Joko peltosaari on loppuun käsitelty?
T: Hai sieeeee-eeeeeee-eeeeeeee
Joko peltosaari on loppuun käsitelty
12
1020
Vastaukset
- tellustorin travolta
...sen saisi käsiteltyä loppuun.Varmasti ylipäätään ihan hyvä paikka asua.Niinkuin kaikki tietävät,se prosentin tai kahden vähemmistö antavat asuinalueelle sen maineen.Viime kesänä,n.4 vuoden tauon jälkeen poikkesin Peltsissä.Tupakkaostoksille kioskia vastapäätä olevaan kauppaan;sisään kömpi paskat housussa oleva miekkonen.Kun menin puodista pihalle,niin ilmeisesti edellisen toveri puklasi kaupan rappurallilla....no siinähän sitä mainosta taas olikin...hävettää teidän kunnon Peltsiläisten puolesta!
- -xxx-xxx-
Ongelmista pitää pystyä keskustelemaan, että löydettäisiin keinot ongelmien poistamiseksi. Riihimäen ongelma on Peltosaari.
- mr.dainamait
Jos ja kun ongelma pitää poistaa,niin mikä sitten on paras tapa.Niin ja vielä se,että onko ongelma ihmiset Peltsissä,vai Peltsi itse?
- Peltosaaressa asuva
mr.dainamait kirjoitti:
Jos ja kun ongelma pitää poistaa,niin mikä sitten on paras tapa.Niin ja vielä se,että onko ongelma ihmiset Peltsissä,vai Peltsi itse?
Räjäyttäkää ennemmin itsenne kuin pari tuhatta ihmistä.. Jää pienempi luku vuodessa kuolleisiin, ja ei tarvi aina katella teiän apinoiden ulinaa jostain kaupunginosasta..
- mr.dainamait
Peltosaaressa asuva kirjoitti:
Räjäyttäkää ennemmin itsenne kuin pari tuhatta ihmistä.. Jää pienempi luku vuodessa kuolleisiin, ja ei tarvi aina katella teiän apinoiden ulinaa jostain kaupunginosasta..
Edellinen kirjoittahan peräänkuulutti,jotta ongelma pitää poistaa.Esitin hänelle vaihtoehdot.Älä hyvä veli sanansaattajaa ammu.
- Peltosaaressa asuva
mr.dainamait kirjoitti:
Edellinen kirjoittahan peräänkuulutti,jotta ongelma pitää poistaa.Esitin hänelle vaihtoehdot.Älä hyvä veli sanansaattajaa ammu.
Eipä ollu tarkotuskaan.. =) Kyllä tuolla seinällä pari toimimatonta kivääriä roikkuu parin katanan kanssa, mut eipä ne ole sielä kuin koristeina.. :P
Miekoista puheenollen, mikä se ihme miekalla huitomis-juttu täällä jossain oli? Kuka mitä miks missä? Meni vähän ohi..
- cnyyvannzn
tänään tuli käytyä peltsissä kaverin luona kylässä.
rauhalliselta vaikutti paikka kuten vaikutti myös sen ajan mitä siellä tuli melkein pari vuotta asuttua.
sattuuhan tollaisissa paikoissa aina jotain, missä tuhansia ihmisiä asuu.- mä olen pannu
mä olen pannu siel peltsis kerra
- cnyyvannzn
mä olen pannu kirjoitti:
mä olen pannu siel peltsis kerra
onhan se tietysti hyvä asia, että säkin olet joskus saanut. käy uudestaan peltsissä jos vaikka saisit uudestaan.
- Anonyymi
ei ole loppuun käsitelty
- Anonyymi
on kuulemma 30 vuotta ollut sama levy soittimessa juuttunut pakoilleen. Ei lopu, kun mistään ei näytä tulevan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on kuulemma 30 vuotta ollut sama levy soittimessa juuttunut pakoilleen. Ei lopu, kun mistään ei näytä tulevan mitään.
käsitellään, käsitellään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875