Yksin juhannuksena

juupas

Olen seurustellu puoli vuotta miehen kans ja nyt joudun viettämään yksin juhannuksen. Tyttöni on mummolassa 700km:n päässä eikä lähellä asu sukulaisia. Nyt mieheni on lähteny saareen juhannukseksi ja mua ei ottanut mukaan ku sain tietää eilen että minulla on kyljessä hiuksen hieno hiushalkeama mikä korjaantuu buranalla. Hänen mielestään en voi tulla mukaan eli yksin tulee oltua ja vaikka kuinka yritin selittää että on kipulääkkeet mutta hänen mielestään en saa tulla. Miten vois siihen suhtautua ku en ole edes nähnyt hänen äitiään ja hän on tavannut mun vanhemmat

12

2023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei hän

vietä juhannusta kanssasi ?

• juupas

Että juhannus se eka juhannus vietettäisiin yhdessä vaikka olis äiti mukana. Onhan se keskikesän suuri juhla vaikka joudun selvinpäin oleen aikoi hänki olla mut eipä mun seura kiinnosta. Sanoo vaan että buranan takia en voi tulla sinne

• miettii tämä

Aika hassulta tuntuu ettei päästä sua mukaan. Onkohan hänellä jo sovittu juhannus omien kavereitten kanssa? Tuntuuko että hän määrää sinua, vai haluaako huolehtia terveydestäsi? (Esim. kipulääkkeet ja alkoholi=huono yhdistelmä!)
      Vai onnistuisiko kenties yllätysvisiitti sinne saareen? Onko sinulla omia kavereita joitten kanssa voisit viettää jussia. Voittehan te sitten juhannuksen jälkeen päättää miesystäväsi äidin tapaamisesta, yhdessä.

• juupas

Mulla on kipulääkkeet jossa on että alkoholia ei saa ottaa ja hän tietää sen ja ei siellä ole ku sen äiti ja tyttö mutta itkettää ku ei saa olla edes mukana juhannuksena vaikka seurustekee vakavissaan ja lähin paras kaveri asuu tosiaanki 700km:n päässä

• kuullostaa teinimenolta

oletteko vielä teinejä, tuo meno kuullostaa kaikelta muulta kun aikuismaiselta....
      Voi olla että miesystäväsi ei ole edes puhunut sinusta vielä äidilleen jos olette jo tapailleet 6kk etkä hänen perhettään vielä tavannut...

• juupas

Me ollaan jo kumpikin yli 30v ja on se kuullut ku me puhutaan toisillemme mut ei vain anna tavata mun sen äitiä sano vaan että vuoden päästä ja kuulemma ei oo kiirettä. Tunnin päästä olis niillä ulkosauna lämmin mut mua ei vaan kutsuta

• oink oink
        juupas kirjoitti:

Me ollaan jo kumpikin yli 30v ja on se kuullut ku me puhutaan toisillemme mut ei vain anna tavata mun sen äitiä sano vaan että vuoden päästä ja kuulemma ei oo kiirettä. Tunnin päästä olis niillä ulkosauna lämmin mut mua ei vaan kutsuta

moiselle äijälle ja uutta putkeen,muuten saat
        vietellä yksinäs muutkin juhlapyhät.

• toveri
        juupas kirjoitti:

Ikävää ja samalla mukavaa kuulla, että löytyy kohtalotovereita. Seurustellaan mekin (ja ikää myös 30), mutta juhannus vaan ollaan erillään enkä oikein tiedä syytä miksi. Kaverit oli parempaa seuraa kait sitten, joten itsekseen tällä kertaa katselen kait sitten Suomen suvea.

Jotenkin mullekin olisi päivän selvää, että tässä tilanteessa ollaan yhdessä ja kyllä se mietityttää, kun niin ei ole.

• miesjuu73
        toveri kirjoitti:

Ikävää ja samalla mukavaa kuulla, että löytyy kohtalotovereita. Seurustellaan mekin (ja ikää myös 30), mutta juhannus vaan ollaan erillään enkä oikein tiedä syytä miksi. Kaverit oli parempaa seuraa kait sitten, joten itsekseen tällä kertaa katselen kait sitten Suomen suvea.

Jotenkin mullekin olisi päivän selvää, että tässä tilanteessa ollaan yhdessä ja kyllä se mietityttää, kun niin ei ole.

Olen tuossa seurustellut nuoren neidon kanssa reilu puoli vuotta - enkä voisi kuvitella viettäväni juhannusta ilman häntä!

Vietimme ex vaimonikin kanssa tälläiset juhlat yhdessä. Vaikka nyt jälkeenpäin miettii, että miksi ;) .... heh - noh ei vaitsekaa.

Tunteenpalo pitää minut tyttöystäväni läheisyydessä juhannuksena. Kavereiden kanssa voi tehdä kaikkea muuta: urheilla, ja tarvittaessa käydä baareissakin. Kyllä jussit vietetään yhdessä perheiden tai siippojen kanssa...tai sitt ollaan sinkkuja.

Tulee tunne, että teidän äijät ei arvosta teitä.
        Toisaalta, arvostus pitää olla molemman puoleista. Arvostatteko te miehiänne?

Kohtaloon alistuminen ei mielestäni kannata.

• Nuori vaimo
        toveri kirjoitti:

Olen pahoillani teidän puolesta. Onpas tosi tympeää! Ei oma poikaystävä/mies saisi kohdella teitä noin ilman kunnon syytä. Näyttää siltä, että molempien miehillä saattaa olla jotain muuta vipinää menossa. Ikävää, ettei miehet arvosta teidän tunteitanne yhtään, vaan joudutte yksin viettämään juhannuksen samalla tietäen, että jossain mies pitää hauskaa ja olisitte voineet pitää hauskaa yhdessä. Kuulostaa, että parisuhteillanne ei ole tulevaisuutta. Yrittäkää piristyä (vaikka onkin ehkä vaikeaa) ja viettäkää nyt jo sinkkujuhannusta ja unohtakaa miehenne. Löydätte varmasti paremman!

• antaa kenkää
        Nuori vaimo kirjoitti:

Olen pahoillani teidän puolesta. Onpas tosi tympeää! Ei oma poikaystävä/mies saisi kohdella teitä noin ilman kunnon syytä. Näyttää siltä, että molempien miehillä saattaa olla jotain muuta vipinää menossa. Ikävää, ettei miehet arvosta teidän tunteitanne yhtään, vaan joudutte yksin viettämään juhannuksen samalla tietäen, että jossain mies pitää hauskaa ja olisitte voineet pitää hauskaa yhdessä. Kuulostaa, että parisuhteillanne ei ole tulevaisuutta. Yrittäkää piristyä (vaikka onkin ehkä vaikeaa) ja viettäkää nyt jo sinkkujuhannusta ja unohtakaa miehenne. Löydätte varmasti paremman!

kun viisaat neuvoo. Ite 36 v ja ukko mua pari vuotta nuorempi. Yhessä oltu vähän yli 10v.
        Aina vietetty jussit yhessä. Ihmisissä on eroja. Ikävä et kaverit noin kaukana. Mulla vaan 50 km väliä tasan yhteen kaveriin, sekin juhlii ukkonsa muitten kavereittensa kanssa ja 30 km siskoon ja veljeen perheineen, sisko juhlii vaan perheensä kanssa tai meiän mutsin ja faijan kaa ellei oo töissä. Me ollaan ukon kaa oltu mökillä jusseina. Nyt ei oltu, oltiin vaan kotosalla. Kaikilla omat jussinsa. Ihme hehkutus tosta sinkkujuhlasta. Eiköhän se oo teiän ongelma vaikka siitä nyt kerroitkin. Mutta antaa kouhojen kouhottaa sinkkuelämänsä kanssa. Vaatii tosissaan pitkää pinnaa että saa äijän "ruotuun", ihan oikeasti! Mun on pitänyt sanoa suoraan omalle ukolle että äiti on syytä jossain vaiheessa heittää sivuun jos aikoo mun kanssa perustaa perhettä. Ne on välillä todella omituisia ne miehet!!=) Tää on parin viime vuoden aikana alkanu tajuumaan elämän perusasioita ja ymmärtää pikkuhiljaa et ensin tulee se perhe jonka haluaa perustaa ja sitten vasta se perhe josta on syntyisin!=D Joskus on pakko katkaista napanuora!=)

• Silakkaa

Sinä olet idiootti ja paskahousu!
      Jos se sinusta välittäisi, olisit sen
      kainalossa! Älä enää alennu tuolle tasolle!
      Tajuat itsekin tilanteen, kun kyselet moista.
      Ei se elämä yhteen jussiin kaadu. Please, mieluummin yksin, kuin kusetettavana, oikeesti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5397
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4351
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3933
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      60
      3063
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe