Pahimmat Juhannus muistot: Juhannus aattona lähdettiin veneilemään moottoriveneellä. Minä nousin hetkeksi seisomaan, ja juuri silloin täräytimme täysiä karille. Mä löin naamani veneen oven karmiin, ja huuli halkesi ja silmä meni mustaksi. Vene meni käyttö kelvottomaksi. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaa. Samana juhannuksena lähdettin soutelemaan, ja juuri kun lähdettiin rannasta astui eräs veneeseen tulija veneen laidalle, ja vene kaatui. Siinä meni 5 hengen känykkä rahat. Alkoholilla ei taaskaan osuutta asiaan. Että sillen;)
Kaikkien aikojen
2
567
Vastaukset
- burn out
Olin kuskina kavereille, sain eräältä naiselta turpiin sillä seurauksella että silmälasien sangat väänty ja silmäkulma aukes.
Samana iltan kaveri oksenti mun autoon ( tietysti nahkaverhoilulle ), yks humalainen potkais sivupeilin kappaleiks ja repi antennin irti ohikulkiessaan.
Illan päätteeks sain vielä sakot ylinopeudesta ( vauhtia oli 40 alueella 47 ), liikenteen vaarantamisesta ( kettään ei ollu enää aamukuudelta liikkeellä minun ja poliisien lisäks ) ja popin kovallaan kuuntelusta.
Jouduin kaiken lisäks kustantamaan bensat omasta pussista.
Että kaikki meni ihan vituilleen sinä jussina. - juoppohullu_
mitä tästä opimme?
Kannattais olla jussina kännissä..kuuluisalla juopon tuurilla selviää melkeempä mistä vaan. näin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221