Joko peltosaari on loppuun käsitelty

hai sie

Joko peltosaari on loppuun käsitelty?

T: Hai sieeeee-eeeeeee-eeeeeeee

12

1042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tellustorin travolta

...sen saisi käsiteltyä loppuun.Varmasti ylipäätään ihan hyvä paikka asua.Niinkuin kaikki tietävät,se prosentin tai kahden vähemmistö antavat asuinalueelle sen maineen.Viime kesänä,n.4 vuoden tauon jälkeen poikkesin Peltsissä.Tupakkaostoksille kioskia vastapäätä olevaan kauppaan;sisään kömpi paskat housussa oleva miekkonen.Kun menin puodista pihalle,niin ilmeisesti edellisen toveri puklasi kaupan rappurallilla....no siinähän sitä mainosta taas olikin...hävettää teidän kunnon Peltsiläisten puolesta!

• -xxx-xxx-

Ongelmista pitää pystyä keskustelemaan, että löydettäisiin keinot ongelmien poistamiseksi. Riihimäen ongelma on Peltosaari.

• mr.dainamait

Jos ja kun ongelma pitää poistaa,niin mikä sitten on paras tapa.Niin ja vielä se,että onko ongelma ihmiset Peltsissä,vai Peltsi itse?

• Peltosaaressa asuva
        mr.dainamait kirjoitti:

Jos ja kun ongelma pitää poistaa,niin mikä sitten on paras tapa.Niin ja vielä se,että onko ongelma ihmiset Peltsissä,vai Peltsi itse?

Räjäyttäkää ennemmin itsenne kuin pari tuhatta ihmistä.. Jää pienempi luku vuodessa kuolleisiin, ja ei tarvi aina katella teiän apinoiden ulinaa jostain kaupunginosasta..

• mr.dainamait
        Peltosaaressa asuva kirjoitti:

Räjäyttäkää ennemmin itsenne kuin pari tuhatta ihmistä.. Jää pienempi luku vuodessa kuolleisiin, ja ei tarvi aina katella teiän apinoiden ulinaa jostain kaupunginosasta..

Edellinen kirjoittahan peräänkuulutti,jotta ongelma pitää poistaa.Esitin hänelle vaihtoehdot.Älä hyvä veli sanansaattajaa ammu.

• Peltosaaressa asuva
        mr.dainamait kirjoitti:

Edellinen kirjoittahan peräänkuulutti,jotta ongelma pitää poistaa.Esitin hänelle vaihtoehdot.Älä hyvä veli sanansaattajaa ammu.

Eipä ollu tarkotuskaan.. =) Kyllä tuolla seinällä pari toimimatonta kivääriä roikkuu parin katanan kanssa, mut eipä ne ole sielä kuin koristeina.. :P

Miekoista puheenollen, mikä se ihme miekalla huitomis-juttu täällä jossain oli? Kuka mitä miks missä? Meni vähän ohi..

• cnyyvannzn

tänään tuli käytyä peltsissä kaverin luona kylässä.
      rauhalliselta vaikutti paikka kuten vaikutti myös sen ajan mitä siellä tuli melkein pari vuotta asuttua.
      sattuuhan tollaisissa paikoissa aina jotain, missä tuhansia ihmisiä asuu.

• mä olen pannu

mä olen pannu siel peltsis kerra

• cnyyvannzn
        mä olen pannu kirjoitti:

mä olen pannu siel peltsis kerra

onhan se tietysti hyvä asia, että säkin olet joskus saanut. käy uudestaan peltsissä jos vaikka saisit uudestaan.

• Anonyymi

ei ole loppuun käsitelty

• Anonyymi

on kuulemma 30 vuotta ollut sama levy soittimessa juuttunut pakoilleen. Ei lopu, kun mistään ei näytä tulevan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on kuulemma 30 vuotta ollut sama levy soittimessa juuttunut pakoilleen. Ei lopu, kun mistään ei näytä tulevan mitään.

käsitellään, käsitellään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe