Kaikkien aikojen

kamalin jussi

Pahimmat Juhannus muistot: Juhannus aattona lähdettiin veneilemään moottoriveneellä. Minä nousin hetkeksi seisomaan, ja juuri silloin täräytimme täysiä karille. Mä löin naamani veneen oven karmiin, ja huuli halkesi ja silmä meni mustaksi. Vene meni käyttö kelvottomaksi. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaa. Samana juhannuksena lähdettin soutelemaan, ja juuri kun lähdettiin rannasta astui eräs veneeseen tulija veneen laidalle, ja vene kaatui. Siinä meni 5 hengen känykkä rahat. Alkoholilla ei taaskaan osuutta asiaan. Että sillen;)

2

620

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burn out

Olin kuskina kavereille, sain eräältä naiselta turpiin sillä seurauksella että silmälasien sangat väänty ja silmäkulma aukes.
      Samana iltan kaveri oksenti mun autoon ( tietysti nahkaverhoilulle ), yks humalainen potkais sivupeilin kappaleiks ja repi antennin irti ohikulkiessaan.
      Illan päätteeks sain vielä sakot ylinopeudesta ( vauhtia oli 40 alueella 47 ), liikenteen vaarantamisesta ( kettään ei ollu enää aamukuudelta liikkeellä minun ja poliisien lisäks ) ja popin kovallaan kuuntelusta.
      Jouduin kaiken lisäks kustantamaan bensat omasta pussista.
      Että kaikki meni ihan vituilleen sinä jussina.

• juoppohullu_

mitä tästä opimme?
      Kannattais olla jussina kännissä..kuuluisalla juopon tuurilla selviää melkeempä mistä vaan. näin se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1987
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      850
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      756
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      43
      682
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      651
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      614
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      546
    10. 48
      531
    Aihe