Tuollahan on vain yksi lava, joka ei ole K-18 eli käytännössä festarit on suunnattu täysi-ikäisille. Tylsää, kerrankin kun ois hyviä dance-artisteja tarjolla.
Kuinkahan helposti esim. Summer heat alueelle pääsee? Kuinka tarkasti kysyvät henkkareita jne? Itse olen 17v ja kaverit 16-20v.
Päälavalla on nää artistit, jotka voi nähdä koska vain missä tahansa ja muutenki sellaista massaa ettei jaksa kiinnostaa.
Kalajoen Juhannus K-18
4
1061
Vastaukset
- ravebunny
Kyllä ne ilmeisesti kuuleman mukaan tulee kattoon kaikki henkkarit ku ei sentään kolmekybäseltä näytä. Et sorry, voi olla tod. vaikee. Itellä on sen verran tota numeroo kertyny et ei oo ongelmaa sisäänpääsys.
- Jussi Juoni:)
No monen vuoden kokemuksesta tiedän ,että vaikka alueella onkin ns. K-18 alue, niin kylläpä siellä on ihan solkenaan sun ikäryhmän edustajia. Ainoo että kaljateltassa ne kysyy paperit jos, epäilevät. Mutta itse alueelle kävellään tyylikkäästi sisään, oltiin 18 tai ei. Itse olen kans lähdössä jussix Kalajoelle ja seurueeseemme kuuluu myös pari 16 kesästä.
- katotaan.
Ainakin viime vuonna multakin paperit kysyttiin kun menin kattomaan Choralea...se lava kun oli olutteltan yhteydessä. Kyllä siellä tarkasti paperit syynätään. Jopa meikätytöltä jolla ikää kumminkin jo 26.
Ihan hyvä vaan, että on paikka vanhemmallekkin väelle.- paperit
kysytään aivan kaikilta sisääntulijoilta, olit sitten 5- tai 80-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974