Tuollahan on vain yksi lava, joka ei ole K-18 eli käytännössä festarit on suunnattu täysi-ikäisille. Tylsää, kerrankin kun ois hyviä dance-artisteja tarjolla.
Kuinkahan helposti esim. Summer heat alueelle pääsee? Kuinka tarkasti kysyvät henkkareita jne? Itse olen 17v ja kaverit 16-20v.
Päälavalla on nää artistit, jotka voi nähdä koska vain missä tahansa ja muutenki sellaista massaa ettei jaksa kiinnostaa.
Kalajoen Juhannus K-18
4
1067
Vastaukset
- ravebunny
Kyllä ne ilmeisesti kuuleman mukaan tulee kattoon kaikki henkkarit ku ei sentään kolmekybäseltä näytä. Et sorry, voi olla tod. vaikee. Itellä on sen verran tota numeroo kertyny et ei oo ongelmaa sisäänpääsys.
- Jussi Juoni:)
No monen vuoden kokemuksesta tiedän ,että vaikka alueella onkin ns. K-18 alue, niin kylläpä siellä on ihan solkenaan sun ikäryhmän edustajia. Ainoo että kaljateltassa ne kysyy paperit jos, epäilevät. Mutta itse alueelle kävellään tyylikkäästi sisään, oltiin 18 tai ei. Itse olen kans lähdössä jussix Kalajoelle ja seurueeseemme kuuluu myös pari 16 kesästä.
- katotaan.
Ainakin viime vuonna multakin paperit kysyttiin kun menin kattomaan Choralea...se lava kun oli olutteltan yhteydessä. Kyllä siellä tarkasti paperit syynätään. Jopa meikätytöltä jolla ikää kumminkin jo 26.
Ihan hyvä vaan, että on paikka vanhemmallekkin väelle.- paperit
kysytään aivan kaikilta sisääntulijoilta, olit sitten 5- tai 80-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221