Tuollahan on vain yksi lava, joka ei ole K-18 eli käytännössä festarit on suunnattu täysi-ikäisille. Tylsää, kerrankin kun ois hyviä dance-artisteja tarjolla.
Kuinkahan helposti esim. Summer heat alueelle pääsee? Kuinka tarkasti kysyvät henkkareita jne? Itse olen 17v ja kaverit 16-20v.
Päälavalla on nää artistit, jotka voi nähdä koska vain missä tahansa ja muutenki sellaista massaa ettei jaksa kiinnostaa.
Kalajoen Juhannus K-18
4
1409
Vastaukset 4
- ravebunny
Kyllä ne ilmeisesti kuuleman mukaan tulee kattoon kaikki henkkarit ku ei sentään kolmekybäseltä näytä. Et sorry, voi olla tod. vaikee. Itellä on sen verran tota numeroo kertyny et ei oo ongelmaa sisäänpääsys.
- Jussi Juoni:)
No monen vuoden kokemuksesta tiedän ,että vaikka alueella onkin ns. K-18 alue, niin kylläpä siellä on ihan solkenaan sun ikäryhmän edustajia. Ainoo että kaljateltassa ne kysyy paperit jos, epäilevät. Mutta itse alueelle kävellään tyylikkäästi sisään, oltiin 18 tai ei. Itse olen kans lähdössä jussix Kalajoelle ja seurueeseemme kuuluu myös pari 16 kesästä.
- katotaan.
Ainakin viime vuonna multakin paperit kysyttiin kun menin kattomaan Choralea...se lava kun oli olutteltan yhteydessä. Kyllä siellä tarkasti paperit syynätään. Jopa meikätytöltä jolla ikää kumminkin jo 26.
Ihan hyvä vaan, että on paikka vanhemmallekkin väelle.- paperit
kysytään aivan kaikilta sisääntulijoilta, olit sitten 5- tai 80-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686