Otatteko alkoa

juhannuksena?

Jos niin mitä ja minkä verran? Vai onko tapana mennä niin överiksi, että vain "muutamat" muuttuvat muistamattomuudeksi?

Olen suunnitellut viinin ostoa, matkaa Alkoon on vain 5 kilometriä, mutta taitaa aikomus jäädä aikeeksi. En viitsi viinin takia tehdä mokomaa matkaa.

Lasi viiniä silloin tällöin saisi kyllä ajan paremmin kulumaan enkä surisi taas yhtä yksinäistä juhannuksesta - mieli olisi hilpeämpi - mutta ei kai tee tarpeeksi mieli.

37

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hildurvonhopsis

En tarvitse alkoa Juhannuksena enkä Jouluna enkä muulloinkaan, enkä ole koskaan tarvinnutkaan. Jouluna ruuan kanssa saa mielestäni olla sitä ykkösolutta, kun se Kotikajan myyminen kaupoissa lopetettiin. Lieneekö enää saa edes ykkösolutta tai alkoholitonta oluttakaan?

En edes pidä viineistä tai siidereistä. YÄK !

Sorry viininystävät !

Whiskycola ilman Whiskyä kiitos !
      Mieluummin sitruunaviscy....

• ei alkoholia ollenkaan

olen varannut omenalimpparia itselle, ja sekään ei saa olla jääkylmää.

• oikein sääliksi

käy miestä/naista jonka on pakko kirjoittaa nettiin,että ei tee alkoholia koskaan mieli.otappas keran kunnon känni sinusta tulee uusi mies/nainen.

• missään
        oikein sääliksi kirjoitti:

käy miestä/naista jonka on pakko kirjoittaa nettiin,että ei tee alkoholia koskaan mieli.otappas keran kunnon känni sinusta tulee uusi mies/nainen.

muodossa,niin ei kai sitä voi ottaa.
        Sääliksi käy sinua, joka et ymmärrä että se ei ole ikinä maistunut kaikille.

• *nainen*

Mutta ensin käyn lavatansseissa autolla. Kotiin yöllä palattuani ajattelin ottaa lasillisen valkkaria, en enempää. Siinä Juhannuksen "yömyssy".
      Eikä tule kaamea "kapula" :)

• juhannus menee.

Kun on työtön, ei ole rahaa mihinkään. Viettäköön muut juhlat. Meikeläisellä varaa. 40 egee/2 kk tähän päätteeseen, onneksi tällä pystyy hoitamaan asioita.

• Otan. Ja määrä, riittävästi.

• enkelitrio

Ja se o eninttäs kaks klasillist punaviinii.Täl kerttaa kyl yks piisaa.Ku ajan sit kotti yäks.

• enkelitrio kirjoitti:

Ja se o eninttäs kaks klasillist punaviinii.Täl kerttaa kyl yks piisaa.Ku ajan sit kotti yäks.

Joo, senverran minäkin että pääsen pyörällä kotiin. Ensin terassikierros on aloitettava vedellä ja viimeisessä tanssikaraoke paikassa voi sitten vasta ottaa sitä itseään. Muutoin joutuu taluttamaan polkupyöränsä kotiin, ja se olisi noloa.

• Pirre*

kahvia väkevämpiä.

• mataaami

mitä voi ottaa lasin, kaksi salaatin seuralaiseksi viikonlopulla. Kun Espanjaan en päässyt lähtemään, hain vähäsen espanjaa ilokseni alkosta. Keventää oloa ja luulisin, että verenkierrollekin hyväksi.

(kutsuvat pahvilaatikkoa cask englanniksi, siitä tuo kaski, se vain on iskostunut nuppiini)

• maistelija:)

3 l:n hanapakkauksen punkkua. Sitä en pysty ottamaan liikaa, nautiskelen jokusen lasin hiljalleen. Tänään illalla teen pitkän lenkin, että punkun kalorit palavat "etukäteen".

• Rocellii

mutta vähän....

• Ehkä en .......

Sanoi Nykäs Mattikin joskus.

Nooh, ehkäpä minä otan, mutta en kännikseen asti,pari lasia viiniä ehkä ruuan kanssa.

• Fraan 54v

En sitä ensimmäistäkään ryyppyä.

yli 10-vuotta kuivilla.
        Toivon etten koskaan enään ota, päivä kerrallaan.
        Nautin elämästä aidosti. Ilman päihdyttäviä aineita ! Ilman keinotekoisia stimulansseja.
        Mitkä tukahduttavat aidon tuntemisen elämisen maun.

• Ei tää huoli mitään nimeä

"Jos on viinaton juhannus, niin on leivätön joulu". Joulun leivät olen varmistanut, viinipullot ovat jääkaapissa - olleet jo etikaksi asti, siis yli kymmenen vuotta samat viinit. Kahvi on paras juhlajuoma, ei vesikään huono ole.

• henri.2

ehkä en.Olisinpa ennustaja

• Juniperus

Mutta tietenkin vain seuran vuoksi. Hyvässä seurassa tai jos hyvää seuraa ei ole, hyvää seuraa saadakseni.

• Pirresaurus*

sitä saakin, hyvää seuraa?

• henri.2

jos joku tarjoaa,tai jos sattuu ittellä olemaan.

• Juniperus
        Pirresaurus* kirjoitti:

sitä saakin, hyvää seuraa?

Ainakin voi välttyä nirppanokkien seuralta.

• porukka olevinaan

Niin viksua. Minulla on koppa koskenkorvaa ja tuskin on enää maanantaina muuta jäljellä kuin pullojen kolina. Saa muija niistä sitten maitorahaa.

• olet vainaa

Jussin jälkeen, jos kopan Kossua juot Jussina?

Tuota nyt ei usko kukaan,mutta ei haittaa....(onneksi en ole tuo vaimosi)

Hyvää Juhannusta Sinullekin :)

T:Nainen

• enkelitrio

sssitä Alkoo,
        muijas saa pistää lipu pualee salkoo.

• runo,
        enkelitrio kirjoitti:

sssitä Alkoo,
        muijas saa pistää lipu pualee salkoo.

tuostako sen vaan pyöräytit?

• fiftyfive

sikana, alkoon sata metriä ja pubiin kaks, että silleen

• Reippaan ulkoliikunnan parissa taitaa mennä tämä juhannus. Kelit on nyt semmoset...
      Pitäkää hauskaa te muut siellä, joilla siihen on mahdollisuus! Aurinkoinen juhannus taitaa olla tulossa.

• ottanna

vinkkua iltapäivästä alkaen jo, mut en vielä horju, en heilu ja noin tunnin päästä meen nukkumaan.

• otin jos otin

tunnin päästä? Ei kai täällä enää kukaan valvo?

• valvotaan
        otin jos otin kirjoitti:

tunnin päästä? Ei kai täällä enää kukaan valvo?

sen halvan 3 litran punkkupakkauksen kans.

Mites sä muuten eksyit vastaamaan? :-))

• tuo aiempi
        valvotaan kirjoitti:

sen halvan 3 litran punkkupakkauksen kans.

Mites sä muuten eksyit vastaamaan? :-))

mihin muuttuu kellonaika :DD

• otan tänäänkin.

Tunti sinne tai tänne eli punkkua eilen ja vielä on jäljellä.

Tällaista on yksinäisen juhannus, jopa palstalle kirjaa ottamisensa, aika surullista.

• turha surra

ei todella sillä itse nautin yksinolosta kun on jo kokemusta vuosikymmenien parisuhteesta.

Surullista olis elää piinaavassa parisuhteessa ja kyllä täällä saa kirjata, se on sama kun päiväkirja mutta vielä parempaa.

Yksin voi olla jopa suuressa ihmisjoukossa jos niin tuntee.

• on ihanaa
        turha surra kirjoitti:

ei todella sillä itse nautin yksinolosta kun on jo kokemusta vuosikymmenien parisuhteesta.

Surullista olis elää piinaavassa parisuhteessa ja kyllä täällä saa kirjata, se on sama kun päiväkirja mutta vielä parempaa.

Yksin voi olla jopa suuressa ihmisjoukossa jos niin tuntee.

kun ei tarvitse ottaa huomioon ketään muuta kuin itsensä. Niin oli juhlallinen mieli kun ihan issekseen pyöräilin tuolla kaduilla ja rannoilla. Kukaan ei aiheuttanut pahaa mieltä, ihmiset olivat hymyileviä ja onnellisia. Kyllä kesä on kiva:D

• jos otin?

en vaan muista kumminpäin kävi ;-)

• iloista juhannusta

En juo, asun yksin ja en lähtenyt mihinkään Jussin viettoon katselemaan örveltäjiä.
      Olin ja olen yksi kotona ja aattona kuuntelin juhannusohjelmaa radiosta, sieltä tuli myös Hankasalmelta lavatanssit, bändinä Jani& Jetsetters. Oli todella mukavaa aattona ja myös tänään itse Juhannuspäivänä. En ole soittanut edes omaa musiikkiani ja puhelimen olen pitänyt kiinni.
      Minulla ainakin oikein mukava Juhannusviikonloppu, siihen en viinaa tarvinut.

• Me kaikki ihmiset olemme erilaisia ja tykkäämme vähän eri asioista.

Minä en pidä lainkaan yksinäisyydestä.
        Ja tuo sinun kiva juhannuksesi tuntuisi minusta samalta kuin vankilareissu.

Mutta oikein kiva, kun itse siitä yksinolostasi pidät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      154
      1943
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1876
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1307
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1266
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      426
      1172
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      218
      712
    Aihe