Mihin teinien kanssa

yh-äiti

Olen itse aikoinani käynyt Turkissa lomalla ja paikka oli minulle hyvä! Nyt olisi tarkoitus viedä teinit (tyttö 15v ja poika 13v) jonnekin, missä on lämmintä ja aktiviteetteja. Poika haluaa sukeltamaan ja tyttö lähinnä shoppailemaan. Minä viihdyn missä vaan, kunhan lapsilla on mukavaa. Mihin kannattaisi suunnistaa, ettei nuoriso tylsisty??

8

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emilia^^

      Mä voisin ajatella että espanja olis kiva paikka. Matkatkaan ei paljon maksa ja siellä pääsee shoppailemaan sekä sukeltamaan. Niin paljon kaikkea uutta että tekemistä riittää ja varmasti tulee koko perhe viihtymään.!

      • srdtfyguihojk

        olisin sanonu just espanja tai portugali. barcelona on aika ihana


      • matkamies maan
        srdtfyguihojk kirjoitti:

        olisin sanonu just espanja tai portugali. barcelona on aika ihana

        Turkissakin on aktiviteettejä kyllä riittävästi niin kuin joka paikassa .Rantalomapaikat on kaikki monipuolisia? hintataso on ehkä halvempaa turkissa ja bulgariasssa. Äkkilähdöllä vaan jonnekin!


      • toinen matkamies
        matkamies maan kirjoitti:

        Turkissakin on aktiviteettejä kyllä riittävästi niin kuin joka paikassa .Rantalomapaikat on kaikki monipuolisia? hintataso on ehkä halvempaa turkissa ja bulgariasssa. Äkkilähdöllä vaan jonnekin!

        Turkki ei ole sopiva valinta teini-ikäisille. Bulgaria sen sijaan on OK.


    • hollu.

      yhdyn edelliseen turkki ei ole sopiva paikka mielestäni teineille.! barcalona tai teneriffa sen sijaan olisi hyvä.

      • Sharm el Sheikh

        ja hotelli kiroseiz varma valinta jossa viihdytte. Otatte vielä AI paketin niin onnistunut sukellus ja shoppailureissu edessä.


      • reissu_nainen
        Sharm el Sheikh kirjoitti:

        ja hotelli kiroseiz varma valinta jossa viihdytte. Otatte vielä AI paketin niin onnistunut sukellus ja shoppailureissu edessä.

        turkki olisi sopivin paikka.


    • Yh-äiti

      Kiitos vinkeistä! Voisiko joku kertoa vielä kokemuksia Thaimaasta? Suomalaisesta sukelluskoulusta? Mihin kohteeseen ( majoituspaikka) kannattaisi mennä? Saako Thaimaaseen äkkilähtömatkoja (4 2)?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe