Kokeneemmat remontoijat vinkkejä vaalean ja tumman lattian eroista. Kumpi kannattaa. Perneessä koiria, joten lattiat ovat kovalla koetuksella ja naarmuja taatusti tulee. Kummasssa värissä ne erottuvat paremmin?
Mikä vaikutus eri väreillä on asunnon yleisilmeeseen? Tumma kai pienentää ja vaalea avartaa? Onko näin?
Muutakin vinkkejä kernaasti vastaan ottaisin, kiitos!
Tumma vai vaalea
5
1363
Vastaukset
- taavi
tummassa erottuu naarmut paremmin.
- AloittelijaRepe
tummaa merbauta ja näyttää tosi hyvältä.
Eikä tumma lattia mielestäni "pienennä" huonetta kuten tummat seinät.
Kestää koiran kynsiä paremmin kuin parketti. - tumma
tumma lattia antaa mielestäni paremman pohjan muulle sisustamiselle (makukysymys kylläkin)... itse pelkäsin pölyn ym. näkymistä, mutta nyt olen todennut, että entisellä vaalealla pöly erottui paremmin...koirakaan ei ole haitannut menoa :)
- naarmuja on
pinta sitten mikä tahansa. sellaista materiaalia ei olekkaan normaali kotikäytössä johon ei mitään tulisi. perus asioina vaaleassa näkyy lika paremmin ja tummassa naarmut ja pöly paremmin. mitä tulee tilan koon tuntuun niin jos vedät kaiken seinät mukaan lukien tummaksi silloin se tuntuu pienemmältä ja saattaa tulla ahdistava tuntu mutta pelkän lattian tummuudella ei saa pienen tilan tuntua aikaiseksi jos tila muuten ei sellainen ole.
tätänykyä ihmiset haluavat suurempia kontrasti eroja koteihinsa ja käyttävät tummia lattioita ja tehostemaalauksia sienissä jotka antavat persoonallisuutta ja mahdollisuuksia sisustukseen enemmän.mikä ei aina ole pahasta kun ei enää tarvitse asua siinä maalarinvalkoisessa "sairaala" miljöössä.
ja ainahan sinulla on mahdollisuus ainakin laminaateissa etsiä keskiväliltä oleva kuosi joka ei ole täysin tumma muttei vaaleakaan. suurimmilla valmistajilla kun on pitkälle toistasataa kuosia tarjota mallistoissaan esim: parador, quickstep, egger jne. laminaattia kuitenkin suosittelen teille pinnaksi koska se kestää ihan eri tavalla kuin esim. parketti koiria lapsia ja muuta elämistä. t. x-rautakauppias - vain...
...että ihan kumpi vain, mutta älä vain osta PERGOA se on pääasia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255