Ostin 400D:n nyt kampanja-aikana ja haluaisin tietysti cashbackin. Kaksi päivää olen yrittänyt mennä eri kameraliikkeiden sivuilta, Canonin sivuista puhumattakaan, cashback-ohjesivulle. Aina on jokin ongelma, ettei sivu avaudu. Muilla vastaava ongelma? Canonin sivu - Kampanjat - Lisätietoja:
http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/index.asp
Canon CashBack -kampanja
13
9964
Vastaukset
- ei toimi
Palautetta vaan..
- onnistui
ainakin minulta seuraavan linkin kautta
http://www.canon.fi/you_connect/May_2007/cashback/ - ydrtyrdy
Onkohan tämäkin sarjassa niitä asioita jotka on tehty mahdottoman vaikeiksi. Pitääkö tosiaan lähettää tilinumeronsa jonnekin ulkomaille? MIksi tätä alennusta ei voinut saada jo liikkessä, josta kamera ostettiin?
- ihannormaalia
Normaalia markkinointia/bisnestä. Mainoksiin isolla houkuttelevat "cash backit" ja sitten tehdään homma niin vaikeaksi, että mahdollisimman moni ajattelee oston jälkeen cashbackiä hakiessa että "no antaa olla, ei jaksa kun on niin iso vaiva".
- Jusu
ihannormaalia kirjoitti:
Normaalia markkinointia/bisnestä. Mainoksiin isolla houkuttelevat "cash backit" ja sitten tehdään homma niin vaikeaksi, että mahdollisimman moni ajattelee oston jälkeen cashbackiä hakiessa että "no antaa olla, ei jaksa kun on niin iso vaiva".
Tässähän on kyseessä kahden eri instanssin tarjous.
Eli valmistaja on päättänyt vauhdittaa myyntiä omalla kampanjallaan tarjoamalla hyvitystä ostoksista. Ehkä sen olisi voinut toisinkin hoitaa mutta toimii näinkin.
Lomake täytettynä pakkauksen viivakoodin kanssa Irlantiin ja homma toimii.
On siinä sen verran mainittavista summista kysymys, että harva varmaan laiskuuttaan jättää rahat valmistajalle. - ilman cash backeja
Nyt cash back-kampanjan jälkeen huomasin, että tietyn kameran saa 100 euroa halvemmalla kuin kesäkuussa. Tiettyjen objektiivien hintakin on alentunut. Joten minä taidan saada sen "cash backin" moninkertaisesti ihan ostamastani kaupasta.
- chassit
ilman cash backeja kirjoitti:
Nyt cash back-kampanjan jälkeen huomasin, että tietyn kameran saa 100 euroa halvemmalla kuin kesäkuussa. Tiettyjen objektiivien hintakin on alentunut. Joten minä taidan saada sen "cash backin" moninkertaisesti ihan ostamastani kaupasta.
Eli sitä vain ihmettelen, kun paketissa on kaksi eri viiva koodia nii kumpi niistä pitää lähettää, vai pitääkö molemmat? Siis paketin kylessä on se viivakoodi missä on kaksi pientä viivakoodia päällekkäin ja sitten se yksi iso..
Toivottavasti joku osaa vastata tähän kysymykseen. - yritystä
ilman cash backeja kirjoitti:
Nyt cash back-kampanjan jälkeen huomasin, että tietyn kameran saa 100 euroa halvemmalla kuin kesäkuussa. Tiettyjen objektiivien hintakin on alentunut. Joten minä taidan saada sen "cash backin" moninkertaisesti ihan ostamastani kaupasta.
Minä päätin ostaa tietyn objektiivin nyt cash back kampanjan viime metreillä, kun saa ostohyvistystä ja lisäksi näkyi saman objektiivin hinta nousevan ens vuoden alusta.
En vaan vielä onnistunut tekemään hakemusta. Jokaisen välisivun latautuminen kesti tosi kauan ja kun viimein sain tiedot laitettu ja klikkasin rekisteröinti ja tulostuslomaketta, niin ilmoitus, että sivuja päivitetään. Eli ei onnistunut. Kiva, ei tässä mennykään kuin pari tuntia.
Mut jos joku noista viivakoideista tietää, mikä niistä pitää lähettää vaiko kaikki, niin kertokaa. - IBAN
yritystä kirjoitti:
Minä päätin ostaa tietyn objektiivin nyt cash back kampanjan viime metreillä, kun saa ostohyvistystä ja lisäksi näkyi saman objektiivin hinta nousevan ens vuoden alusta.
En vaan vielä onnistunut tekemään hakemusta. Jokaisen välisivun latautuminen kesti tosi kauan ja kun viimein sain tiedot laitettu ja klikkasin rekisteröinti ja tulostuslomaketta, niin ilmoitus, että sivuja päivitetään. Eli ei onnistunut. Kiva, ei tässä mennykään kuin pari tuntia.
Mut jos joku noista viivakoideista tietää, mikä niistä pitää lähettää vaiko kaikki, niin kertokaa.Hakemuksessa kysytään oman maan IBAN-koodia.. Mikähän tämä on ja miten sen saa selville..?
"Varmista, että annat IBAN-koodin oikein. Maksua ei voida suorittaa ilman oikeaa IBAN-koodia.
[Tässä on esimerkki oman maasi IBAN-koodista :
FI21 1234 5600 0007 85]"
"IBAN-koodisi on kansainvälinen tilinumerosi (International Bank Account Number). IBAN-koodin ja Swift-koodin avulla pystymme tunnistamaan pankkitilisi nopeasti ja siirtämään hyvityksen tilillesi pikaisesti." - Iban
IBAN kirjoitti:
Hakemuksessa kysytään oman maan IBAN-koodia.. Mikähän tämä on ja miten sen saa selville..?
"Varmista, että annat IBAN-koodin oikein. Maksua ei voida suorittaa ilman oikeaa IBAN-koodia.
[Tässä on esimerkki oman maasi IBAN-koodista :
FI21 1234 5600 0007 85]"
"IBAN-koodisi on kansainvälinen tilinumerosi (International Bank Account Number). IBAN-koodin ja Swift-koodin avulla pystymme tunnistamaan pankkitilisi nopeasti ja siirtämään hyvityksen tilillesi pikaisesti."http://fi.wikipedia.org/wiki/IBAN
Tuolta löytyy myös linkit eri pankkeihin ja niissä on noi iban-laskurit - dataa
Iban kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/IBAN
Tuolta löytyy myös linkit eri pankkeihin ja niissä on noi iban-laskurithelpointen ne saa tietoonsa katsomalla nettipankista oman tilin tiedoista :)
- Laakimato
Vielä helpommalla pääsee kun menee ibanjabiciin (http://ibanjabic.info). ;)
Siellähän on tosiaan IBAN-laskuri ja BIC-selvitin, sekä perustietoa aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466