Kuinka toimii yhdessä neitsyt nainen ja vesimies mies?
Neitsyt N ja Vesimies M ?
8
2979
Vastaukset
...En voi sietää Vesimies-miehiä, mutta voithan kokeilla ;)
- huu
kans ollu ja itse neitsyt nainen. Järkyttävä suhde heti kun veskarin vapauden kaipuu pääsi valloilleen. Neitsyt liian läheisyyden ja hellyyden kipeä veskarille, mutta passaahan tuota kokeilla.
- neitsytnainen
huu kirjoitti:
kans ollu ja itse neitsyt nainen. Järkyttävä suhde heti kun veskarin vapauden kaipuu pääsi valloilleen. Neitsyt liian läheisyyden ja hellyyden kipeä veskarille, mutta passaahan tuota kokeilla.
Hankala yhtälö: järkyttävän suuria tunteita, mutta täysin mahdotonta löytää yhteistä säveltä arkeen. Niin väärin, niin väärin...
- vesiukko
Kyllä toimii jos haluja on.
Itselläni hyvin pitkä (yli 10v) suhde takana neitsyt naisen kanssa. Vaikka olimme vastakohdat toisillemme, niin täydensimme niitä osa alueita toisistamme.
Tämä neitsyt nainen oli kärsivällinen minun suhteen ja täytyy sanoa, että kun alku vaikeuksien ohi päästiin alkoi uskomattoman hieno suhde.
Muhun vetosi neitsyen vankkumaton rakkauden osoitus ja hellittely. Rakkautta ei puuttunut.
Kaipaan häntä vielä suunnattomasti. - -neitsyttätsä-
niin alku aina hankalaa. Kun alat olla tyypillinen neistyt, joka haluaa varmistaa ja vakuuttaa, vesimies juoksee karkuun. Onneksi me neitsykäiset olemme niin älykkäitä ja meillä on myös sitä kuuluisaa näyttelijän lahjaa, että halutessamme osaamme pitää itsemme viilipyttyinä, leikkiä antavamme pitkää siimaa ja osaamme olla kyselemättä minne se vesimies oikein taas katosi. Vesimies rakastaa älyllisiä keskusteluja ihan yhtä paljon kuin me ja häet voi toden totta opettaa pitämään hellyydestä ja pienistä huomionosoituksista, vaikka ne aluksi olisikin sille hiukan vieraista. Kärsivällisyyttä se neitsykäiseltä vaatii, mutta kehittynyt neitsyt hoitaa homman kotiin. Mitä vähemmän näytät olevasi kiinnostunut romanttisessa mielessä veskaristasi, sen varmemmin hänen mielenkiintonsa herää ja säilyy, siitäkin huolimatta että se välillä myös sammuu samalla tavalla, kuin syttyikin ensikerran... yllättäin...
- neitsytnainen
on kyseinen suhde toiminut hyvin, mutta enpä tiedä mitä horoskooppien mukaan on.
- jepulis
MTV3:n Helmi sivuilla on aika hyvin mikä merkki sopii kenellekin, jos niihin uskoo. Siellä voi tehdä testin "sovitko rakkaasi kanssa yhteen". Siellä ainakin veskari ja neitsyt ei sovi sit ollenkaan. Kokoeilemallahan sen tietää...Tunnen parikin paria, ei toimi. Itse olen kiinnostunut paljonkin ja seuraan horoskooppeja. Kyllä niissä vain tuntuu olevan perää. Myös suomi24:n horoskoopit pitävät aika hyvin paikkansa.
- Yötaivas51
Kyllä toimii, olin 33vuotta tällaisessa suhteessa ja sitten tuli ero. Aika hyvin toimi mutta aika tunteeton suhde, mulla oli kolmas lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003855538- 192349
- 1982191
- 1121554
- 871497
- 741042
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601033IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2999Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.130934Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59806