.eikös niitä papereita oo kyselty elämässä tarpeeks.täytyykö sitä kaikkien tehdä elämässä niin kuin muutkin.minä en ainakaan.
ratsataanko täälläkin vielä ikä
5
366
Vastaukset
- Miehetön nainen
pokalla sisään vaan. Jos joku jotain kyselee niin toteat vaan että ikää on. Minä kävin tuolla 70 palstallakin kurkkimassa. Niin oli iloista meininkiä että ihan yllätyin. Joku on ikuinen pikkupoika tai -tyttö, joku on vanhana syntynyt eikä siitä nuorene.
- tuolla
ikägalluppi ketjussa ymmärtää, että ainakin kuuskymppisille on oma palsta!
- a.mazon
ei ole mitään muuta merkitystä kuin että esim. 80v on pitempi aika kuin 30v.
- jartsev
a.mazon kirjoitti:
ei ole mitään muuta merkitystä kuin että esim. 80v on pitempi aika kuin 30v.
Onkos sillä nyt mitään väliä. Nelikymppisille on neljäkymmentä parasikä, viisikymppisille on on viisikymmentä, kuusikymppisille kuusikymmentä jne. Eikä ole mitään suurta syytä tai perustetta minusta sille etteikö kaikki voisi keskustella keskenään, vaikka nämä viitteelliset palstat ovatkin niin ei ne tarvitse mitään muureja olla. Kyllä sitä voi vierailla täällä aivan vapaasti, kivaa vain.
vain numero paperilla. Saapi kaikki halukkaat kirjoittaa sinne, missä tuntuu synkkaavan. Sopu sijaa tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329