Suomalainen unelma

Eloveena**

... kääntyy synkäksi:

Kesäyö... juhannus... liikaa alkoa... krapulaa... hukkumisia ... ensiavusta saa nähdä nurjan puolen.

Pessimistikö? Lasi puoliksi tyhjä ... mikä sekin viittaa juopottelun synkkyyteen ...

6

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raaempi

Ollaaha myö rutjakkeita. Ei siinä mitään. Mutta luonnon raakuuteen verrattuna suurin osa meistä on kuitenkin ihan hyviä.

• oikeudenmukainen

Ihmisyys on kadonnut maailmasta. Ollaan poikkeuksia,IHMINEN IHMISELLE.

• hildurvonhopsis

Eivät KAIKKI suinkaan juopottele. Nyt on kesäjuhlien aikaa ja monilla seurakunnilla on Juhannusjuhla. Juhannushan on myös kristillinen juhla ja useissa seurakunnissa vietetään Johannes Kastajan juhlaa - siitähän tulee ilmeisesti nimikin (Johannes)juhannus. SiniRISTI lippumme liehuu taivaalla ja RISTI muistuttaa meitä noin 2000 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta. Esimerkiksi helluntaiseurakunnalla on iso kesäjuhla. En kyllä itse mene sinne, mutta yksi ystävä soitti ja kertoi. En ole itse helluntalainen, mutta olen joskus käynyt Hattulassa heidän Juhannusjuhlillaan.

On surullista jos ihmiset eivät keksi muuta kuin juopottelun juhannuksena. No onneksi eivät sentään KAIKKI. Toisenlaistakin ajanvietettä löytyy. Toivottavasti kukaan ei huku - onhan sellaisiakin Juhannuksia ollut - ettei kukaan ainakaan Suomessa ole hukkunut. Toivotaan parasta

Hyvää Juhannusta kaikille !

• tuntuu helpommalta kun viina vie estot niin siitä vaan!! Itse olen absolutisti mutta muut juokoon kunhan eivät kaikkia järviä kuiviksi juo. Vitsiä pukkaa....

• Eloveena**

Nukahdan pienestäkin alkomäärästä. Ja hauska ei oikein tunnu hauskalta.

• mies_vm56

mutta niin totta liian monen kohdalla.

Lasi pitää juoda tyhjäksi mutta pitää myös hyvissä ajoin ymmärtää jättää seuraava lasi täyttämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      151
      5172
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      246
      3106
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2648
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1605
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23