On tarkoitus mennä purjeveneellä (syväys 1,85) Tammioon ja Ulko-Tammioon. Kartassa näyttää molemmissa oleva jotain rantautumismahdollisuutta tai sinne päin. Tarvitaanko Ulko-Tammioon jotain lisenssiä, kun se on niin lähellä rajavyöjykettä? Kokemuksia kaivataan, kiitos.
Tammio ja Ulko-Tammio
6
3238
Vastaukset
- opikn
Ei tartte lisenssejä eikä muutakaan lupaa, sekun menet. jos Suomenpuolelta tulet.
- paikkoja
Oltiin 2 vuotta sitten Ulko-Tammiossa. Rajan läheisyyden huomasi siitä, että kännykkään ilmestyi venäläinen operaattori !
- wwwq
Olen käynyt pari kertaa Ulko-Tammiossa. Todella hieno paikka.
Tässä on Metsähallituksen esite Ulko-Tammiosta:
www.luontoon.fi/binary.aspx?Section=141&Item=9168 - kohta merelle
Juhannuksena Ulko-Tammiossa on paljon porukkaa. Paikat ovat hienoja! Itä- ja länsipuolen lahtia paikalliset kutsuvat juntti- ja juppilahdeksi. saisi olla enemmin kinnittämispaikkoja! Toinen upea paikka on Nuokot. Ulko-Sisänuokon lahdelmassa on paikkoja, vaikka suosittu paikka onkin.
- Ile
Poijukiinnitys aallonmurtajaan, syväys riittää purjeveneellekin. Tammiossa ei ole mitään palveluja, mutta paljon nähtävää. mm. Saaristolaismuseo. Upea luotsi/kalastajakylä. Kannattaa poiketa, voi yöpyäkin.
- UT-Fani
Tuolla syväyksellä mieluiten Ulko-Tammiossa länsipuolen laituriin. Jos on tilaa, niin mene laiturin taakse poteroon, on suojaisa kelillä kuin kelillä. Syväys riittää sinulle sielläkin, vaikkei heti uskoisi.Huomioi vuoroaluksen paikka laiturin alkupäässä, vuoroalus käy lähinnä viikonloppuisin (ja sieltä saa ostaa jäätelöä, nam!). Ankkurikiinnitys.
Jos olet kauempaa, niin bongaa samalla reissulla Ulko-Nuokko, Tammio ja Hamina, käy museoalus Hyökyllä kaljalla ja Pursiseuralla syömässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675