onko juhannus sitä että kaikki juo päät täyteen?

niin mä ainakin luulen.

ainakin kaikki meidän talossa tekee niin.

7

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juomattomat

ei ryypätä ei yhtään tippaa :D

• villi arvaukseni on

että joo. Enemmän tai vähemmän.
      Nekin tuttuni jotka paasaavat juovansa kohtuudella, kyllä osaavat hienosti ylittää rajansa..!!
      Minä en tiedottele tutuilleni juomisistani, mutta tunnen kyllä jos päähän kihahtaa ja askeltahti muuttuu.
      En ymmärrä miksi joittenkin pitää kouhottaa kohtuujuomisesta; jos juo kohtuudella niin sittenhän juo.
      Jos juo itsensä känniin, niin sitten juo.

Enemmän ne tuntemani kohtuukäyttäjät mekastavat kuinka paljon he ottavat, ja voi kun ollaan kännissä, mutta ne jotka ottavat, ne vaan ottaa eikä enempiä jauha.

Ikäväähän se on, jos EI OSAA säädellä juomistaan eikä juomistavat muutu! Ikävä kyllä olen joutunut nuorempana todistamaan kuinka paljon alkoholia oli väärissä käsissä, tai siis päissä.
      Seuraukset eivät olleet mitään mukavia. Perheväkivaltaa, henkistä ja fyysistä. Avioeroja.

Itseni kohdalla erään yhden illan liiallisen ottamisen ja kokemani tapaturman seurauksena on juomatavat muuttuneet ja kapakkakäynnit harventuneet. Onneksi otin opikseni!

Kotona käyttö on lähinnä siideri/lonkero/kuohari/drinkki, niitäkin hyvin harvoin!=) Tietenkin kesäni juhliin eli tupareihin on varattu ruoan lisäksi myös juomia, ja ihmiset tuntien tiedän että humalatiloja syntyy, mutta hauskan merkeissä.
      Toivottavasti sinulla olisi hauska juhannus!

• maistelija

joisin kyllä jos voisin. mutta kun on töitä niin perjantaina, lauantaina kuin sunnuntainakin, niin työkaverin kanssa sitten vaan ollaan kaupungissa sähkösaunassa, syödään popcornia, katotaan joku huono leffä ja juodaan yhdet tai kahdet siiderit. ja sitten nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä.. :/ mutta eipähän sentään tarvi yksin "juhlia". ehkä ensi vuonna sitten...

• harvassa

niitä varmaan on joka ei juo....ehkä sellainen juo joka ei osaa tai tiedä että voi muutenkin olla mukavaa...(sääli niitä)
        Minä ja vaimoni ei juoda koskaa, ei olla koskaa juotukaan on liian läheltä nähty mitä siitä seuraa.

Jääkaappiin toin "juomat" kun kaupassa kävin...pari trippi juomaa ja grillataan ja nautitaan toistemme ja ystävien seurasta....

• oink oink
        harvassa kirjoitti:

niitä varmaan on joka ei juo....ehkä sellainen juo joka ei osaa tai tiedä että voi muutenkin olla mukavaa...(sääli niitä)
        Minä ja vaimoni ei juoda koskaa, ei olla koskaa juotukaan on liian läheltä nähty mitä siitä seuraa.

Jääkaappiin toin "juomat" kun kaupassa kävin...pari trippi juomaa ja grillataan ja nautitaan toistemme ja ystävien seurasta....

ilo on varmasti ylimmillään,saattas ruveta tympimään teiän bileissä trippimehuja imiessä.

• mr.kuski
        oink oink kirjoitti:

ilo on varmasti ylimmillään,saattas ruveta tympimään teiän bileissä trippimehuja imiessä.

Nojoo ja ei...
        On nämä sekokännit nähty ja tehty. Hauskaa on kulemma ollut ja jotain hubaa muistaa itsekin. Kokemuksesta toivottavasti (!!!!!!) jotain oppineena nyttemmin tulisi panostettua enempi pillimehuihin.

Näillä näkymin aattona menee perinteisesti liikaa löylyä, liikaa uintia, liikaa olutta ja liian vähän seksiä. Lauantaina kuskivuoro... selvä pää... lavatanssit... ja oletettavasti ei niin minimaalisesti sex ensinkään...

...koska olen seurueen ainoa oikeasti kykenevä oritt... Pillimehusta tulee pillumehu kuten ehken moni kännikuski jo tietääkin...

:D

• fewfwef
        harvassa kirjoitti:

sukuni kummajainen, olen ainoa jolle ei alkoholi maistu (pieniä lapsia lukuuottamatta), muut suvussani ryyppäävät joko silloin kuin voivat tai milloin tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5397
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4351
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3933
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      60
      3063
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe