Olla möllöttää kotosalla, saunoa, katsella ...
Mökkeillä, kokkoilla ja tanssia lavoilla ...
Sukkuloida rakkaiden sukulaisten parissa ...
Rillutella baareissa, terasseilla ...
vai
Olla vaan kuten muinakin viikonloppuina :D
Mitä teette Jussina :-)
24
2090
Vastaukset
- Ei sen
kummempaa.
- ApinEllen
tavallista elämää... tavallinen ihminen...
Mitäs tässä muutakaan ;-)
- himassa
koneella
- ApinEllen
toisinaan hyvinkin terveellistä olla,
koneellakin :-) järkevää viettää aikaansa...
Ei yhtään pöllömpää :D - aion olla
ApinEllen kirjoitti:
toisinaan hyvinkin terveellistä olla,
koneellakin :-) järkevää viettää aikaansa...
Ei yhtään pöllömpää :Dkoko illan. kuulostaa niin tylsältä. vietän joka ikisen viikonlopun yksin kotona koneella, kun kukaan ei kutsu mihinkään.
itse en kauheasti tykkää itseäni tyrkyttää. ärsyttää vaan, kun asun kaikkein kauimpana kaveruspiiristä, niin hekään ei kutsu bileisiin. sanovat aina, että aateltiin ettet pääse sieltä. olen sanonut niille, että pääsen kyllä, jos vaan viitsitte mainita asiasta, ja kutsua minutkin. - ApinEllen
aion olla kirjoitti:
koko illan. kuulostaa niin tylsältä. vietän joka ikisen viikonlopun yksin kotona koneella, kun kukaan ei kutsu mihinkään.
itse en kauheasti tykkää itseäni tyrkyttää. ärsyttää vaan, kun asun kaikkein kauimpana kaveruspiiristä, niin hekään ei kutsu bileisiin. sanovat aina, että aateltiin ettet pääse sieltä. olen sanonut niille, että pääsen kyllä, jos vaan viitsitte mainita asiasta, ja kutsua minutkin.Ihan itse ehdottaisit kavereillesi jotain yhteistä tekemistä.. yhdessä oloa... tms.?
- mene
ja juon perseet.
- ApinEllen
sun peRRRsss~~seilles.. pidä hauskaa :D :D :D
- vaaka26
Mie menen avopuolisoni kanssa Mökille juhannukseksi. Ja vietetään kahdenkeskistä aikaa.
- ApinEllen
AAaaaaaaah!
Toivottavasti säät suosivat Teitä :D
- tietysti
kalajoelle festareille!
- ApinEllen
mukavia kesälomapaikkoja :D
- maria.v
avomiehen kanssa mökille meren rannalle. Siellä on tosin myös puolet minun puolen sukua, joten ei mikään kauhean romanttinen juhannus ole varmaan luvassa. Kokko ja rantasauna kuitenkin.:)
- ApinEllen
jälkikäteen antoisa, muistoissa rakas... :D
Oikein ihanaa SukuJussia vaan sinne Teille :) - maria.v
ApinEllen kirjoitti:
jälkikäteen antoisa, muistoissa rakas... :D
Oikein ihanaa SukuJussia vaan sinne Teille :)vaan! Miten itse ajattelit viettää juhannuksen?:)
- ApinEllen
maria.v kirjoitti:
vaan! Miten itse ajattelit viettää juhannuksen?:)
oli kokoton, grillaukseton,
mutta muuten mielenkiintoinen ja mieleenpainuva.
Ensi vuonna yritän parastani;
Kokko ehdottomasti kuuluu juhannukseen,
Grillaus samoin, mielestäni.
- N.I.M.E.T.ÖN
ja siellä pitää grillata, saunoa ja sitte pitää mennä veneellä katomaan kokkoa.veneestä näkee parhaiten :D
- ApinEllen
tuosta kuului kesän ja juhannuksen maku kerrassaan mainiosti.. nam nam nam!
- N.I.M.E.T.ÖN
ApinEllen kirjoitti:
tuosta kuului kesän ja juhannuksen maku kerrassaan mainiosti.. nam nam nam!
ja hyvää juhannusta!
- ApinEllen
N.I.M.E.T.ÖN kirjoitti:
ja hyvää juhannusta!
... vielä on kesää jäljellä ... ;D
- sulle
Mitäpä se sulle kuuluu, mitä toiset tekee :(
- ApinEllen
Ei kuulukaan... mitäpä se minulle kuuluisikaan :D
- ...ryyppäämään
kavereitten kanssa juomaan päät täyteen. paistetaan makkaraa, poltetaan kokkoa ja juodaan viinaaa...
- ApinEllen
muistakaa sitten olla varovaisia tulen käsittelyn suhteen ... muistattehan varmasti!
Mukavaa Juhannusta Sinullekin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221