... kääntyy synkäksi:
Kesäyö... juhannus... liikaa alkoa... krapulaa... hukkumisia ... ensiavusta saa nähdä nurjan puolen.
Pessimistikö? Lasi puoliksi tyhjä ... mikä sekin viittaa juopottelun synkkyyteen ...
Suomalainen unelma
6
350
Vastaukset
- raaempi
Ollaaha myö rutjakkeita. Ei siinä mitään. Mutta luonnon raakuuteen verrattuna suurin osa meistä on kuitenkin ihan hyviä.
- oikeudenmukainen
Ihmisyys on kadonnut maailmasta. Ollaan poikkeuksia,IHMINEN IHMISELLE.
- hildurvonhopsis
Eivät KAIKKI suinkaan juopottele. Nyt on kesäjuhlien aikaa ja monilla seurakunnilla on Juhannusjuhla. Juhannushan on myös kristillinen juhla ja useissa seurakunnissa vietetään Johannes Kastajan juhlaa - siitähän tulee ilmeisesti nimikin (Johannes)juhannus. SiniRISTI lippumme liehuu taivaalla ja RISTI muistuttaa meitä noin 2000 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta. Esimerkiksi helluntaiseurakunnalla on iso kesäjuhla. En kyllä itse mene sinne, mutta yksi ystävä soitti ja kertoi. En ole itse helluntalainen, mutta olen joskus käynyt Hattulassa heidän Juhannusjuhlillaan.
On surullista jos ihmiset eivät keksi muuta kuin juopottelun juhannuksena. No onneksi eivät sentään KAIKKI. Toisenlaistakin ajanvietettä löytyy. Toivottavasti kukaan ei huku - onhan sellaisiakin Juhannuksia ollut - ettei kukaan ainakaan Suomessa ole hukkunut. Toivotaan parasta
Hyvää Juhannusta kaikille ! tuntuu helpommalta kun viina vie estot niin siitä vaan!! Itse olen absolutisti mutta muut juokoon kunhan eivät kaikkia järviä kuiviksi juo. Vitsiä pukkaa....
- Eloveena**
Nukahdan pienestäkin alkomäärästä. Ja hauska ei oikein tunnu hauskalta.
- mies_vm56
mutta niin totta liian monen kohdalla.
Lasi pitää juoda tyhjäksi mutta pitää myös hyvissä ajoin ymmärtää jättää seuraava lasi täyttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954