Onko kellään hauskoja ja muitakin juhannusaiheisia tekstareita tai runoja joita vois lähetellä jussin kunniaksi?
löytyy vähän nihkeesti niitä.
laitelkaapas jos löytyy sellasia.
kiitos!
juhannus tekstarit?
3
3978
Vastaukset
- Jussi**
Katsokaapa edellisten vuosien jussi-palstan satoa,sieltä löytyy :) http://keskustelu.suomi24.fi/arkisto/2000000000000013/4500000000000453/
- Broken Angel
Unohda työ, löysennä vyö, herkkuja syö, onhan yötön yö. Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa, kullanpalaa! Hyvää juhannusta!
Kedollinen kukkia, saavillinen saunahetkiä, hyppysellinen hauskuutta, litra laulua. Aimo annos aurinkoa, suven suloisuutta. Hyvää Juhannusta! - pissaliisa
TÄÄ ON SITTE AIKA PITKÄ VIESTI, MUT HYVÄSTÄ VITSISTÄ KANNATTEE MAKSOO
Ja seuraavaksi juhannuksen sää:
Koko maassa kohtalaista tai navakkaa viinan hajua.
Päivällä mölinä on vaihtelevaa, ja jossakin päin maata saattaa tulla joitakin järkevän kuuloisia lauseita.
Käsivarren seudulla ja napapiirin mplemmilla puolilla humala voi nousta 3 promilleen.
Loppuviikosta selviää tai melkein selviää.
Älykkysosamäärä on koko jakson ajan hieman nollan alapuolella. Oikein hauskaa ja lämmintä juhannusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221