Libero – kerho =

hirmuinen pettymys = (

Libero – kerho =

Lapseni on 1 v ja 4 kk. Olin hirmuisen innostunut postiin, joka ilmoitti että jäsenyys jatkuu siihen asti kun lapsi täyttää kaksi vuotta. Olen vielä niin typerä, että se on myös vaikuttanut vaippamerkin valintaani. Uusi sähköinen Libero–kerho aukesi ja onnellisesti menin kerhokauppaan katsomaan mitä kivaa keräämilläni merkeillä saisin. Mm. siellä luki että merkit on lähetettävä viimeistään ennen kuin lapsi täyttää 1,5 vuotta. Ainoa, jonka sieltä olisi voinut tilata on se yöpuku, joka meillä jo on. Lähestyin Liberoa asiallisesti ja kysyin että vaihtuuko tuotteet heillä ollenkaan ja sieltä saapui vastaus, jota en olisi ikinä odottanut: eli, että en voi saada enää mitään pistekaupasta koska olen saanut aiemmin ”kaikki” lahjat. Olin hämmästynyt, mutta kirjoitin sinne takasin ja ilmoitin että en ole ikinä saanut kaikkia lahjoja, joita sai kerätä (mm. Libero ruokailu/askartelu essu ja Liberon Suomi bodyä yms). Kysyin ihan asiallisesti, että mitä voin tehdä keräämilläni merkeillä. Tänään sitten saapui vastaus: eli saan ainoastaan sähköpostia ……. ELI TÄMÄ VAAN TIEDOKSI, jos joku muukin oli siinä luulossa että Liberolta saisi ”jotakin kivaa” vielä isommallekin lapselle. Minusta mainonta oli todella törkeää ja TUNNEN ITSENI TODELLA PETETYKSI. Itse siis en osta enää Liberon vaippoja, pettymys oli niin hurja !

7

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petyit ...

ja eikös nuo Liberot ole kaikkein kalleimpia ostaa? Lidlin vaipat ovat ihan samantasoisia ja paljon halvempia!

• ......

Ostaisin mielelläni niitä Lidlin vaippoja, mutta aiemmin ne ei käyneet lapsellemme, mutta toisaalta voisi taas kokeilla kyllä! Aina yritän kaupassa ostaa mahdollisimman ison paketin ja katsoa tietysti sen vaippojen kappalehinnan, eli tarjouksia kyllä yleensä seurataan.

Ei oo kovin hyviä, eikä kovin halpojakaan, vaikka niin väitetään (tutkikaas tarkemmin). Lidli boikottiin!

• niin??
        *** kirjoitti:

Ei oo kovin hyviä, eikä kovin halpojakaan, vaikka niin väitetään (tutkikaas tarkemmin). Lidli boikottiin!

Kerroppa YKSIKIN vaippamerkki joka olisi halvempi kuin lidlin??? ei löydy YHTÄÄN! Ja ihan ovat liberon tasoisia vaipoja!!

• äiti-74
        niin?? kirjoitti:

Kerroppa YKSIKIN vaippamerkki joka olisi halvempi kuin lidlin??? ei löydy YHTÄÄN! Ja ihan ovat liberon tasoisia vaipoja!!

...johtuisiko edellisen kommentti siitä,minkä itse vasta kotosalla huomasin,eli vaippoja on siinä 8 € pkt:ssa VAIN 50 kpl,kun taas vastaavasti Pirkan vaippa pkt:ssa on 62 ja se maksaa reilu 10€...???

Itse olen ollut yllättävän tyytyväinen noihin Pirkan vaippoihin,kun tähän asti olemme käyttäneet Liberoa,joka maksaa ainakin täällä Lahden seudulla 12.90 €/ pkt.

• vaipoista...

Täällä mainostetaan aika usein noita Lidlin vaippoja. Mielestäni ei tule yhtään halvemmaksi tehdä ensin muut ostokset Prismassa ja sitten ajaa toiselle puolelle kaupunkia Lidliin vaippapakettia hakemaan (emme käy Lidlissä koskaan). Tai ainakin se vie aikaa ja vaivaa kahden lapsen kanssa, vaikka joku sentti säästyisikin lompakosta. Joten minäkin ostan Liberoa, koska olen todennut sen lapsilleni parhaaksi (monia muitakin on kokeiltu), eikä se ole paljoakaan kalliimpi, kun ostaa isoja paketteja.

• Äiti-73

Liberokerhosta lähestyttiin kesällä uuden pistekaupan merkeissä.Olin asiasta innostunut eli keräämäni pupumerkit lähetin ja innolla katsomaan pistekaupan valikoimia. Pettymys oli suuri kun tuotteet oli tarkoitettu ihan pienille vauvoille. Käsinukke oli myös isommille, mutta sellaisen olimme saaneet jo ostaessamme useamman vaippapaketin samalla kertaa. No pyjaman tilasin. Joka myöhemmin osoittautui valmiiksi pieneksi. Tuhansia pisteitä käyttämättä ja aika loppuu kun lapsi on jo täyttänyt 1,5v. No Liberolta vastattiin, ettei uusia tuotteita ole tulossa valikoimiin vaan näitä nykyisiä on hankittu ainakin vuodeksi eteenpäin. Eli ei ollut oikein loppuun asti ajateltu ajatus tuo piste kauppa. En suosittele kellekkään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe