Hylätty lapsi,
toivoo vaikka kuun taivaalta että joku rakastaisi. Ottaisi syliin, olisi lähellä ja välittäisi. Hän tietää, mitä häneltä odotetaan ja vastaa, että se miellyttäisi kuunteliaa. On aina tottunut muita palvelemaan vaikka tietää että häntä usein satutetaan.Hauras kuin perhonen mutta aina yhtä iloinen. Leikkii, nauraa, temmeltää mutta sisimmässäin tuntee ikävää...
Runo hylätystä lapsesta
-kummipoikaa ikävöiden-
7
838
Vastaukset
- ?????????
ja....
- ymmärretty!
siis kun vanhemmat ovat niiiin pahoja ja lapsi on niiiin yksin! ei siksi että hänet on kotoa siepattu, vaan siksi kun ei ole pidetty sylissä?
- elämä on
sellaista, että siihen kuuluu ilon joukkoon ikävääkin, väistämättä.
- hylätty,
tai pois otettu.
- Helinä-keiju3
suloinen runo ja aito.
- väärillä syillä...
Riistäjät saapuvat, näytös voi alkaa
niin syvälle sydämeen sattuu...
Pikku zorrot - pikku prinsessat
aikuisiksi kohta varttuvat
ne kostaa - ne kostaa
ei rakkautta voi OSTAA!!- kostaa
varo, ettei sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628