Mitäpä olette mieltä ko. kamerasta? Onko hyvä kamera järkkäriksi (filmisellaiseksi)? Sain sellaisen hiljattain halvalla kun enhän voinut ohittaa sitä tarjousta.
Canon EOS 1000F
12
4341
Vastaukset
- I T
Halvin aloittelijamalli aikanaan. Parikyt vuotta taakke. Kyllä sillä kuvia tulee. Ja lasithan passaa canonin digeihin vaikka filmin käyttämisen lopettasit.
- maksoi
tää silloin aikanaan? Onko kellään tietoa tai muistikuvaa?
Tämä oli kuitenkin se malli jota katselin ensimmäiseksi kunnon kameraksi mutta rahat eivät millään riittäneet tähän. Saattaa jopa kameran esitteet olla vielä jossain :) - päästä
maksoi kirjoitti:
tää silloin aikanaan? Onko kellään tietoa tai muistikuvaa?
Tämä oli kuitenkin se malli jota katselin ensimmäiseksi kunnon kameraksi mutta rahat eivät millään riittäneet tähän. Saattaa jopa kameran esitteet olla vielä jossain :)Valmistettu 90-92, hinta silloin perusobjektiivilla noin 3 000 mk tai hieman alle. Hyvin toimiva perusjärjestelmäkamera, ensimmäisiä malleja Canonin menestyksekkäässä EOS-sarjassa.
- pystyyykö
hei, pystyykö kyseisellä kameralla ottamaa pelkkiä kuvia että tuon filmi jutun vois jättää jo pois ? että onko se vaa kuvaamiseen vai pystyykö ottamaan pelkkiä valokuvia ?
- Tä?
????
- tyhmä
vittu kun täällä on viisaita
- Mirka sandpapper
Kyllä sillä pystyy kuvaamaan ilman tuota filmijuttua, itse olen käyttänyt filmintilalla mirkan santapaperinpalaa jo kolkytvuotta. Minä olen kuvannut lähinnä hiekkaa uimarannoilla, muut kohteet ei oikei tahdo onnistua.
- Änkyrä-Jooseppi
Mirka Sandpapper kommentti kuvastaa hyvin sitä, että vaikeata on se filmi jättää pois, koska kyseessä on filmirunko. Pitäisi ostaa digirunko, jos haluaa kuvata ilman filmiä :). EOS 1000D on sellainen digirunko, kun ottaa F:n vain perästä pois.
- bigDanny
Oliko tätä kameran ostajaa kustettu pahastikin? "kolmen tonnin kamera" :D
- onko väliä
Eiköhän ole ihan sama onko kusetettu vai ei, koska alkuperäisen kysyjän viesti on yli kuusi vuotta vanha. Ihme juttu kun näitä ikiwanhoja viestejä kaivellaan arkistoista,
ajattelepa ihan ite, jos omalle kohalle sattuu tuo. - Kerroin 5,94573
Kolme tonnia on tässä 3000 markkaa eli 504,56 euroa. Ihan edullinen peli – kamerat olivat tuolloin filmiaikoina yleiseen ansiotasoon suhteutettuina kalliimpia kuin nykyisin.
- 4+11
Kerroin 5,94573 kirjoitti:
Kolme tonnia on tässä 3000 markkaa eli 504,56 euroa. Ihan edullinen peli – kamerat olivat tuolloin filmiaikoina yleiseen ansiotasoon suhteutettuina kalliimpia kuin nykyisin.
3000 mk vuonna 1990 on 753 euroa tämän päivän rahassa kun muistetaan inflaatiokorjaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562841
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541719Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521476- 721430
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3251318The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m681061- 1581032
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995