6 litrasessa.siis aksuja on 2. ja tällä tyypillä on noin pieni tila niillä
voiko akaattikotiloita pitää näin pienessä tilassa?
3
440
Vastaukset
- Zirppo
Minkä kokoisia aksut ovat? jos ovat muutan sentin mittaisia poikasia niin voi pitää.
suuria aksuja tuon kokoisessa EI voi pysyvästi pitää! (siivouksen ajan tai pienen matkan ajan on eri asia)
Minusta suositeltavaa olla 40 litraa 2 akaatille.
Jos tosiaan ovat nuoria tai aikuisia aksuja ihmettelen suuresti miten ne edes mahtuvat sinne!
tarvivat mielellään noin 6 kertaa suuremman siinä tapauksessa. jotkut asuttavat akaatteja 20 litraa kahdelle akaatille joten tuommoiseen 6litraan ei 2 aikuista millään mahdu.- kotilo-kaktusfani
noin pieneen mahtuu ainoastaan poikasia. Vähänkin SUUREMPIA aksuja tuohon EI MAHDU.
- .....
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
noin pieneen mahtuu ainoastaan poikasia. Vähänkin SUUREMPIA aksuja tuohon EI MAHDU.
mielestäni ovat jo aikuisia! aihe on näköjään siltä foorumilta poistettu,jost löysin sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997730- 1075567
- 2694780
- 494743
- 733493
- 502798
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264