Minnekkäs sitä kannattais tämmösen 19 vuotiaan kaverin mennä juhannuksena? Vantaalla asuvana ei viittis kovin kauvas lähtee...
Antakaahan jotain ehdotuksii, jos juominen ei ole juhlan itse tarkoitus. Uskaltaisiko sitä jopa lavatansseissa käydä vai onko se vain vanhuksille?
Mielipiteitä kiitos!
juhannuksen vietosta...
...
1
437
Vastaukset
- juhannussuunnitelmathukassa
kyllä lavatansseihin voi mennä. itse olen 17 ja menisin heti, jos vaan löytyis joku joka kuskaa kun ei itsellä korttia ole. kävin tammikuusta toukokuuhun lavatanssikurssin, enkä ole vieläkään päässyt lavalle.
yleensä lavatansseissa kaivataan myös nuorempaa jalkaa tanssimaan, joten itse suosittelen lavaa, jos se mietityttää. eihän sielläkään ole pakko koko iltaa viettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571425- 1071125
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 131635
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala370568Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515