tämähän on 50-59vuotiaille kait mutta luulen täänne kirjoittavan monenikäisiä. Minä olen tasan 50
minkä ikäisiä olette?
42
2525
Vastaukset
- mikhaildenisov
ei,pilailen vain!Ota puolet pois!
- Angel of The Morning
Sittenhän sinä olet vasta 39-vuotias nuorukainen.
- mikhaildenisov
Angel of The Morning kirjoitti:
Sittenhän sinä olet vasta 39-vuotias nuorukainen.
kakara,kersa vai miks ne Suomessa sannoo!?
- mihailovits
ja vaikka hevonkuusee mielipiteinesi,olet täys planttu.
- hölmö raukkis
Ihmeyttää että vanha ukko ei osaa kirjoittaa oikein. Pilkun ja pisteen jälkeen tulee VÄLILYÖNTI!
Ei vaikuta menevän ollekaan kaaliin, - Suomessa sanoovat
mikhaildenisov kirjoitti:
Voi hellanduudeli sentään! Täällä on keski-ikäinen ukko, jolla ei oo muuta tekemistä, kuin istua daatalla!
Korjaan sinun antia! Oletko kuullut joskus, että pisteen ja pilkun jälkeen tulee VÄLILYÖNTI?
esim.
kakara, kersa vai miks ne Suomessa sannoo!?
(voi juku miten miten typerää!)
Ai ooksää ulkomailla? "Vau". - ihmetyyppi
Hei
Opettele kirjoittamaan!
ei,pilailen vain!Ota puolet pois!
Pitäisi olla:
Ei, pilailen vain! Ota puolet pois!
Eli pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti (vanha pukki)
Miksi yleensä ihmiset vastaavat tälläiselle tyypille? - Eikö olisi parempi jättää ukko omaan rauhaansa ja märehtimään omiaan?
- taas olen
Viidenkympin hujakoilla
- hildurvonhopsis
Kerroit olevasi tasan 50, joten onnea ♥ syntymäpäiväsi johdosta.
Minä olen sopivanikäinen... en vielä 60 ja en enää ihan tasan 50 ... On kiva olla aikuinen.
Hyvää Juhannusta ! - Rocellii
ikätunne vaihtelee
onneksi en ole sidottu biologiseen ikääni
palstaikäni on 2-3v;N paikkeilla
henkinen ikäni vaihtelee 15-20 ( enintään 25)
henkinen ikä x 2 ja siihen lisätään palstaikäni
x 1 = lähentelee sitä ikää joka vähennetään 100:sta
jolloin minulle on luvattu ruusupuska, jos sen saavutan,
joka yhteenlaskettuna ja kerrottuna saadaan minun tämänhetkinen ikäni, joka on huomioonottaen olosuhteet ja henkisen iän reaalikorko ja sen vaihtelut, mutta kuitenkin enintään ikäni on aika osuva tähän tarkoitukseen yli-ikäinen, olen kuusvitonen ja joskus tänne kirjoittelen - annatteko porttikiellon ;)
- sitroen.
vierailijana tätä joskun seuraan ja joskus kirjoittelenkin. 63 olen joten muualle "kuulun".
- äitemuzzi
tuskin saat täältä. Miksi pitäisi olla niin tarkasti määritelty mihin saa kirjottaa? Nämä ikäryhmät on jaettu 10 vuoden välein, mut ku jos olisit vaikka 61 ja mä voisin olla vaik 59, niin kuin paljo siin sitte on eroo ajatusmallis ja tavois, ei juuri mittä. Ikää täsä nyt kertyy kokoajan, jokaiselle. Vaikka nuo nuoret ei sitä aina tiedosta ittellens.
Moni voi löytää miten se nyt sanottiin, sielunveljen melkein täysin samoin ajattelevan.
60-palstalla on aikas tiukkaa, olen siellä jonku kerran kävässy. Vastannukki joskus, mutta enää en uskalla, hui.
P.s. mä olen kyl sielt iltapuolelt 50:siä.
- lähentelee
kuuttakymppiä,syksyllä vasta...
Silloin kiepsahtaa uus vuosikymmen eteen-jos Luoja suo...
Oikein Hyvää Juhannusta kaikille palstalaisille!- Ihmettelijä?
Ihmettelen miksi ette kirjoita omanikäistenne palstalla, kun sellainen nimeenomaan on ?
Jos ei olisi rutisitte "miksi meillä ei ole omaa palstaa"
Yli kuuskymppisten oma palsta.
Chat: 60
Löydä seuraa 60-70-vuotiaista naisista tai 60-70-vuotiaista miehistä Suomi24 Treffeistä
ja sitten pikku-poika kaiken vartijana ei hyvä,
sefuna pitää olla sen ikäinen mitä palsta:
BilMan on tämän palstan sheriffi. Ihmettelijä? kirjoitti:
Ihmettelen miksi ette kirjoita omanikäistenne palstalla, kun sellainen nimeenomaan on ?
Löydä seuraa 60-70-vuotiaista naisista tai 60-70-vuotiaista miehistä Suomi24 Treffeistä
BilMan on tämän palstan sheriffi.vaihtelee ja täällä vastatessa pyrin samalle vuosikymmenelle ja gaalahan täällä on 5v- 100v välillä:))
No, vuosimallia -54 tiällä huastelee:))- äitemuzzi
Ihmettelijä? kirjoitti:
BilMan on tämän palstan sheriffi.sellanen juttu, että ei sitä sillai ihminen muutu yht´äkkiä. Elikkä: Jösses, eilen olin 59 ja tänään 60, nyt äkkiä palstaa vaihtaan.
Se seriffi varmaan saa aikaseks sen ettei sin 60-palstalle oikeen moni viitti juur mittää kirjottaa. Taitaa olla sun päänsärkys, ei haittaa mua.
Olen juuri täyttänyt 50. Meikkaan ja laitan itseäni. Ja ulkoisesti ja sielullisesti olen ikuinen vanha hippi. Minä tunnen itseni tuhat vuotta vanhaksi.
40 - 70 välillä!
- Angel of The Morning
Olen varmaan kuopus, tai yksi niistä
- nainen .......................
Ja olen 52 v.
- Satunainen pistäytyjä
vasta 38v. Käyn aika ajoin silmäilemässä mitä palstalla tapahtuu. Ensimmäinen kerta kun kommentoin mitään.
Ei kai se niin Fyysiseen ikään sidottua ole kuka mihinkin palstaan kuuluu? Tämä palsta on paljon vapautuneempi ja sopuisampi kuin 40 palsta nykyään.
vuosisataa minäkin :)
49v ja elokuussa täyteen tulee tämä 50
- a.mazon
Olen syntynyt 1956, siis minä olen 51 vuotias.
- Kutv M
Minä vietän Joulupukin kaa aina synttäreitä syksyisin.:(
- täsmälleen
"sallittujen" vuosien keskeltä. Kirjoittelen mihin palstaan ja minkäikäisiin milloinkin.
- iloisesti
täytin 18.06 51 v.
Kaikille hyvää ja nautinnollista JUSSIA - Agathe
mutta ei sitä työpaikalla kukaan uskonut, kun kerroin - väittivät korkeintaan nelikymppiseks =)
Henkinen-ikä- testit vaihtelee 25 ja (kolmen!) välillä!
Ihmiset on kivoja - suurimmaksi osaksi - ikään, sukupuoleen, uskontoon (no joo 9, koulutustasoon, ym. katsomatta. - risukko
Liian vanha lapsentekoon.
Liian nuori lakatakseni pitämästä tekotavasta.
Liian vanha päästäkseni kunnalliseen hammashoitoon.
Liian nuori päästäkseni eläkkeelle.
Liian vanha saamaan ammattiani vastaavaa työtä(ikäiseni miehet saavat työpaikat)
.....- Miehetön nainen
Olipa osuva, kiitti:)
- a.mazon
Liian nuori saamaan kotiapua. :)
- mies_vm56
arvata.
Eikös se olisi vähän kuin huijaamista, jos muun kuin 50-59 ikäisenä tällä palstalla pyörisi;)- rekattuja
oli liikaa alle viisikymppisiä, äitiä tai isää etsimässä. Mielestäni jokainen ikäryhmä tulisi olla karsinoissaan!
- kain.
marraskuussa syntynyt.
- enkä mummeli
Olen 51-vuotias viehättävä nuorehko nainen. Minulla on pitkät hiukset ja koen että elämä on vielä edessä, ei mitään aikeita mummelisoitua, toki sana mummeli on mielestäni sinänsä sympaattinen. Käytän sitä joskus huvikseni itsestäni mutten oikein koe itseäni mummoksi koska minulla ei ole eikä tule olemaan lapsenlapsia.
Viidenkympin ikä ei nykyään ole ikä eikä mikään. - on tosi
enkä mummeli kirjoitti:
Olen 51-vuotias viehättävä nuorehko nainen. Minulla on pitkät hiukset ja koen että elämä on vielä edessä, ei mitään aikeita mummelisoitua, toki sana mummeli on mielestäni sinänsä sympaattinen. Käytän sitä joskus huvikseni itsestäni mutten oikein koe itseäni mummoksi koska minulla ei ole eikä tule olemaan lapsenlapsia.
Viidenkympin ikä ei nykyään ole ikä eikä mikään.hoikka 50 kiloinen, ja hiukset lyhyet raidoitetut, käytän meikkiä ripsissä joka
päivä. Käytän farkkuja ja nuorekkaita vaatteita.
Olen silti useamman lapsen mummeli.
- smip
Eksyin tänne ihan vahingossa villiviiniotsikon kautta. Puolisoni on kyllä 50 :)
Ihanaa kesää kaikille! Itse tunnen olevani aina oikean ikäinen. ;D - ajopuu
Minä olen fyysisesti 46 mutta henkisesti 70 plus. Ikäiseni ovat niin levottomia,vieraan oloisia. Seitsenkymppiset ovat ihanan seesteisiä.
- onkaan
seesteisyys?
Onko se sama kuin kooma?
- niiskus
Parin kuukauden päästä täytän 49---
- Wivi
51-vuotias ja silti olen useimmiten tuolla 60 palstalla, koska siellä tuttavani käyvät, kaikenikäiset. Joskus kurkkaan tänne, niin kuin nytkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934