eli huomennahan on juhannus aatto..Kalenterin mukaan se ei ole pyhäpäivä..saako siitä silti tupla palkan? Kun oon töissä lauantainakin/juhannuspäivänä ja sehän on pyhä ihan kalenterinkin mukaan..ota ny näistä selkoo:)
Juhannusaatto..
6
2179
Vastaukset
- ne lukee
siellä TES:issä ihan selvästi, ne korvattavat arkipyhät...
Eli kaikilta noilta mainitsemiltasi päiviltä saat tuplapalkan....- alkup.
kun oon kuullu että aattona rupeis tuplapalkka juoksemaan vasta 16 jälkeen?! No, toivottavasti saan kaikilt päiviltä...ei muuten hirveest huvittais töis hikoilla ku muut juo olutta ja grillaa makkaraa:(
- apsipsi
alkup. kirjoitti:
kun oon kuullu että aattona rupeis tuplapalkka juoksemaan vasta 16 jälkeen?! No, toivottavasti saan kaikilt päiviltä...ei muuten hirveest huvittais töis hikoilla ku muut juo olutta ja grillaa makkaraa:(
Jos sul on toi kiinteistö- ja siivous -TES ni sit saa juhannusaatoltakin tuplat. Mut jos on matkailu ja ravintola-alan TES, niinku kerroshoitajilla esim., ni ei tuu aatolta ennen klo 15 mitään korvauksia :/
- tsori mut
apsipsi kirjoitti:
Jos sul on toi kiinteistö- ja siivous -TES ni sit saa juhannusaatoltakin tuplat. Mut jos on matkailu ja ravintola-alan TES, niinku kerroshoitajilla esim., ni ei tuu aatolta ennen klo 15 mitään korvauksia :/
mun mielest toi "matkailualan" tes oli niin hauska veto...
- korvauksista
Meillä esimies sanoi palkasta kysyttäessä,että juhannusperjantaina saamme klo.16.00 jälkeen 50% parenpaa palkkaa. Elikkä ainoastaan iltavuorolaiset. Lauantai ja sunnuntai sitten oli tuplapalkalla.
- sä sentään
luotat TES:iin enemmän kuin esimiehesi sanaan ?
Se pomo vaan säästää firman rahaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488