jos mies lyö miestä, kuin että löisi naista. Tämä on näitä kotikasvatuksesta saatuja juttuja ajalta, jolloin homoja "ei vielä ollut" . Tosin arvot saisivat muuttua homopiireissäkin relevanteimmaksi, sanon vaikka homo olenkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1787045Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2314032Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673351Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut792828Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi112193Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42075100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es31872Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351541Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik441442Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun471381