Esplanadin puistossa Helsingissä iskelmän järjestämässä konsertissa esiintyi ja juhli Paula Koivuniemi keskiviikkona 20.6
Paula lauloi noin tunnin ja sen jälkeen konsertin lopuksi noin kello 17.30 Kari Tapio ilmestyi lavalle ja ensin halasi pitkään Paulaa, jonka jälkeen lauloi pelkän kitaran säestyksellä sinun silmiesi tähden, ei itse soittanut kitaraa vaan Paulan orkesterin kitaristi.
Paula seisoi Karin vieressä ei laulanut vaan kuunteli...Kun Kari sai laulettua niin sen jälkeen taas Kari halasi Paulaa pitkä halaus ja lopuksi Kari suoraan suulle pussasi Paulaa..yleisö hurrasi.
Oli oikein mukava nähdä Kari laulamassa Paulalle.
Kari lauloi Paula Koivuniemelle.
7
2000
Vastaukset
- Kari fani
olla paikanpäällä. Kari on ennenkin laulanut Paulalle ja Paula laulanut Karille ja ovat laulaneet yhdessä ja Karin ja Paulan äänet sopivat tosi hyvin yhteen.
Niin Paulalla oli tänään syntymäpäiväkin - ...joo
Niin kovasti kuin Karin musiikista tykkäänkin, melkeinpä rakastan, niin tuo Koivuniemi on kyllä ällö nainen. Niin tekoimelä ja lipevä ja..."puistatus". Vai pussailu suulleko sitten oli sopivaa, ei kyllä minusta, suulle pussataan vain omaa kultaa.
- K&P asiaan...
Olen edellä kirjoittajan kanssa samaa mieltä, käyttäytymisestä julkisesti. Paulan naisena pitäisi ymmärtää, mitä mieltä varmasti suuri osa yleisöstä on tuollaisesta käytöksestä.
Mieleeni tuli ensimmäisenä asia, että miksi Paula on ottanut asiakseen mollata (epäsuorasti,siltä varmaan monesta tuntuu) joka käänteessä Karin vaimoa Piia? Hän on varmaan hieno ihminen jos hyväksyy vielä kaiken jälkeen Paulan ystäväkseen, meistä moni ei niin tekisi.
Ehkä olen vanhanaikainen ajattelija, mutta en koskaan haluaisi ystäviäni loukata, varsinkaan julkisesti.
- Uggis
Ne kax on kuulkaa tehny paljo vähemmänki viattomia asioita keskenään, uskokaa pois vaan!
- onnekas saaja
että ne on antanu toisilleen SITÄ! Totta!
- Klabbifan
Kari lauloi saman biisin Paulalle myöskin Seinäjoella saadessaan kultaa ja platinaa ja lopussa muutti sanoja hieman..."kun katson silmiis vihreisiinkin".
Upeeta.
Ja Paula sanoi haastattelussa, että Kari on hänen salarakas...mutta Kari veti itse paremmaksi, että hän on julkirakas.- kivaa?
Karin vaimosta varmaankin mukavaa kuultavaa?!? Minusta aika typerää tuollainen.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813