Mulla ei taida heilaa olla tänä jussina, mutta jos saisin valita kenet tahansa, ottaisin kyllä Pamsun! Pamela osaisi varmasti bailata oikein kunnolla:):) Pitäisköhän minunkin kutsua se mökille, ettei se Danny vie sitä kokonaan;)
Kuka olisi unelmiesi juhannusheila?
208
44886
Vastaukset
- mms
1.NOORA HAUTAKANGAS
2.JOANNA VÄRE
3.HANNA PAKARINEN
4.LINDA SÄLLSTRÖM
5.MIIA LAKKISTO < AI MUTT SEHÄN ON RVA NIKUNEN KOHTA
6.JANETTE BROMAN
7.PAMELA TOLA
8.SAARA YLITALO
9.LINDSAY LOHAN
10.SCARLETT JOHANSSON
11.JOKU TYTTÖ
JAA.AA KYLLÄ SE OIS TOI SUVI PITKÄNEN 2006 MISSIKISOISTA.SUOMEN NEIDOISTA JEMINA TUOKKO...- ttttt
No eihän tuollaista listaa voi tehdä kuin herjalla. Uus missihän on ihan väliinputoaja verrattuna esim. aikaisempiin misseihin
- gone with the wind
Mul kans kauheen hieno lista:
Elina Salo ja Jodie Foster. Herkkiä ja ihania ihmisiä, mut sit joku sano ettei ne erikoisemmin pidä miehistä. What a disappointment. - kuitenkin
ttttt kirjoitti:
No eihän tuollaista listaa voi tehdä kuin herjalla. Uus missihän on ihan väliinputoaja verrattuna esim. aikaisempiin misseihin
paljon kauniimpi kuin blondi-missit.
- arvoton lista
ttttt kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kuka, kenen aivoitus laittaa, esim tämän, missin? ja liian mustaksi värjätyn laulajan listalle, kuuluvat, ennenkaikkea, ketä en haluaisi ko listalle. Eli no points for them!
- kauneus ratkaisee
kuitenkin kirjoitti:
Kyllä se niin vaan on, että Noora on siitä surkeimmasta päästä , jos kauneudesta puhutaan. Menneiden vuosien missit päihittää sen mennen tullen riippumatta hiusten väristä. Ajatelkaapa vaikka Karita Mattilaa, Lola Odysogaa tai Heidi Willmannia.
- missit on rumia
kauneus ratkaisee kirjoitti:
Kyllä se niin vaan on, että Noora on siitä surkeimmasta päästä , jos kauneudesta puhutaan. Menneiden vuosien missit päihittää sen mennen tullen riippumatta hiusten väristä. Ajatelkaapa vaikka Karita Mattilaa, Lola Odysogaa tai Heidi Willmannia.
Heidi Willman nyt oli iso vitsi. Hörökorvineen kaikkineen. Ikinä ymmärtänyt että miten kelpasi missiksi. Ellei ollut sitten Makusen hoito.
- moi vaan
Sellasta kysyisin että mistä lähtien Karita Mattila on ollu missi? Eiks se oo ollu tähän asti oopperalaulaja?
- Matias-50
arvoton lista kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kuka, kenen aivoitus laittaa, esim tämän, missin? ja liian mustaksi värjätyn laulajan listalle, kuuluvat, ennenkaikkea, ketä en haluaisi ko listalle. Eli no points for them!
kaunein suomalainen nainen on karita.suuri,oopperamainen takapuoli,rintavarustus hulppea.suu kuin luotu siihen.ajatteleppa ääntä huipun tullessa.rakastumme karitaan kaikki suomalaiset miehet.valtavan komea nainen.suomineito,täydellinen nainen.
- tykkäämään....
kuitenkin kirjoitti:
hevosennaamasta ja ruotsalaisista ulkoiluhampaista....
- neukulanväkeä
kuitenkin kirjoitti:
just kuin, olkoon, kahteentoista sopii kolmetoista!
- arvostelija
Noora on sellainen mukava naapurin tyttö joka ei diivaile ja joka voi tervehtiä tullessaan vastaan. ja jos kauneutta katsotaan niin vaikea kyllä on mitään vikoja löytää.
- miesika
Tarja Halonen olisi unelmaheila Juhannuksena. Perustelut: -Todennäkösesti saatas ihan oikeita keskusteluja aikaseksi iltanuotiolla, on kuitenkin ihan fiksun olonen ihminen.
-Huumorintajuinen
-Lämpimän oloinen ihminen
-Sanos varmaan ihan suoraan ja reilusti, jos alkasin käyttäytymään hölmösti
-Jos en pahasti mokailis, saatas kutsuu itsenäisyyspäivänjuhliin - kauheudesta kalpea...
kuitenkin kirjoitti:
Noora on aivan liian tavallisin näköinen, ei mitään erikoista, sai vain hävetä, kun oli ja meni miss unimersumeihin, tolla ulkonäöllä. Mutta, nythän on kesä ja kaikkea kilpailua...
- viimeinen
henkilö listallasi on mielestäni nimenomaan tyyppiesimerkki sieltä surkeimmasta päästä
kun ulkonäöstä puhutaan. - Raimo
Päiviö Pyysalo
- karritta
Karita Mattila on sopraano eikä missi, Karita Tuomola taasen on missi
- TÄTÄ
JUSTIINAN OTTASIN JOS SAISIN.
http://www.yle.fi/teema/sininenlaulu/kuvat/SL_iso_Pekka_ja_Patka_1021081A.jpg - vain
britney spears, lindsay lohan, paris hilton, nicole ritchie ja tara reid. Kaikki yhtä "sekopäitä", siis mulle sopivia
- Molo
Ainoo jonka tunsin tosta listasta...kyllähän sillä kotiajut ajelis.
- Vara-Matti
missit on rumia kirjoitti:
Heidi Willman nyt oli iso vitsi. Hörökorvineen kaikkineen. Ikinä ymmärtänyt että miten kelpasi missiksi. Ellei ollut sitten Makusen hoito.
Haluisin duunata Merviä!!
Mieti Merviä kaato-kännis viikon ryyppyputken jälkeen henki haisten, paskasena, ei pesulla ainakaan viikkoon, samat (alus)vaatteet..
AH! Siinä mun juhannus-unelma!!
Jäis Sievisen miss-ruotsikin kakkoseks!
- Totuuuuuus
torppaatte kuiteski kännihhuuruissa!
- 123
no onhan se tosiaan aika kauheeta jos jotain läskiä. eihän semmosiin voi selvänä koskeakkaan, kaukaahan ne pitää kiertää.
justiinsa joo. way to go. - ville lärvätsalo
123 kirjoitti:
no onhan se tosiaan aika kauheeta jos jotain läskiä. eihän semmosiin voi selvänä koskeakkaan, kaukaahan ne pitää kiertää.
justiinsa joo. way to go.ronkelit runkkaa...
- Julle123456
Viivi avellanin valkoinen iho ja pepun pyöreys ovat viime aikoina jääneet mileen joten viiviä olisi ihan kiva laittaa koipeen..
- Viivin panija
Hyvä kyyti! Vähä turhan äänekäs oli.
Alapää sheivattu, nami!
Katajanokalla venesatamas veneessä duunasin!
Scoooooore!!! - kuules...
Viivin panija kirjoitti:
Alapää sheivattu, nami!
Scoooooore!!!fantasioi siinä!
- poov
Viivin panija kirjoitti:
Alapää sheivattu, nami!
Scoooooore!!!munaton jätkä
Viivin panija kirjoitti:
Alapää sheivattu, nami!
Scoooooore!!!Taisit nähdä unta ja vedit käteen siellä satamassa...?
Kaikista eniten inhottaa tollanen törppöys...ja vaikka olisitkin saanut, niin mitä sitten??...niin ihminen se on Viivikin, eikä joku poikkeus. Samakun kirjottelisin täälla, että naiskenneltiinpa just naapurin Pekan kanssa.Entä sitten ?! - ***
Ällöttävä haaveilija...!
- kikkolokki
poov kirjoitti:
munaton jätkä
öö...juu sähä se ......jätkä mahat olla...
Se MUNATON!
Vaikka ei se kyllä mua oikeen kiinnostaiskaan et ootko vai et mut kyllä se siltä alkaa vaikuttaa ku tollasii viestejä jakelet... - naapurin muija
*** kirjoitti:
Taisit nähdä unta ja vedit käteen siellä satamassa...?
Kaikista eniten inhottaa tollanen törppöys...ja vaikka olisitkin saanut, niin mitä sitten??...niin ihminen se on Viivikin, eikä joku poikkeus. Samakun kirjottelisin täälla, että naiskenneltiinpa just naapurin Pekan kanssa.Entä sitten ?!...ton naapurin Pekan kans vaik oon kuullu et on kova mies panee!
- Zazar
Viivin panija kirjoitti:
Alapää sheivattu, nami!
Scoooooore!!!Epäilemättä sheivattu, kelläpä tyylikkäällä ja itsestään tietoisella naisella ei olisi? Mutta siitä olen varma että Viivi on sen verran fiksu nainen ettei valitsisi itselleen sellaisia mänttejä panokavereiksi jotka siitä kovin paljon eteen päin kertoisivat... Eiköhän hänellä ole varaa ihan oikeisiin miehiin jotka osaavat käyttäytyä joten sulle toi tapahtuma on tainnut olla pelkkää haaveunta??
- vais
Viivin panija kirjoitti:
Alapää sheivattu, nami!
Scoooooore!!!uskoo ken tahtoo
- sutinaaks
Viivin panija kirjoitti:
Alapää sheivattu, nami!
Scoooooore!!!En edes kehtais tunnustaa moista...
- kello kaulassa
kyllä Pamela varmaan osais bilettää, mutta varmaan myös iskeä muita miehiä.
- Annette Dawn
Pirkka-Pekka Petelius
Jorma Kääriäinen
Jamie Oliver
:) Jamie tekis meille hyvää ruokaa illaksi :)
:) Jorkka esittäis meille hyvää musiikkia :)
:) Pirkka-Pekka toisi kaikki ihanat sketsihenkilöt meidän keskelle ja kertoisi meille lintujuttuja :)
Ja se joka tämän neidon kanssa nukkumaan(kin) pääsisi...
No TORVI!!! Pirkka-Pekka tietysti!!! *ihana* :)- jokapaikanhöylä-m
nyt ees jonkinmoista naista joskus sais..oisin onnellinen loppuelämäin
- on kyllä
trio, eikä kvartetti.
- nro_
Stefan Wallin on Unelma!
- höyhensarjalainen
En haluaisi ainakaan viettää Amin kanssa tänään yhteistä Juhannusiltaa toisin kuin saksalainen kaveri. Minulle uni tulee varmasti jo muutenkin tänä iltana.
- sari1979
kyllähän se on oma kulta aina se paras heila. ja jos ei sellasta ole niin sit etitään.julkkiksista ei kukaa ole sellainen jota vois haluta.joko liian rahakas tai liian täydellinen (puhun ukoista siis)
- luutu
Kissa.
- vaatimaton,
Paula Koivuniemi
tai
Katri Helena
Jos ja kun en heitä saa, vedän entiseen tapaan käteen. - Yhdessä yli 10v.
No tietysti oman miehen kanssa joka on vie ttänyt joka ainoan juhannuksen (ja kaikki muutksin juhlapyhät)kotona perheen kanssa ja SELVINPÄIN (no joo, eilen joi yhden lasillisen kolmosolutta). Ei tarvitse lasten nähdä isää humalassa (eikä kyllä äitiäkään).
Ei parempaa seuraa voi kukaan toivoa!!- jo kyllästy
kun kymmenen juhannusta viettää saman ukon kanssa, eikö jo maistu puulta ? En ottanut ainuttakaan ryyppyä, eli selvinpäin meillä juhannus meni, tai menee,
samanlainen päivä kuin muutkin lapsiperheessä, vain emäntä ei vielä ole palannut juhlistaan, liekö joku vienyt, en tiedä - Eki-lupponen
jo kyllästy kirjoitti:
kun kymmenen juhannusta viettää saman ukon kanssa, eikö jo maistu puulta ? En ottanut ainuttakaan ryyppyä, eli selvinpäin meillä juhannus meni, tai menee,
samanlainen päivä kuin muutkin lapsiperheessä, vain emäntä ei vielä ole palannut juhlistaan, liekö joku vienyt, en tiedäTais mennä aika väljäksi.
- on kavereita
Eki-lupponen kirjoitti:
Tais mennä aika väljäksi.
Ei tarvitse minun polkea,
- söpötär vm-77
Meidän ensitapaamisesta tuli tänä jussina kuluneeksi 30 vuotta. Siitä saakka ollaan vietetty Juhannukset yhdessä.
- oottaisin
eiköhä se pamsu ois :PPPP
- mattspuun
noh unelmien juhannusheila varmaanki olisi Pamela Anderson
- tietysti
on se vaan niin upea nainen! olkoot muut mitä mieltä tahansa!!!!
- KissaKehveli
Tuon pärstän jos pesee, niin enempi se on ruma kun nätti ja kaikki muu onkin sitten kirurgin tekoa. Karseeta kun tissitkään ei oo omat kokonaan, vaan on täynnä jotakin karseeta lilluvaa ainetta, ziisus!
Ei kyllä käy kateeksi! Kauniita naisia ja takuulla *lähes aitoja* oli entiset upeat filmitähdet kuten: Biritte Bardot, Gina Lollobrigida, Ursula Andress, Sophia Loren, Marilyn Monroe ja Rita Hayworth! Semmosia ei ole enää. Pamela on puukon ja silikonin yhdistetty tekele! - KissaKehveli
KissaKehveli kirjoitti:
Tuon pärstän jos pesee, niin enempi se on ruma kun nätti ja kaikki muu onkin sitten kirurgin tekoa. Karseeta kun tissitkään ei oo omat kokonaan, vaan on täynnä jotakin karseeta lilluvaa ainetta, ziisus!
Ei kyllä käy kateeksi! Kauniita naisia ja takuulla *lähes aitoja* oli entiset upeat filmitähdet kuten: Biritte Bardot, Gina Lollobrigida, Ursula Andress, Sophia Loren, Marilyn Monroe ja Rita Hayworth! Semmosia ei ole enää. Pamela on puukon ja silikonin yhdistetty tekele!Se piti sanoa vielä, että Hanna Pakarinen meikattuna ja ilmankin meikkiä on todella upea nainen!!! Kattokaas vaikka tätä: www.kalevalakoru.fi
Sinne vain kun ei pääsekään kukaan vaan malliksi!
TODELLA UPEE HANNA! - kysyttiin huom minun mielip...
KissaKehveli kirjoitti:
Ei kyllä käy kateeksi! Kauniita naisia ja takuulla *lähes aitoja* oli entiset upeat filmitähdet kuten: Biritte Bardot, Gina Lollobrigida, Ursula Andress, Sophia Loren, Marilyn Monroe ja Rita Hayworth! Semmosia ei ole enää. Pamela on puukon ja silikonin yhdistetty tekele!SIIS EI SINUN!!! JA MONIKOHAN NOISTA MAINITSEMISTASI EDES ELÄÄ?? VEIKKAANPA ETTEI YKSIKÄÄN! PAMELAN OTTAISIN JA SILLÄ SELVÄ!!!
- idiot?
kysyttiin huom minun mielip... kirjoitti:
SIIS EI SINUN!!! JA MONIKOHAN NOISTA MAINITSEMISTASI EDES ELÄÄ?? VEIKKAANPA ETTEI YKSIKÄÄN! PAMELAN OTTAISIN JA SILLÄ SELVÄ!!!
mitähän sekin kertoo miehestä, että pitää silikonitissisestä ja silikonihuulisesta bimbosta.. ?? sulla varmaan korkee älykkyysosamäärä.. :) sama kuin sanoisin että mun unelmien mies olis john holmes tai ron jeremy.. jeee..
- Lollobabe
idiot? kirjoitti:
mitähän sekin kertoo miehestä, että pitää silikonitissisestä ja silikonihuulisesta bimbosta.. ?? sulla varmaan korkee älykkyysosamäärä.. :) sama kuin sanoisin että mun unelmien mies olis john holmes tai ron jeremy.. jeee..
Tuo oli hyvä :D I like it , jesh!!! *silikoni bimbo*
se on hyvin sanottu ja todenmukaisesti... kyllä miehet on sitten hölmöjä (toiset) - KissaKehveli
kysyttiin huom minun mielip... kirjoitti:
SIIS EI SINUN!!! JA MONIKOHAN NOISTA MAINITSEMISTASI EDES ELÄÄ?? VEIKKAANPA ETTEI YKSIKÄÄN! PAMELAN OTTAISIN JA SILLÄ SELVÄ!!!
Voe teitä miehiä, ette te tiedä yhtään mitään. Sanahan on vapaa ja kukin saa sanoa oman mielipiteensä täällä aiheesta! Ensinnäkin noista mitä luettelin elää kylläkin, Birigitte Bardot, Sophia Loren, Gina Lollobrigida, Ursula Andress. Ja ylipäätänsä nuo naiset olivat vain mielipide -mallit kauniista upeista aidoista naisista, eikä mistään silikoni-tekeleestä. Rahalla saa ja hevosella pääsee ja munaakin kun pystyy nykyään jatkamaan, mutta eipä sillä koolla väliä vaan sillä laadulla ja etenkin sillä minkä laatuisessa miehessä, siis miehessä isolla M:llä, se muna on kiinni :D
Ei tuo nyt ole kovin komeeta, kun naisella on huulet kun traktorin sisäkumit. Ja tissitkin natisee kun pakkaslumi. Kaunis *luonnollisuus* on upeeta, meikkiä saa olla, mutta kaikki muu rakenteleminen on ihan persiist! - Hähhhhh
KissaKehveli kirjoitti:
Se piti sanoa vielä, että Hanna Pakarinen meikattuna ja ilmankin meikkiä on todella upea nainen!!! Kattokaas vaikka tätä: www.kalevalakoru.fi
TODELLA UPEE HANNA!Hanna Pakarinen näyttää ja LAULAA kuin transvestiitti. Sieltä yli mistä rima matalin. Ei tarttenu Hanna-tytön lapsuuttaan uhrata musiikkiin. Yksi paska TV-show ja that´s it.
- joopa joo
KissaKehveli kirjoitti:
Voe teitä miehiä, ette te tiedä yhtään mitään. Sanahan on vapaa ja kukin saa sanoa oman mielipiteensä täällä aiheesta! Ensinnäkin noista mitä luettelin elää kylläkin, Birigitte Bardot, Sophia Loren, Gina Lollobrigida, Ursula Andress. Ja ylipäätänsä nuo naiset olivat vain mielipide -mallit kauniista upeista aidoista naisista, eikä mistään silikoni-tekeleestä. Rahalla saa ja hevosella pääsee ja munaakin kun pystyy nykyään jatkamaan, mutta eipä sillä koolla väliä vaan sillä laadulla ja etenkin sillä minkä laatuisessa miehessä, siis miehessä isolla M:llä, se muna on kiinni :D
Ei tuo nyt ole kovin komeeta, kun naisella on huulet kun traktorin sisäkumit. Ja tissitkin natisee kun pakkaslumi. Kaunis *luonnollisuus* on upeeta, meikkiä saa olla, mutta kaikki muu rakenteleminen on ihan persiist!mutta silti se pamela on ykkönen ja paras! ei haittaa vaikka kuinka olisi silikonit ja hyvähän se on että naisella on isot!
- ,.mn.jn@uiyhiu
KissaKehveli kirjoitti:
Se piti sanoa vielä, että Hanna Pakarinen meikattuna ja ilmankin meikkiä on todella upea nainen!!! Kattokaas vaikka tätä: www.kalevalakoru.fi
TODELLA UPEE HANNA!joo.
- rdhss@df.
idiot? kirjoitti:
naisella täytyy olla tiukka!
- Samppa_____2_
Hanna pakarinen tietysti!.. Siinä on mahtava nainen.!
- --------
varattu mulle
- kamikaze33
siinä minulla ihana juhannusheila.Vaimoni on kuin Nelly F:n kopio...
- joku_32
..olisi Hanna Pakarinen, siinä on nainen paikallaan :).
- ja lymyilee mutta ei vastaa...
edes lemmenloruihini!!!
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=showProfile&id=416464 - tepi87
Kymppilinjan Ralphe olis mun valinta
- ygh
tunkekaa juhannus perseeseenne.
- pamelaa saunaan
sillä se on pumpattu nin täyteen silikoonia että tulis monelle pojalle pettymys kun se tulis sieltä ulos.
- Äimänkäki 7
Eikös silikonia voisi tuoda rahti¨tavarana.Aivot - no nehän on muutenkin managereilta peräisin, tulisivat sähköpostilla.Se Pamelasta. Muuten luomunainen ja mieluummin valmentamaton.
- mariaH
joka aamulla heräsi vierestäni. Oli toka juhannus yhdessä, ihanaa...
- EveLiina_^^
Lovexin Theon. Mies on todella ystävällinen ja ihana. Osaa varmaan bailata ;) Ja on komee. ;D
- tyttöystävä
ikävää että omaa hölmöyttäni menetin häne.mutta tärkeintä on selvä juhannus.
- unelmieni
heila on oma rakas mieheni
- umpirakastunut
unelmieni kirjoitti:
heila on oma rakas mieheni
ehdottomasti parhain juhannusseuralainen on oma rakas ja ihana mieheni
- vaipathousussa
mitään rakkautta ei ole olemassa ei ainakaan mulle minä olen jo hyväksyny kohtaloni etten saa naista
- äijjä____
tuolla nimimerkillä :D Vaihdat sen johonkin vähemmän karmivaan fetissiin, niin jo voisi onnistaa.
- AlphaNaarasQ
Eli herrat Morrison, Nicholson tai Cage. Dead or alive, bring ´em on, so to speak. Vaatimaton on kaunista! *virn*
- jikkeee
Hanna ois se mun ykkösvalinta! Nainen joka on jotain muutakin kuin luuta ja nahkaa. Kaiken lisäks Hannalla on helvetin hyvännäköset kasvot! Pitäs kai pyytää Hantsu mökille... :) No ainakin Joutsan joutopäivillä nään sen livenä!
- elnalock
Kyllä mä haluaisin jussin/loppu elämäni viettää mun exän kanssa, mut se ei taida olla mahdollista joten heilakseni ottaisin Ville Valon.. :)
Huhhuh teitä. =)
Mie kyllä ottaisin mieluiten oman rakkaani, mutta tänä vuonna se ei ollut mahdollista. =( Juhannus meni harakoille ilman omaa miekkosta. Ehkä ensi vuonna sitten...- tumman komean ja
hauskan miehen kanssa. Robbie Williams.
Mä menen sinne eikä sen tarvi tulla tänne hyttysten syötäväksi.
- riku123456789
jos esim Pamsult, Hanna pakariselt, Viivi avellanilt pesis meikit pois kuinka kiva ois herätä aamulla jonku noiden vierest... Huhh huhh... tyytykää oikeest omaan kultaan johon ootte joskus rakastunu eikä noihin ns. "teko-sexipommeihin"!!
- minä vaan
haluaisin viettää juhannuksen tom kaulitzin kanssa ,koska hän on hyvä kitaristi ja heidän bändi on muutenkin hyvä. ja hän vain on niin ihana,söpö,komea, heh ;D
- minä vaan
haluaisin viettää juhannuksen tom kaulitzin kanssa ,koska hän on hyvä kitaristi ja heidän bändi on muutenkin hyvä. ja hän vain on niin ihana,söpö,komea, heh ;D
- ihu
bill kaulitzin kanssa olisi kiva viettää juhannusta ,koska hän on suloinen ja hänellä tuntuu aina olevan hauskaa ,hän on todella hyvä laulamaan ja laulaa bändissä nimeltä tokio hotel >ja bändi on todella hyvä :P .
- taijasliina
ei ainakaan :.danny:-)))siis heh hehe..
-amin asik..eikä lauri tähkä..
kyllä se olis joku amerikkalainen filmistara.... - Harry Plotter
jjooooh
- datsy
mun unelmien juhannusheila olis Tony joka ny olisikin varmaa heilana tälläkin hetkellä jos en olis kotona vauva vahtina :) pöpinä siihen pikku hiljaa...
- hanna
no kaverit ja poika ystäväni tietenkin :)
- Pertsa81
Minulle unelmien heila on Big Brotherin Jenni Kovanen =)
- leenukki....
aarne tenkasen kanssa, ei tulis ainakaan pitkäksi aika ja on niin huumorintajuinen mies.
- vaimoke
Moikka kaima!
Minä haluaisi heilakseni tuon reijon. hän on niin symppis!
Harmi vaan kun on ukkomies!
kelpais ainaki mulle=)
- karsama
siis kaamee mies minusta.
- Perttu
Laurin ottasin ihan mieluusti, komia on aina komia ;)
- Perttu
karsama kirjoitti:
Tai sit sulla on vaan pirun huono miesmaku,heh heee!!!!Lauri on ihan sairaan komia ;) et oo tainnu nähä lienä ku nuin sanot!!!
Eli keikoille vaan =) - se Lauri
karsama kirjoitti:
on vaan niin ihana ja komia=)
- ällöttävä pelle
täysi nolla!
ällöttävä pelle kirjoitti:
täysi nolla!
oon kyllä toista mieltä=)Kuuntelen ja kattelen mielellään Lauri Tähkää. =)
- Tähkä<3
ällöttävä pelle kirjoitti:
täysi nolla!
On se Tähkän poika komia mies ja hyvä ääninenkin, sen ottasin juhannusheilakseni mielelläni
- Morten Halsted
Todellinen suomalainen kaunis juhannusheila olisi tietenkin Lauri Tähkä & Elonkerjuun viulisti Johanna Koivu. Siinäpä suomalainen nainen kauneimmillaan...
- taaaake
Mikko Leppilampi ;) Hän totella ihana ja komia;)
ikävä kyllä perheenisä ja ukkomies =( - 5e67t
Pitääkähän taas naida...
- Bolyme
1. Eila Kosonen
2. Päivi Bäckman
3. Riikka Raschka
4. Hanna Haimelin
5. Maarit Korhonen
6. Anne-Marie Toikka
7. Christine Young
8. Anni Hänninen
9. Heidi Vesterinen
0. Katja Oksanen - harrypotterlover
haluan seksikohtaukseen hnen kanssaa harry potter kasissa
- olisi aivan..
uskomaton kumppani juhannussaunaan, vihdottavaksi, uimaan ja...Uhkea, sensuelli, eroottinen...täydellinen juhannusNainen
- goldfisu
Ei kiinnosta pätkääkään ajatus "juhannusheilasta", ihmisestä jonka kanssa vain hetki hengataan yhdessä ja piipahdetaan lakanoiden välissä.
Sen sijaan naisystäväksi tästä hetkestä määrittelemättömästi eteenpäin kelpaisi monikin... Harmi kun Bettina S taitaa olla tukevasti varattu, Paula Vesalakin kai. Pakarisen Hanna on suht kärkipäässä, kunhan ei aina ole niin hemmetin rock. Mutta Madonna! Ihan sama vaikka hän olisi satavuotias, naisessa on fiilistä. Melanie C... - Nimetön
tässäpä minun herrain lista
1. Josh Hartnett
2. Heikki Paasonen
3. Peltsi (ylexin) - Mariaanayks
Paras naiskentelukaveri on varmasti Pamela.
- mulleheti
Kaunis, naisellinen ja seksikäs.
- Santtu
Adriana Lima, huippu malli, tosi kaunis nainen.
Toinen olisi Selita Ebanks, huippu malli ja tosi kaunis..Petra Nemcova on tosi söde.Beyonce kävis myös.
Suomesta ei löydy ketään mulle...!- sun listalle
Sulla on paras lista!
- Miika78
Nelly Furtado olis HOT STUFF!ei noita suomalaisia kantturoita viitsi katsella:)
- Hirvittävä
Eikö tuo hirveä naisenkuvatus irvistelemässä tuossa suomi24;n sivulla voisi poistaa. Näkeekö joku tuossa jotain kaunista? No sehän on katsojan aivoissa syntyvä mieltymys.
- beibeeh92
No robbie williams,Patrick Dempsey ja sturm und drangin andre. On hyvä kolmikko :P Söpöjä. Komeita
- ...
Tuomo Ruutu !
- heidihobitti
Oman kullan kanssa tietysti haluaisin jussin viettää. Se on paras, komein ja ihanin :)
- paska juhannus :(
1. tietenkin olis CHEEK
2. öö.. jatketaan hoppareilla ELASTINEN eli KIMMO LAIHO
3. nyt menee vaikeaks'... kyll se on HEIKKI PAASONEN
4. olis kyll PANU LARNOS
5. kyll EMINEMIN on päästävä edes 5 listaan :D
6. JUSTIN TIMBERLAKE
7. no kyll PIKKU G:n kymmenen parhaan joukossa täytyy olla ..
8. PELTSI eli MIKKO PELTONEN
9. taitaa se 9 sijoitus mennä JOHANNES SAUKOLLE
jajajajaja-->
10. ..jos ottaisin SKANDAALIN..
kyll näillä pärjäisin 10 juhannusta:D - kyllä
ole mullakaan juhannus"hyypiötä" mut jos yhden saisin seurakseni, niin se olis kyl yks Juho, hesasta. harmi vaan että sekin lähti kavereidensa kanssa mökille, ei sen takia voida nähdä
- helkuttaa täälä
kitajatte, oma käsi se paras juhannusheila o! ei kituuta vastaan ja antaa aina ku haluttaa perkele!
- TÄYS;
oLETKOHAN IHAN TERVE?
- leo.b
Kyllä Pamela olisi jotain aivan erikoista, pieni tyttö ja suuret?
- mustapena
Ei oo Lindan voittanutta
- tieteskii
huumorii peti hommiin
- jjjarrii-
Viivi Avellan ja Joanna Väre ! Aivan mahtavat peput ja muutenkin !
- n-52
oma tyttöfrendi mielellään..
- Juhannuspimu
Mä en sitä ämmää panis, jos olisin mies.. kaikki miehet on sen perään vaan sen meloneitten takia.
Se on botoxilla täytetty ämmä kellä ei oo järkee,
botoxit on kai menny päähän.- Retale
No onhan sillä pamelalla rahaakin. Eikö naisetkin aika paljon arvosta miehessä varakkuutta? Siispä samalla mitalla - köyhät kyykkyyn! Ja pamelan kans petiin... (enkä nyt tarkoita Lindaa, hän kun ei ole köyhä).
- Tietysti
Sillä Hän on maailman ihanin nainen =o)
- josspe-
Tuomo Ruutu ois ehottomasti mun juhannusheila. Tai Jone Nikula kävis kans!
- rouvien unelma
Tietenkin ihana komea rikas maalaispoika vesa
- Nainen *
Siinä ei ole miestä tarpeeksi. Lisäksi hän on p.....tyttöjen suosiossa.
- totta kai
mutta jos ei sitä lasketa niin..Lauri Tähkä ;)
- Yksinäinen MIES 35v
Minä haluasin viettää jussia, Hanna Pakarisen kanssa. Siinä on muija jolla on se jokin. Ei sexii vaan huumorintajua ja perkele asenne. Hanna olis äijä ottaa bilettään. Ei olis kuivia armeija juttuja vaan sitä huumoria jota bailatessa pitää olla, ja nainen jolla sitä on, on myös sitä jotain joka säväyttää.
- juhannusheilani
olisi mun :)
- Ville mulle.
juhannusheilani kirjoitti:
olisi mun :)
Valo kuuluu mulle.
- sais mut
..elämään!!
- Susan Kuronen Great Fun Club
Susan olis kiva heila. - Seksi sujuis, safkat hoidossa ja jälkeen päin vois lukea lehdistä ja kirjoista, mitä kaikkea Jussina tapahtui!
Ja edustavasti Suomalainen Nainen!!!- Susan..
on todella raukkis.
- Mine
Näin sen just äsken, oli lenkillä.
Vaan kun ei uskalla mennä sanoon, että haluis olla sen kaa. Kun se on niin leuhka, mutta on se ihanna kuitennii. Olkoon, jos ens juhannussa sitte.- ei ole
mistään kotosin. P.....stä.
- mullekkin
No tietysti Pamela ennen huulien ja alkupalojen pilaamista.
- kikkolokki
Ei tosiaankaan mitää pamelaa!
Sulla on noi sun pamelat housussas!
Mieluummin Hanna Pakarinen!
Se on rock ja muutenki ehkä pikkusen parempi jotai PAMELAA!!!
EI LOL SUN KANS JA SUN MUSIIKKI TAJUS KANS!!! Kyllähän Pamppsu on oma ittensä ja sillä siisti .
- Hottis hoitaja
Komee, hyväkuntoinen ja hyväkroppainen futispelaaja joka jaksaa ja jaksaa...
- huh huh
mulle kans! vaan hyviä kokemuksia...
- Luca Diriso
aika hottis kanssa...
minun iki oma juhannus heilani on oma vaimoni ja koko perheeni (plus koirat!)... Tästä ei juhannus parane ollenkaan paitsi ilman viinaa, ja syöden terveelisesti. Mutt aina juhannuksena voi juoda aina jotain muutakin kuin viinaa esim:mehua,vettä,maitoa,piimää jne......... Ruokakin voi olla esim:salaattia,hedelmiä...
- Tytteli83
No mun tarttee sanoa että se olisi Samu Haber sunrise avenue bändistä... tai mtv3 chatin juontaja nimeltä Kristian :D
Ja tänä juhannuksena on hiljasta tuon kesäheilan merkeissä...harmi - Työmies joka alalla
Unelmien kesäheila olis suomi nainen joka ei pihtais, vaan sais ajella koko kesän täysillä.
- Nainen 32v
Löytyiski mies, joka jaksaa tehdä duunia. Monelta loppuu kunto puolivälissä leikkiä.
- mies,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nainen 32v kirjoitti:
Löytyiski mies, joka jaksaa tehdä duunia. Monelta loppuu kunto puolivälissä leikkiä.
kyllä se homma pittää viedä lopuun asti,,ei kesken saa jättää..vaikka taitaa olla nykyjään,, kaikista ei siihen ole ,maltti on valtia,,elä laakase,,,naaatitaan,,
- ...........
Lähes kuka tahansa naispuolinen suunnilleen samanikäinen
- rakastunut nainen
täydellinen juhannusheila olisi white stripes:in laulaja Jack White
- TTOOO
Paris sen pitäis olla kuuma kun mikä meinää kun on istunut tovin linnassa !
- minähhh
Kylläpähän se tuo Lauri Tähkä olisi :)
- Eräs mies.
on Merita, hän on suuri nuoruuden ihastukseni. Aikaa mennyt kohta 20 vuotta, mutta edelleen hän on mielessäni.
- kiva poju
Mun juhannus heila olisi Tea Hiilloste :D
eli kids top 20 juontaja.- uk,deuk
tytöt tykkää ja sillein.
- nyt vaan
mutta tossa pamelassa ei oo mitään nähtävää!! "perus silikoniblondi"!!! ja noita löytyy suomestakin ihan liikaa. paras nainen on se että osaa keroo asioita muuten kun tissieseä kautta!!!!! näin se vaan on.
- näimpää..
Minä olen kyl samaa mieltä ton edellisen kirjoittajan kanssa. Olen kyllä hetero mies, mutta en silti todellakaan ole näiden suurten silikoni rintojen perään. En todellakaan ymmärrä mikä joitain miehiä niissä viehättää. Paljon paremmat on luomut.
- kmtk
näimpää.. kirjoitti:
Minä olen kyl samaa mieltä ton edellisen kirjoittajan kanssa. Olen kyllä hetero mies, mutta en silti todellakaan ole näiden suurten silikoni rintojen perään. En todellakaan ymmärrä mikä joitain miehiä niissä viehättää. Paljon paremmat on luomut.
mites olis heidi suomi se on tosi hot
- kookaks
Tahtoisin viettää juhannusta mun entisen työkaverin kanssa. jos ulkomaisista ja kotimaisista julkkiksista pitäisi valita niin Juliette Lewis on ainoa joka heti tulee mieleen, on meinaan just samanlainen kuin mun ex-työkaveri.
- butthole surfer
märkää pussii
- Suomi mies
Pamela olis siellä jossain 50. listalla, silikonia on niin monessa paikassa ja pussykin on nähty jo monesti eli ei ei.
Nätti Suomi tyttö on hyvä, tai sitten jo slaavi neito. - Likka
Suomi mies kirjoitti:
Pamela olis siellä jossain 50. listalla, silikonia on niin monessa paikassa ja pussykin on nähty jo monesti eli ei ei.
Nätti Suomi tyttö on hyvä, tai sitten jo slaavi neito.Aivan uskomatonta, että löytyy vielä suomesta tuollainen mies. Yleensä miehet vaan katsovat pintaa ja toimivat sen mukaisesti. Eräs tuttavani ( mies )oli naisen kanssa, jolla oli silikonitisut. Hän ei heti ollut huomioinut sitä, vasta kun tuli sänkyynmenon aika. Kuulema tisut ovat aivan viileät ja vain hiukan liikkuvat. Halut tutultani vähenivät huomattavasti kun luomua ei tisut olleet.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,
juhannus kun meni jo niin mitä sitä kyselee heiloista mitään!
- Nainen**
Kyllä se on kiva kysellä varmaan, saahan juhannuksena bongattua vaikka elämän kumppanin itselleen. Itse vietän hääpäivää jussina ja tapasin mieheni juuri kokon ääreltä.
- _pamela_
ai kun sä oot sitten ihana!
- Nikki...69
Maailman miehistä kainaloon tarttuisi Nikki Sixx tai Jared Leto... Viimeisempi ehkä nyt ekaks...;)
- Nainen *
Ei kyllä minulle kelpaisi tuollainen mies. Minä voisin illastaa Dmirty Koldun kanssa.
- oikea vastaus
tähän kysymykseen on ehdottomasti LINDHOLMIN OLLI !!!!
- ..kuuntelija..
..hänessä on jotain suoraselkeäisyyttä jota pohjalainen kaipaa..
- ehdottomasti
mut pilviharson takana tämäkin unelma on.. ;DD
- ehdottomasti juu
Kyllä on silmissä vikaa, jollei Lauri Tähkä kelpaisi juhannusheilaksi! Komia on aina komia!
- sehän ois perseestä
ehdottomasti juu kirjoitti:
Kyllä on silmissä vikaa, jollei Lauri Tähkä kelpaisi juhannusheilaksi! Komia on aina komia!
Jos et sattunut tietämään, ihmisillä on erilainen maku. Toiset tykkää pojasta, toiset isästä. Musta esim Lauri Tähkä on tosi vastenmielisen näkönen (tiedän et monen mielestä mäkin olen, ei sillä) Raivostuttaa tollaset urpot yleistäjät! Huoh
- Nainen**
sehän ois perseestä kirjoitti:
Jos et sattunut tietämään, ihmisillä on erilainen maku. Toiset tykkää pojasta, toiset isästä. Musta esim Lauri Tähkä on tosi vastenmielisen näkönen (tiedän et monen mielestä mäkin olen, ei sillä) Raivostuttaa tollaset urpot yleistäjät! Huoh
Kuka on tuo Lauri Tähkä, sillä en ole ikinä edes kuullut tuota nimeä.
- ilkikurinen..
..hänessä on sellaista miehistä ylimielisyyttä joka pitää voittaa naisellisella viekkaudella.. tai toinen mielenkiintoinen henkilö olis Lumikero..
- se..
on niin, että oma ukko on paras heila :=)
- Naapurin janne;)
Sehän se;)
- ariesman80
olis varmasti mukava heila...
Rapparii Tyynen kanssa tanssin humppoo, käy paarketilla rytke hirmuineen!
- säde51
olis kiva olla sorsakosken topin kans juhannuksena.on sopivasti rentun näkönen ja miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.
- Nicole F.
Philipp Degenin.Tai Stress:In.Tai David Degenin.Tai Nils Althausin..Tai Alex Frei:n..Nam..(googlettakaa nimet jos kiinnostaa...)
- MJJ
MICHAEL JACKSONINNNNNNNNNNN!!!!
- ogg
mul kävi sentää hyvä tuuri,löysin juur parhaimman ja unelmieni juhannusheilan. ai et oli kyl mukavaa :D
- jeiskuspeiskus
Oma kultahan se paras heila on
- mää vaan
ei ollut heilaa tänä juhannuksena. mutta jos saisin valita niin ottaisin Paula Koivuniemen tai Julia Robertsin
- miipaazii
Kova tyyppi joka tyrmäis kaikki kusipäät! ja se on hyvännäköinen... :D
- Joku
jos saisin valita niin se olisi joku näistä
Kotimaisista
1. Paula Koivuniemi
2. Helena Lindgren
3. Johanna Raunio
4. Hanna-Maria Seppälä
5. Marita Taavitsainen
6. Anne Mattila
7. Sini Pöyry
8. Mikaela Inberg
10.Karita Tuomola
ulkolaisista
11. Julia Roberts
12. Helen Mirren
13. Catherine Zeta-Jones
14. Luci Lawless
15. Jane Fonda
16. Tatjana Lysenko
17. Jelena Isinbayeva
18. Madonna
19. Scarlett Johansson
20. Pamela Andersson - hoikka mies
Anita Hirvonen,koska voisin olla Anitan sylissä.
- MAITOTYTTÖ
..EI SIIS AINAKAAN OLISI KUKAAN TEKEMÄLLÄ TEHTYJEN-/JULKKIS NAISTEN PERÄÄN KUOLAAVA SUURET LUULOT ITSESTÄÄN OMAAVA OKSETTAVA KARVAKORVAINEN JUNTTI PELIMIES VAAN SELLAINEN IHAN TAVALLINEN, FIKSU, KOHTELIAS JA IHANA MIES JOKA TIETÄÄ MITEN NAISTA PITÄÄ KOHDELLA =D
-KOHTELE MUITA KUTEN HALUAT ITSEÄSI KOHDELTAVAN-- Likka
...sillä sellaiset miehet ovat katoava luonnonvara. Miehet ei aina huomaa miten nainen hänestä tietämättään arvostelee hänen käytöstään. Sain jussina yhden ihan hämilleen kun mies oli mallikelpoisesti käyttäytyvä iskä. Sanoin miehelle hänen olevansa ihanneisä. Siksi sanoin kun mies kohteli "mäkissä" vaimoaan ja lapsiaan aivan ihanteeellisella tavalla.
Kyllä se olis ehdottomasti Lola Odusoka. Siinä oli oikea missien missi, parempaa saa etsiä, ja löytyykö sellasia.
- Teesi
... ykkös heilani olisi Gee
- pyöveli...............
jolla on iso verinen KIRVES!
- tiedän kyllä kuka
Hahha. Ihan hirveitä tyyppejä nuo kaikki. Unelma heilahan olis ollu selvästi Emma Watson.
- savon ukko
se on Kameron tias
- toinen ukko
savon ukko kirjoitti:
se on Kameron tias
muuten oekee savolaenen koska tavallinen kamera parempi ku tiakamera
- flikka uudeltamaalta
juhannusheilani olisi tietysti Lauri Tähkä :-)
- Miss Mossad.
on paras heila kaikille suomalaisille uroksille (lesbot v-ttuun) eikä rinksuistakaan ole puutetta, kun on rahaa millä mällätä.
Terveisin Miss Mossad
alias I love Israel
Laten kannattaja
Leksan tuleva ex-puoliso
Kassamien yksinmyynti Suomessa- vaikee valita
Ruhtinas Albert of Monaco
Willem Dafoe
John Malkovich
David Bowie
Cristopher Valken
Marlon Brando
Paul Newman
Oman seurakunnan pastori Jaakko
Filosofian tohtori Juho
Kansanedustaja, eräs vain
- Boys rock!!
Unelmien juhannusheila?
Joko
1. Jonne Aaron
tai
2. Torsti Mäkinen
Molemmat vaikuttaa ihanan sympaattisilta Mä ottasin sellasen kivan tötterötukaan, jolla olis kiva jenkkiauto ja sillä sit kruisailtas Tampereella tapahtumasta toiseen ja kuunneltas vaikka Elvistä :)
- Anonyymi
Nainen, kuin Kim Kardashien vartaloltaan, tummana tai blondina. Eipä vielä ole löytynyt läheltä Pirkanmaata? Sellainen voi viestittää minulle: jukkap9 ja luukku.com
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221