TÄSSÄ SUONENVETOON

RV 29

MOI täs on ainakin yks ap suonenvetoon. heti kun alkaa vetään suota iin vedä jalka koukkuun. auttaa ainakin mua ja kaikkia mun tuttuja. mulla o nyt kolmas raskaus menossa ja suonenveto on aina alkanut rv 18-20. melkeen joka yö. mutta kun vedä jalan heti koukkuun niin se loppuu heti. mummoni 85v neuvo minua sillon aikoinaa. ja on auttanut. siis vinkki vaan.

3

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auta tuo..

Juu, ei auta.. Mulla on aina vetäny tosi helposti suonta, jos vaikka venyttelen tiettyyn asentoon, niin johan alkaa vetää. Jos mä teen jotain-mitä vaan-jalalle kun vetää, se tulee ihan sikakipeeksi, eikä se auta lopettamaan suonenvetoa.. Mulla tuo veto on niin voimakas, että en siedä minkäänlaista kosketusta enkä ketään lähelle. Se on niin järkyttävä kipu ja tunne, että ei pysty tekemään mitään muuta kuin keskittyä selviämiseen.. Parhaaksi keinoksi itse oon huomannu sen, että otan vaan iisisti, sattuu v*****i, mut yritän hengittää syvään ja rentouttaa lihakset. Saatan silittää jalkaa tai kevyesti hieroa. Mut jos vähänkään jännitän lihasta, niin seuraavat pari päivää ei kestä astua ollenkaan..

• E81 rv 27

minun mummu anto ohjeen että kun alkaa vetämään niin heti suolarae kielen alle... helpottaa heti

vanhan kansan ohje ja olivat mummulle sairaalassakin ensimmäiseksi tuoneet suolarakeen kielen alle ennen kuin olivat ehtineet jotain lääkettä tuomaan

• suola on must

vichyvesilasi yöpöydälle (kansi kandee laittaa päälle), tai pala meetwurstia tms suolaista. Yleensä lihaskrampit johtuu "suolojen" epätasapainosta varsinkin kesäaikaan.

Ihan hirveesti ei tietenkään kannata vetää suolaista ruokaa illalla, kun sit on aamulla ihan turvoksissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3081
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3057
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1986
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1883
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      81
      1347
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79