Kaikkien aikojen

kamalin jussi

Pahimmat Juhannus muistot: Juhannus aattona lähdettiin veneilemään moottoriveneellä. Minä nousin hetkeksi seisomaan, ja juuri silloin täräytimme täysiä karille. Mä löin naamani veneen oven karmiin, ja huuli halkesi ja silmä meni mustaksi. Vene meni käyttö kelvottomaksi. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaa. Samana juhannuksena lähdettin soutelemaan, ja juuri kun lähdettiin rannasta astui eräs veneeseen tulija veneen laidalle, ja vene kaatui. Siinä meni 5 hengen känykkä rahat. Alkoholilla ei taaskaan osuutta asiaan. Että sillen;)

2

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burn out

      Olin kuskina kavereille, sain eräältä naiselta turpiin sillä seurauksella että silmälasien sangat väänty ja silmäkulma aukes.
      Samana iltan kaveri oksenti mun autoon ( tietysti nahkaverhoilulle ), yks humalainen potkais sivupeilin kappaleiks ja repi antennin irti ohikulkiessaan.
      Illan päätteeks sain vielä sakot ylinopeudesta ( vauhtia oli 40 alueella 47 ), liikenteen vaarantamisesta ( kettään ei ollu enää aamukuudelta liikkeellä minun ja poliisien lisäks ) ja popin kovallaan kuuntelusta.
      Jouduin kaiken lisäks kustantamaan bensat omasta pussista.
      Että kaikki meni ihan vituilleen sinä jussina.

    • juoppohullu_

      mitä tästä opimme?
      Kannattais olla jussina kännissä..kuuluisalla juopon tuurilla selviää melkeempä mistä vaan. näin se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe