Mitä mieltä olette ko. parista? Onko kokemuksia? Miten arkipäivät sujuivat ja oliko ongelmia, minkälaisia?
Itse kerron että välillä on mennyt huonommin, mutta puolen vuoden seurustelun aikana on mennyt omasta mielestäni todella hyvin, liiankin hyvin...
Skorpioninainen-Kaksosmies
3
1217
Vastaukset
- skobamuijalla
ja jo nuoruudesta
nyt vanhoilla päivillä haksahdin taas ja täsmälleen sama juttu kuin silloin ennenkin: ne on siis ihan sikoja pettäjiä ja romanttisia haaveilijoita ja sitten taas yhtäkkiä niin käytännöllisiä penninvenyttäjiä, ei niiden kelkassa pysy mutta yrittää pitää vaikka kuinka järki puhuttelisi niin tunne vie
en voi elää ilman tätäkään tapausta ja seksihän on siis ihan fanaattista eikä koskaan samanlaista kenenkään muun kanssa - mikke
haisee torttu pahalle
- skorppariN
Ollut mahtavaa kaksosmiehen kanssa tunnetasolla ja seksi on mitä mahtavinta! Hyvin mennyt jo kohta 6 vuotta, eikä yhteiselle taipaleelle ole varmasti tulossa loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772