Canon CashBack -kampanja

miekkavalas

Ostin 400D:n nyt kampanja-aikana ja haluaisin tietysti cashbackin. Kaksi päivää olen yrittänyt mennä eri kameraliikkeiden sivuilta, Canonin sivuista puhumattakaan, cashback-ohjesivulle. Aina on jokin ongelma, ettei sivu avaudu. Muilla vastaava ongelma? Canonin sivu - Kampanjat - Lisätietoja:
http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/index.asp

13

9964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei toimi

      Palautetta vaan..

    • onnistui
    • ydrtyrdy

      Onkohan tämäkin sarjassa niitä asioita jotka on tehty mahdottoman vaikeiksi. Pitääkö tosiaan lähettää tilinumeronsa jonnekin ulkomaille? MIksi tätä alennusta ei voinut saada jo liikkessä, josta kamera ostettiin?

      • ihannormaalia

        Normaalia markkinointia/bisnestä. Mainoksiin isolla houkuttelevat "cash backit" ja sitten tehdään homma niin vaikeaksi, että mahdollisimman moni ajattelee oston jälkeen cashbackiä hakiessa että "no antaa olla, ei jaksa kun on niin iso vaiva".


      • Jusu
        ihannormaalia kirjoitti:

        Normaalia markkinointia/bisnestä. Mainoksiin isolla houkuttelevat "cash backit" ja sitten tehdään homma niin vaikeaksi, että mahdollisimman moni ajattelee oston jälkeen cashbackiä hakiessa että "no antaa olla, ei jaksa kun on niin iso vaiva".

        Tässähän on kyseessä kahden eri instanssin tarjous.
        Eli valmistaja on päättänyt vauhdittaa myyntiä omalla kampanjallaan tarjoamalla hyvitystä ostoksista. Ehkä sen olisi voinut toisinkin hoitaa mutta toimii näinkin.
        Lomake täytettynä pakkauksen viivakoodin kanssa Irlantiin ja homma toimii.
        On siinä sen verran mainittavista summista kysymys, että harva varmaan laiskuuttaan jättää rahat valmistajalle.


      • ilman cash backeja

        Nyt cash back-kampanjan jälkeen huomasin, että tietyn kameran saa 100 euroa halvemmalla kuin kesäkuussa. Tiettyjen objektiivien hintakin on alentunut. Joten minä taidan saada sen "cash backin" moninkertaisesti ihan ostamastani kaupasta.


      • chassit
        ilman cash backeja kirjoitti:

        Nyt cash back-kampanjan jälkeen huomasin, että tietyn kameran saa 100 euroa halvemmalla kuin kesäkuussa. Tiettyjen objektiivien hintakin on alentunut. Joten minä taidan saada sen "cash backin" moninkertaisesti ihan ostamastani kaupasta.

        Eli sitä vain ihmettelen, kun paketissa on kaksi eri viiva koodia nii kumpi niistä pitää lähettää, vai pitääkö molemmat? Siis paketin kylessä on se viivakoodi missä on kaksi pientä viivakoodia päällekkäin ja sitten se yksi iso..
        Toivottavasti joku osaa vastata tähän kysymykseen.


      • yritystä
        ilman cash backeja kirjoitti:

        Nyt cash back-kampanjan jälkeen huomasin, että tietyn kameran saa 100 euroa halvemmalla kuin kesäkuussa. Tiettyjen objektiivien hintakin on alentunut. Joten minä taidan saada sen "cash backin" moninkertaisesti ihan ostamastani kaupasta.

        Minä päätin ostaa tietyn objektiivin nyt cash back kampanjan viime metreillä, kun saa ostohyvistystä ja lisäksi näkyi saman objektiivin hinta nousevan ens vuoden alusta.

        En vaan vielä onnistunut tekemään hakemusta. Jokaisen välisivun latautuminen kesti tosi kauan ja kun viimein sain tiedot laitettu ja klikkasin rekisteröinti ja tulostuslomaketta, niin ilmoitus, että sivuja päivitetään. Eli ei onnistunut. Kiva, ei tässä mennykään kuin pari tuntia.

        Mut jos joku noista viivakoideista tietää, mikä niistä pitää lähettää vaiko kaikki, niin kertokaa.


      • IBAN
        yritystä kirjoitti:

        Minä päätin ostaa tietyn objektiivin nyt cash back kampanjan viime metreillä, kun saa ostohyvistystä ja lisäksi näkyi saman objektiivin hinta nousevan ens vuoden alusta.

        En vaan vielä onnistunut tekemään hakemusta. Jokaisen välisivun latautuminen kesti tosi kauan ja kun viimein sain tiedot laitettu ja klikkasin rekisteröinti ja tulostuslomaketta, niin ilmoitus, että sivuja päivitetään. Eli ei onnistunut. Kiva, ei tässä mennykään kuin pari tuntia.

        Mut jos joku noista viivakoideista tietää, mikä niistä pitää lähettää vaiko kaikki, niin kertokaa.

        Hakemuksessa kysytään oman maan IBAN-koodia.. Mikähän tämä on ja miten sen saa selville..?

        "Varmista, että annat IBAN-koodin oikein. Maksua ei voida suorittaa ilman oikeaa IBAN-koodia.

        [Tässä on esimerkki oman maasi IBAN-koodista :
        FI21 1234 5600 0007 85]"

        "IBAN-koodisi on kansainvälinen tilinumerosi (International Bank Account Number). IBAN-koodin ja Swift-koodin avulla pystymme tunnistamaan pankkitilisi nopeasti ja siirtämään hyvityksen tilillesi pikaisesti."


      • Iban
        IBAN kirjoitti:

        Hakemuksessa kysytään oman maan IBAN-koodia.. Mikähän tämä on ja miten sen saa selville..?

        "Varmista, että annat IBAN-koodin oikein. Maksua ei voida suorittaa ilman oikeaa IBAN-koodia.

        [Tässä on esimerkki oman maasi IBAN-koodista :
        FI21 1234 5600 0007 85]"

        "IBAN-koodisi on kansainvälinen tilinumerosi (International Bank Account Number). IBAN-koodin ja Swift-koodin avulla pystymme tunnistamaan pankkitilisi nopeasti ja siirtämään hyvityksen tilillesi pikaisesti."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/IBAN

        Tuolta löytyy myös linkit eri pankkeihin ja niissä on noi iban-laskurit


      • dataa
        Iban kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/IBAN

        Tuolta löytyy myös linkit eri pankkeihin ja niissä on noi iban-laskurit

        helpointen ne saa tietoonsa katsomalla nettipankista oman tilin tiedoista :)


    • Laakimato

      Vielä helpommalla pääsee kun menee ibanjabiciin (http://ibanjabic.info). ;)

      Siellähän on tosiaan IBAN-laskuri ja BIC-selvitin, sekä perustietoa aiheesta.

      • Oliko nyt tarpeen tuonkin takia nostaa tämä ikivanha ketju?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe