Yamaha DragStar naiselle??

Pilvimaria

Mitäs ootte mieltä, onko DragStar liian iso ja maskuliininen pyörä suht sirolle 162cm naiselle? Siis hallittavuuden ja näyttävyyden kannalta katsottuna? Onko ihan hölmön näköinen naisen ajettavana ja pitääkö olla iso äijänkossi, että sen saa kunnolla pidettyä hanskassa?

Kolmas kesä on nyt kortti lompsassa ja tähän asti oon ajanu Kawasakin ER-5:sta. Pitäiskö vielä hommata joku "kesympi" pyörä ja haaveilla DragStarista muutamia vuosia lisää... ;)

30

12687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika+

      Tarkotatko 650 kuutioista DragStaria? Menee se pienehkönkin naisen pyöränä. Näyttävät ajelevan Runellakin, joka on melkein kaksi kertaa painavampi. Jos jaksat istualleen siirrellä pyörää edestakaisin, niin ei muuta kuin kaupan tekoon. Näyttävyydestä ei tarvi välittää mitään. Pyörän pitää olla itselle mieluinen, oli sitten Vespa tai Rocket3.

      Hondalta löytyis VT 750 C4 Shadow ja VT750DC Shadow Spirit. Ovat saman painoisia kuin 650cc DragStar. Kawasakin 900 ja Suzukin 800 kuutioiset on jo pikkuisen kookkaampia pyöriä.

    • 170 senttiselle

      Joten melko sopiva. Itse olen 185 ja tuntui vakiona ahtaalta. luulisin että pienillä säädöillä istuu kuin hanska

    • hyvin sopii !

      Tarkoitatko Drag Star 650:stä? Varmasti sopii sinun kokoiselle tytölle, ellei pyörän paino (n.250kg) tuota ongelmia. Kokeile, istu pyörän päälle ja kääntele/vekslaa edestakaisin. Vaimoni on hento 164 senttinen ja kyllä hänkin saa pyörän tottelemaan. Tällainen customi, etenkin Classic malli on todella näyttävä pyörä.

      • Nostellaanko pyörää

        Ei kai paino ole mikään ongelma..jos moottori jaksaa


    • Dragilla kurvaileva

      jos kerran mieles tekee. Tarkoitat varmaan 650 dragia? Ihan kiva pyörä, kevyt käsitellä ja helppo hallita. Matalana myös mittaisillesi kuskeille ihan passeli peli. Lisäksi varmatoiminen tekniikka.

    • Alkuperäinen...

      Meillä on kyllä mietinnässä nyt litranen DragStar... Tiiä sit, uskaltaakohan sitä käydä ees koeajamassa ;).

      Sama se ois melkeen kerralla laittaa tonnisatanen ja toi DragStar kyllä miellyttää ja kovasti kummanki, puolison ja minun silmää. Kokoeroa meillä on, mä sen 162 ja ukko 188, joten kummallekin täysin sopivaa yhteistä pyörää saa etsiä varmaan aika kauan...

      Tuossa käytiin vielä koeistumassa kerran sitä pyörää ja vähän koitin sitä liikutella ees takas (pieni tila niin ei paljoa ees pystynyt) ja yllättävän kevyesti se liikkui, jopa kevyemmin sain sen menemään eteenpäin kuin tuon meidän Kawan.

      Kovasti se pyörä kyllä kiinnostais...

      • viel

        Sinuna miettisin 2 kertaan 650 ja 1100 välillä,
        pienemmän luulisi riittävän naisen kuljettamiseen
        ja tiukanpaikan tullen voipi pysyä kumminkin paremmin"hanskassa",kulkupuoli varmaan passaa molemmissa mutta mieti ja testaa enempi tuota turvallisuuspuolta.


      • alkuper.
        viel kirjoitti:

        Sinuna miettisin 2 kertaan 650 ja 1100 välillä,
        pienemmän luulisi riittävän naisen kuljettamiseen
        ja tiukanpaikan tullen voipi pysyä kumminkin paremmin"hanskassa",kulkupuoli varmaan passaa molemmissa mutta mieti ja testaa enempi tuota turvallisuuspuolta.

        Lisää mielipiteitä vielä kaivataan!! =)


      • Mika+
        alkuper. kirjoitti:

        Lisää mielipiteitä vielä kaivataan!! =)

        Eikö kauppoja ole vieläkään tehty?! Ei muuta kun ostoksille ja kilometrejä kerryttämään, niin pyörä tulee tutuksi.


      • ...

        Mikä tahansa Yamaha käy jos ainakin toinen jalka ylettyy maahan !


    • kapula

      lue tän viikon Puruvesi-lehti....

    • Dragstar haaveilija

      Terve!

      Ajoin piikillä aikoinani. Serkku kuoli aikoinaan 650 kuutioisen ja hirven kanssa. Haaveet ollut jäissä.

      Nyt tutut harrastaa motoilua ja innostuin...
      Sen vähän mitä keskustelin ja kävin katsomassa ko. pyörää niin selvisi, että omistajia ollut neljä, joista kaksi naisia.

      Minun mielestäni voisi sopia lyhyemmällekin, koska ajajan satula huomattavan alhaalla. Myös pyörän painopiste alhaalla. Ts. ajettavuus hallittavuus paranee. En tiedä teknisiä tietoja, mutta tuttuni sanoi, että hevosvoimia ei ole paljon, mutta vääntöä kyllä. Eli eikö turvallisuus ole kaasuttajasta mm. kiinni?
      Eikun rauhallisesti ajamaan ko. pyörällä. Turvallisia kilometrejä.

      • myös samaa miettinyt...

        No oletkos pyörän hommannut?
        Itselläni on samat ajatukset mielessä, toissapäivänä kävin liikkeessä koeistumassa tonnisatkua, eikä tuntunut niinkään pahalta.
        Isohan ja painava tuo on.Ja itselläni mittaa on myöskin vaivaiset 163senttiä :(.
        Kädet yltää just ja just tankoa käännettäessä, joten en tiedä miten on, kun ei sitten tällähetkellä pääse pyörää koeajamaan.

        Mutta harkinnassa on ja kovasti, mutta pitäisikö siihen 650 tyytyä,jos se 1100 on kuiteskin mitoituksiltaan liian iso.

        Mutta, jos olet jommankumman hommannut, niin laitappa aatoksiasi.
        Tai jos oletkin löytänyt jonkun muun vaihtoehdon, niin kiinnostais kuulla mielipiteitäsi.
        Itse olen kortin ajanut -97, mutta taukoa kertyi 7 vuotta ja nyt viime kesän ajelin kawan gpz 500:lla.

        Joten tässä ei nyt oikein tiedä, että onko se gustomi vaiko katupyörä seuraavana.


      • mihin aloittaja katosi????
        myös samaa miettinyt... kirjoitti:

        No oletkos pyörän hommannut?
        Itselläni on samat ajatukset mielessä, toissapäivänä kävin liikkeessä koeistumassa tonnisatkua, eikä tuntunut niinkään pahalta.
        Isohan ja painava tuo on.Ja itselläni mittaa on myöskin vaivaiset 163senttiä :(.
        Kädet yltää just ja just tankoa käännettäessä, joten en tiedä miten on, kun ei sitten tällähetkellä pääse pyörää koeajamaan.

        Mutta harkinnassa on ja kovasti, mutta pitäisikö siihen 650 tyytyä,jos se 1100 on kuiteskin mitoituksiltaan liian iso.

        Mutta, jos olet jommankumman hommannut, niin laitappa aatoksiasi.
        Tai jos oletkin löytänyt jonkun muun vaihtoehdon, niin kiinnostais kuulla mielipiteitäsi.
        Itse olen kortin ajanut -97, mutta taukoa kertyi 7 vuotta ja nyt viime kesän ajelin kawan gpz 500:lla.

        Joten tässä ei nyt oikein tiedä, että onko se gustomi vaiko katupyörä seuraavana.

        ...no joka tapauksessa, olen tuon edellisen viestin laittaja ja lisäksi myös kuuspuolikkaan dargstaarin onnellinen omistaja.

        Itse olen erittäin tyytyväinen menopeliin, enkä nyt ihan heti sitä vaihtaisi toiseenkaan pyörään.
        Mun mielestäni erittäin näppärä liikkeinen ja lisäksi sopiva "harjoituspyörä", jo hieman ajanneellekkin naiselle.

        Ja lisäksi viellä oli onni, ettei sitä tonnisatkua tullut hommattua, olisi voinut sittenkin olla liian iso ainaskin meikäläiselle, jo kokonsakkin puolesta.


      • Äitiyslomalla... lol
        mihin aloittaja katosi???? kirjoitti:

        ...no joka tapauksessa, olen tuon edellisen viestin laittaja ja lisäksi myös kuuspuolikkaan dargstaarin onnellinen omistaja.

        Itse olen erittäin tyytyväinen menopeliin, enkä nyt ihan heti sitä vaihtaisi toiseenkaan pyörään.
        Mun mielestäni erittäin näppärä liikkeinen ja lisäksi sopiva "harjoituspyörä", jo hieman ajanneellekkin naiselle.

        Ja lisäksi viellä oli onni, ettei sitä tonnisatkua tullut hommattua, olisi voinut sittenkin olla liian iso ainaskin meikäläiselle, jo kokonsakkin puolesta.

        Eli mp-haaveet jäi raskautumisen myötä. Mutta on se vaan jännä miten se Dragstar yhä edelleen hivelee silmää ku käyn kaupassa missä on moottoripyöriä myynnissä... =) Joka kerta käyn kattoo onko millasia pyöriä myynnissä ja joka ikinen kerta katon, että onpas tuossa hyvän näkönen pyörä ja joka ikinen kerta se on dragstar... heh-heh!!

        Tosiaan, meille tuli vauva tuossa vapun tietämillä ja nyt en tiiä millon uskallan seuraavan kerran sarviin hypätä. Kaikki pyörät näyttää niin jumalattoman isoilta, että fillarilla sitä varmaan pitää kaikki tulevat kesät ajella ;)

        Meidän vanha pyörä meni siis myyntiin viime syksynä niin ei oo ees sitä tuttua ja turvallista millä lähtee ekaa kertaa koittaa ajamista...


    • mpmimmi

      Mä olen ajanut kolmatta kesää Drag Star 650:stä vm.2000.
      Mulla on pituutta 162cm ja painoa noooooh...reilut 60kg.
      Hyvin pysyy hanskassa ja mahtavan hyvä ajettava.
      Itseasiassa mun pyörä olis nyt myynnissä.
      Se on Classig malli, kaksivärinen musta/beige ja sillä on ajettu 21tkm.
      Hintaa pidän sillä 6.500e.
      Jos olet kiinnostunut, niin laita mulle meiliä, niin voin lähettää kuvan. Pyörä löytyy Vantaan Päiväkummusta.
      [email protected]

    • Sepi

      Njet. proploem kunhan saa pyörän pystyyn.Elikä ,sopiva pyörä kun jaksaa nostaa kaatuneen pyörän ylös. noin 230g.

    • sulle

      joten kaupantekoon siitä, mars, mars.

    • micci66

      Ja uskallan sanoa että älä ihmeessä tyydy 650 kokoiseen pyörään!. Ei sillä etteikö se olisi hyvä pyörä, tai toimisi moitteetta.. mutta jos teitä on kaksi ja ja yhteinen pyörä niin kaksi päällä liikuttaessa tulee vastaan yksinkertaisesti tehot: kumpikaan näistä pyöristä ei ole vakiona mikään tehopakkaus!
      Itseasiassa väitän että nykyisen pyöräsi erkka on tehopainosuhteeltaan tehokkaampi! XVS 1100 on erittäin helppo ajettava ja koko riittää kummallekkin teistä, sen pyörittäminen paikallaan on erittäin helppoa koska satula on matalalla ja jaloilla saa vaivatta voiman välitettyä maahan ja konepyörän liikuteltua!

      Nopeesti kauppaan ennenkuin kausi on ohi!

      • Classic's

        Kymmenisen vuotta olen 650:llä ajellut ja usein 2 päällä enkä ole vielä huomannut että tehoista olisi puutetta. Mikään ohjushan se ei ole vaan cruiseri...


    • Arja Irene

      Hei!
      Vaihdoin juuri oman Drag Starini uuteen samanlaiseen. Ihana ajettava naiselle. Osta ihmeessä, suosittelen!

      • Suositella

        Itse olen 172 cm nainen ja ajan 1100 Drag Staria, ei minkäänlaisia ongelmia. Tehot riittää minun ajooni, pyörän paino ei tuota ongelmia ja ajoasento on ainakin minun pituiselleni hyvä.


      • parempi,
        Suositella kirjoitti:

        Itse olen 172 cm nainen ja ajan 1100 Drag Staria, ei minkäänlaisia ongelmia. Tehot riittää minun ajooni, pyörän paino ei tuota ongelmia ja ajoasento on ainakin minun pituiselleni hyvä.

        Liian iso ja painava pyörä ei ole mukava ajettava,650cc naiselle passeli jos ei mikään mahdoton matami ole.....tehot kyllä piisaa normiajoon niitä ei kannata liiaksi tuijottaa...


      • päivimaria

        Vaihdoin 600 Intruderin keväällä Drag Star tonnisataseen ja olen todella tyytyväinen, ei siinä että intukassa olis vikaa ollut, nälkä vain kasvoin syödessä.
        Olen 168 cm ja 50 kg nainen eikä pyörä ole hankala käsitellä, painopiste alhaalla ja kulkee vakaasti tien päällä, varsinkin jos on jo ennen ajellut. Suosittelen.


    • JopeS

      Tuollainen Yamaha Drag Star 650 on Nettimotossa myynnissä: ID 1114465

    • Dragstar kuski

      182cm n 100kg... hyvin jaksaa 650 dragsu kulkea ja on todella tasapainoinen ja helppo pyörä ajaa... ei todellakaan mikään raketti, mutta vääntöä tuntuu piisaavan riittävästi isommallekkin ihmiselle.

    • minimimmi

      Vieläkin pienempänä naisena täällä haaveilen dragstarista... 155cm ja alle 60kg, mut voimaa löytyy suhteessa sitäkin enemmän.. Honda Shadowilla menty tähän asti (600), mut nyt täytyis saada oma pyörä. Eiköhän tuollainen yammy menis meikäläiselläkin.

    • Jammu on hyvä pyörä, kestävä kone. Varaosat on vain kalhiit, ilmankos.. koska niitä mennee harvoin.
      650 cc on hyvä pyörä, mutta käypi äkkiä pieneksi. Eipä tuon kuution pyörästä ole oikhen kokemusta, itelä DS 1100, vääntöä löytyy tarpheeksi, on painoa tarpheeksi (kuivapaino 280kg) ei rekat heiluttele vasthaantullessa ja on hyvä ajettava pitemilä reissuila, hiukan yli 300 kilsaa tankilisela.
      Yamaha DS:ää saapi kahtena versiona, Classic tai Custom. Niilä on vain muutamia eroja, kuten Classicissa on leveämpi etuhaarukka ja massiivisemmat lokasuojat.. muuten niilä ei eroa olekhaan moottorinosien suhtheen.
      Vieläkö liityt custom merkkikerhoon niin saat lissää kavereita ja asiantuntevvaa apua jammun motskareihin.
      ps. mie liityin... kahta en vaiha........

    • dragstar fan

      Ostin 1100:n Classicin vm.2001 viime syksynä. Tänä vuonna tuli 10000 km mittariin. upea pyörä. Vakaa, kulkee kuin juna ja todella helppo hallita. Satula matalalla ja painopiste alhaalla. Ei minkäänlaista vikaa!
      Jos ulkonäköä ajattelet, niin ilman muuta Classic-versio.
      kuten edellinen...kahta en vaihda:)

      • Yamaha_custom

        Itsellä kans kaksikesää ollut ds1100 -02 nytten 20000 mittarissa, ei ongelmia, olen ajanut kahteenkesään 12tkm. Asensin mustangin satulat ja vähän valoja laitellut,(lisä sekä päivävalot) . Astinlaudat molemmille, leveempi sissy,,,,,,, ja kahta en vaihda,, :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe