Pahentaako solarium aknea vai parantaako se millään lailla? jos vaikka ostaisi kasvosolariumin ja käyttäis sitä 5min päivässä..ainakin rusketusta tulee jos ei muuta.
Ja entäs nämä maitoheratabletit..? onko mitään hyötyä.
Solarium ja akne...
3
2966
Vastaukset
- Eve
vastata en osaa...mutta itse haluisin kanssa tietää että auttasko solarium, kun olen sitä harkinnut ja paljonkos tollanen kasvosolarium muuten maksaa?
- ulla
kyllä kuivattaa ihoa ja voi jopa parantaa paikallista pinta-aknea. Ja tekeehän se kauniin värin iholle ja sitten ei tarvita noita pakkeleitakaan. Mutta sitten taas toisaalta..kun rusketus on naamasta vek, tulee ne finnit taas takasin..että silleen..
- Kokeillut
ulla kirjoitti:
kyllä kuivattaa ihoa ja voi jopa parantaa paikallista pinta-aknea. Ja tekeehän se kauniin värin iholle ja sitten ei tarvita noita pakkeleitakaan. Mutta sitten taas toisaalta..kun rusketus on naamasta vek, tulee ne finnit taas takasin..että silleen..
Olen 22 vuotias mies ja itselläni on nuoresta asti ollut taipumusta hyvinkin vaikeaan ja runsaaseen akneen. Sitä on esiintynyt kasvoissa, rintakehässä, selässä ja jopa käsivarsissa.
Terveydenhoitaja ehdotti joskus nuorena minulle Brevoxyl-nimistä voidetta, mutta jätin hankkimatta. Useita vuosia kaikenlaisia voiteita kokeilleena muistin tämän ehdotuksen ja kokeilin.. kokeilun tulos: aluksi lisää punoitusta, myöhemmin punoitus väheni ja finnit vähenivät lähes täydellisesti!
Olen myös huomannut että solarium myös auttaa! Akneen myös määrätään ns. valohoitoa joka vähentää aknen tulehtuneisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984