Minkalainen on kalanainen?

viffe

Minkalainen on Kalat nainen?

17

5906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalii

      ollaan :)

      • pahoja ovat.

        Ota ennemmin kalapuikkoja,ei tule kurkkuun ruotoja;)


      • Pammeli
        pahoja ovat. kirjoitti:

        Ota ennemmin kalapuikkoja,ei tule kurkkuun ruotoja;)

        Kalanaiset ei ole ollenkaan pahoja, vaan huomioivat miehen monella taholla..


      • kyllä miehen
        Pammeli kirjoitti:

        Kalanaiset ei ole ollenkaan pahoja, vaan huomioivat miehen monella taholla..

        monella taholla tai oikeastaan miehet,mutta miten..haavemaailmassaan?? ;)
        Yks mies ei riitä,kaks on liian vähän ja kolme.. enemmänkin sais olla.
        Yhtäkään miestä eivät ymmärrä ja naiset ovat niin ujoa livenä,että sitten kavereilleen kertovat miehestä kaikki pienintäkin yksityiskohtaa myöten. Tunteettomia kapakaloja ja sängys todellisia tumpeloita suurin osa.
        Ei enää koskaan kalaa,joka naispuoleinen on.
        Miks ne eroavat kalamiehistä niin paljon?
        Ei tasan kohtaa merkit..tunteellisia,mut epärehellisiä ja eivät osaa PÄÄTTÄÄ elämässä tai suhteessa tärkeistä asioista.Ajattelevat vain omaa napaansa jos yleensä sitäkään :D


      • kalastaja
        Pammeli kirjoitti:

        Kalanaiset ei ole ollenkaan pahoja, vaan huomioivat miehen monella taholla..

        Kalanainen voi muistuttaa vaikka särkeä,pieni suu auki mietteissään.Joskus hymyyn hyytynytkin.Väitetään tulevan hyvin kravunkanssa toimeen.Kala-naisen ideologiat ovat usein melko ritikkäisiä,kuten yleensä ihmisten.Hän antaa hyvän ensivaikutelman.Periaatteistaan ja uskomuksistaan hän ei mielellään tingi.Niistä voi syntyä kovakin sota,huomaamattakin.Kalanainen voi olla ylpeä sukulaisuuksistaankin,nähdessään heidät vauraina.Mutta toisaalta hän useinkin esintyy itse usein vaatimattomuuden pohjanoteerauksena.Kalanaisella voi olla ristiriitaisuuksia itsestään,menneisyydestään ja nykyisyydestään.Hänen nykyolonsa ei aina miellytä häntä.Ainahan voidaan olevat olot toivoa paremmaksikin.Mammona eli raha näyttelee toiveissa kuitenkin jotain rooleja,ehkä epä-suhtaisissa suhteissa ikää huomioiden.Kalanaisella voi olla tarve myös poika-kalaparveen ympärilleen,ja loistaa kultakalana keskellä.Kalanaisen särjennomainen lunkius ja rauha,uskalluttaa myös lähestymiset. Ja ellei,niin antaa jotain singnaaleja asian hyväksi.Kalanainen on ehkä myös eräänlainen houkutin,kuten särjenpoikanen ahvenille tms.Lunki tyyli poikkeaa monenkirjavista riikinkanoista edukseen.Kalanaisesta voisi ennakoida,että pinnan alla kytee.Avautuminen on myös hieman pinnallista ja toissaikaista.Salaisuudet salataan aivan arkisista asioista.Ahdistuneisuus voi ympyröidä ihmistä ja luoda seinän läheisten väliin.Jos sitä sanotaan yksityisyydeksi,niin sen katsannon omaisesti kannattaisi Kalanaisen muuttaa yksinäisen majakan luokse asumaan,välillä uiden vedessä majakan vieressä,ja välillä kohottaa katsettaan majakan valoihin saadakseen korkeampaa itsettuntoa ylhäiseen yksityisyyteensä.


      • kalapallo
        kalastaja kirjoitti:

        Kalanainen voi muistuttaa vaikka särkeä,pieni suu auki mietteissään.Joskus hymyyn hyytynytkin.Väitetään tulevan hyvin kravunkanssa toimeen.Kala-naisen ideologiat ovat usein melko ritikkäisiä,kuten yleensä ihmisten.Hän antaa hyvän ensivaikutelman.Periaatteistaan ja uskomuksistaan hän ei mielellään tingi.Niistä voi syntyä kovakin sota,huomaamattakin.Kalanainen voi olla ylpeä sukulaisuuksistaankin,nähdessään heidät vauraina.Mutta toisaalta hän useinkin esintyy itse usein vaatimattomuuden pohjanoteerauksena.Kalanaisella voi olla ristiriitaisuuksia itsestään,menneisyydestään ja nykyisyydestään.Hänen nykyolonsa ei aina miellytä häntä.Ainahan voidaan olevat olot toivoa paremmaksikin.Mammona eli raha näyttelee toiveissa kuitenkin jotain rooleja,ehkä epä-suhtaisissa suhteissa ikää huomioiden.Kalanaisella voi olla tarve myös poika-kalaparveen ympärilleen,ja loistaa kultakalana keskellä.Kalanaisen särjennomainen lunkius ja rauha,uskalluttaa myös lähestymiset. Ja ellei,niin antaa jotain singnaaleja asian hyväksi.Kalanainen on ehkä myös eräänlainen houkutin,kuten särjenpoikanen ahvenille tms.Lunki tyyli poikkeaa monenkirjavista riikinkanoista edukseen.Kalanaisesta voisi ennakoida,että pinnan alla kytee.Avautuminen on myös hieman pinnallista ja toissaikaista.Salaisuudet salataan aivan arkisista asioista.Ahdistuneisuus voi ympyröidä ihmistä ja luoda seinän läheisten väliin.Jos sitä sanotaan yksityisyydeksi,niin sen katsannon omaisesti kannattaisi Kalanaisen muuttaa yksinäisen majakan luokse asumaan,välillä uiden vedessä majakan vieressä,ja välillä kohottaa katsettaan majakan valoihin saadakseen korkeampaa itsettuntoa ylhäiseen yksityisyyteensä.

        Tämä kalanainen ahdistuu helposti toisen ihmisen (miehen) liiallisista yhteydenotoista. Vaikka kiva on toisesta kuullakin, on jokapäiväinen kuulumisen kysyminen liikaa. Tilaa tarvitaan. Ja kyllä, tosiasia on myös se että vaikka kuinka monta miestä ympärillä hyörii, ei niitä ole koskaan liikaa.
        Niin, todellisuudessa on vaikea pysyä. Ristiriitoja on jatkuvasti.
        Hmmm.


      • joksku
        pahoja ovat. kirjoitti:

        Ota ennemmin kalapuikkoja,ei tule kurkkuun ruotoja;)

        kalat ovat vaikeita ymmärtää,yksinkertaiselle miehelle(?),koska kysymys pohjimmiltaan kuului: miten hiton vaikeita muut ihmiset ovat?


      • kalunainen
        kyllä miehen kirjoitti:

        monella taholla tai oikeastaan miehet,mutta miten..haavemaailmassaan?? ;)
        Yks mies ei riitä,kaks on liian vähän ja kolme.. enemmänkin sais olla.
        Yhtäkään miestä eivät ymmärrä ja naiset ovat niin ujoa livenä,että sitten kavereilleen kertovat miehestä kaikki pienintäkin yksityiskohtaa myöten. Tunteettomia kapakaloja ja sängys todellisia tumpeloita suurin osa.
        Ei enää koskaan kalaa,joka naispuoleinen on.
        Miks ne eroavat kalamiehistä niin paljon?
        Ei tasan kohtaa merkit..tunteellisia,mut epärehellisiä ja eivät osaa PÄÄTTÄÄ elämässä tai suhteessa tärkeistä asioista.Ajattelevat vain omaa napaansa jos yleensä sitäkään :D

        onpas katkerankuuloista sepitystä =)
        veikkaan että sinulla on jo uusi EI kala koukussa ja haukut entistäsi täyttä päätä nyk.??
        ja voi kun elämä on ihanaa kun toinen ei ole kalat =))
        olen itse sellainen merkki mutta ei päde yksikään noista minuun!
        pukemminkin vieraammatkin ihmiset tulevat pyytämään apuani josssain asiassa koska LUOTTAVAT minuun.. ja täytyy myöntää että loisetkin tulevat helposti paikallre kun näkevät avuliaisuuteni =/ mutta muutaman pettymyksen jälkeen suljen suomuni ja uiskentelen kauemmas jättäen hyväksi käyttäjät itykemään kuinka olen nyt niistä niin huonosti huolta pitänyt =D
        sängyssä olen huippuluokkaa ja sitä ne miehet jäävät katkerana kaipailemaan...sen vuoksi tuollaista kuuleekin usein 'ja sängyssäkin kapakaloja ja suurin osa todellisia tumpeloita' =P *hahahahahahaha'!!
        uskollisena pysyn jokaiselle siihen asti kun minua petetään..luottamusta ei voitetakkaan vilunki peleillä.
        niin kuin KAIKKI naiset TARVITSEMME MYÖS HELLYYTTÄ JA RAKKAUTTA!!
        itselläni kaikki miehet niin saakelin mustasukkaisia että ovat juopotelleet ja mennet kuin teinit ilman mitään sitoumuksia ja vain siksi että halusivat tehdä minut mustasukkaiseksi.
        sitä olen, mutten hevillä hyppää vieraisiin koska siinä rikkoo nekin vähät itsekunnioituksen rippeet mitkä ovat jäljellä toisen höykkyytyksen jäljiltä =/
        ottakee päivä kerrallaan ja huomioikaa toinen osapuoli ilman ikuisuutta kiitollisuuden velkaa =) aurinkoista kesää...


      • kalunainen
        joksku kirjoitti:

        kalat ovat vaikeita ymmärtää,yksinkertaiselle miehelle(?),koska kysymys pohjimmiltaan kuului: miten hiton vaikeita muut ihmiset ovat?

        asia on noin juuri...(sopivasti kiteytetty) =))


      • ...
        kalunainen kirjoitti:

        asia on noin juuri...(sopivasti kiteytetty) =))

        Kalanainen voi olla petollinen itselleen ja toisille eläessään omassa haavemaailmassaan.


      • voipi
        ... kirjoitti:

        Kalanainen voi olla petollinen itselleen ja toisille eläessään omassa haavemaailmassaan.

        sou?


      • ******
        ... kirjoitti:

        Kalanainen voi olla petollinen itselleen ja toisille eläessään omassa haavemaailmassaan.

        Todella hyvin vieläpä...


      • Muikkunainen
        kalastaja kirjoitti:

        Kalanainen voi muistuttaa vaikka särkeä,pieni suu auki mietteissään.Joskus hymyyn hyytynytkin.Väitetään tulevan hyvin kravunkanssa toimeen.Kala-naisen ideologiat ovat usein melko ritikkäisiä,kuten yleensä ihmisten.Hän antaa hyvän ensivaikutelman.Periaatteistaan ja uskomuksistaan hän ei mielellään tingi.Niistä voi syntyä kovakin sota,huomaamattakin.Kalanainen voi olla ylpeä sukulaisuuksistaankin,nähdessään heidät vauraina.Mutta toisaalta hän useinkin esintyy itse usein vaatimattomuuden pohjanoteerauksena.Kalanaisella voi olla ristiriitaisuuksia itsestään,menneisyydestään ja nykyisyydestään.Hänen nykyolonsa ei aina miellytä häntä.Ainahan voidaan olevat olot toivoa paremmaksikin.Mammona eli raha näyttelee toiveissa kuitenkin jotain rooleja,ehkä epä-suhtaisissa suhteissa ikää huomioiden.Kalanaisella voi olla tarve myös poika-kalaparveen ympärilleen,ja loistaa kultakalana keskellä.Kalanaisen särjennomainen lunkius ja rauha,uskalluttaa myös lähestymiset. Ja ellei,niin antaa jotain singnaaleja asian hyväksi.Kalanainen on ehkä myös eräänlainen houkutin,kuten särjenpoikanen ahvenille tms.Lunki tyyli poikkeaa monenkirjavista riikinkanoista edukseen.Kalanaisesta voisi ennakoida,että pinnan alla kytee.Avautuminen on myös hieman pinnallista ja toissaikaista.Salaisuudet salataan aivan arkisista asioista.Ahdistuneisuus voi ympyröidä ihmistä ja luoda seinän läheisten väliin.Jos sitä sanotaan yksityisyydeksi,niin sen katsannon omaisesti kannattaisi Kalanaisen muuttaa yksinäisen majakan luokse asumaan,välillä uiden vedessä majakan vieressä,ja välillä kohottaa katsettaan majakan valoihin saadakseen korkeampaa itsettuntoa ylhäiseen yksityisyyteensä.

        Eipä näytä kirjoittaja kalanaista tunteneensakaan!


    • pippuri

      kalanainen on syvällinen, omantien kulkija.., suuttuu harvoin mutta sittenkun saat hänet suuttumaan parempi pysyy erossa. ja tämä voi kestää jopa päiviä.., tarvitsee paljon rakkautta ja lämpöä

    • sintitär

      Itse olen sosiaalinen mutta sisimpäni piilottava, toiset huomioon ottava ja auttamishaluinen. Joskus ailahteleva.
      -Intohimoinen,kekseliäs,yllätyksellinen rakkaussuhteessa ;D
      Kumppani ei ole päässyt kyllästynään vielä näiden 15 vuoden aikana omien sanojensa mukaan.

    • Itse ainakin olen niin hellyyden kipeä ja haluan myös hellyyttä antaa,että aikoinaan säikytin sillä miehet karkuun! Onneksi seurustelen kalat-miehen kans,joten hellyyttä ei tarvitse säästellä..Rakkaudessa olen ehdoton! Kun ollaan,niin sitten kans ollaan!En tarkoita sillä jatkuvaa nyhjäämistä,vaan sitä,että sitoudutaan olemaan uskollisia toisilleen. Huumorintajua on itsellä ainakin piisannut ja yritän kyllä jakaa sitä iloa toisillekkin! Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo! Elämässä ei voi ikinä antaa liikaa rakkautta toiselle,eikä ystävällisyys kuluta..päinvastoin!Minä ainakin olen tämmöinen,mutta persoonallisuuteenhan vaikuttavat niin monet muutkin tekijät,kuin pelkkä horoskooppi! Kaikkiaan luulisin,että kalanaiset ovat sisäisesti viisaita ja hyväsydämisiä..kyllä meihin kannattaa tutustua!

      • Aniar

        Kalanainen on utuinen kulkija, seikkailija omassa haavemaailmassaan...hänellä on kyky löytäää runoutta ja mystiikkaa sieltä missä muut eivät sitä näe..hän elää vahvasti omassa alintajuntaisessa maailmassaan, runojen ja ideaalieen maailmassa..tämä ei tarkoita ainoastaan haaaveilua vaan myös syvää päivittäistä itsetutkiskelua, asioiden kyseenalaistamista, oikean ja väärän määrittämistä..Hulimatta sosiaalisesta lakjakkuudestaan kalat tarvitsee rauhaa ja yksityisyyttä enemmän kuin yksikään toinen merkki, sillä hän hukkuu helposti ihmisten vaatimuksiin ja samaistumiskykynsä ansoista ja johdosta kadottaa herkästi omat ääriviivansa.
        selkein piirre kaloissa on hänen ristiriitaisuutensa, kaipuunsa moneen suuntaan samanaikaisesti..kaloista ei saa otetta, vaan he liukuvat pehmeästi saalistajan käsistä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe