.eikös niitä papereita oo kyselty elämässä tarpeeks.täytyykö sitä kaikkien tehdä elämässä niin kuin muutkin.minä en ainakaan.
ratsataanko täälläkin vielä ikä
5
390
Vastaukset
- Miehetön nainen
pokalla sisään vaan. Jos joku jotain kyselee niin toteat vaan että ikää on. Minä kävin tuolla 70 palstallakin kurkkimassa. Niin oli iloista meininkiä että ihan yllätyin. Joku on ikuinen pikkupoika tai -tyttö, joku on vanhana syntynyt eikä siitä nuorene.
- tuolla
ikägalluppi ketjussa ymmärtää, että ainakin kuuskymppisille on oma palsta!
- a.mazon
ei ole mitään muuta merkitystä kuin että esim. 80v on pitempi aika kuin 30v.
- jartsev
a.mazon kirjoitti:
ei ole mitään muuta merkitystä kuin että esim. 80v on pitempi aika kuin 30v.
Onkos sillä nyt mitään väliä. Nelikymppisille on neljäkymmentä parasikä, viisikymppisille on on viisikymmentä, kuusikymppisille kuusikymmentä jne. Eikä ole mitään suurta syytä tai perustetta minusta sille etteikö kaikki voisi keskustella keskenään, vaikka nämä viitteelliset palstat ovatkin niin ei ne tarvitse mitään muureja olla. Kyllä sitä voi vierailla täällä aivan vapaasti, kivaa vain.
vain numero paperilla. Saapi kaikki halukkaat kirjoittaa sinne, missä tuntuu synkkaavan. Sopu sijaa tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477