Kokemuksia!
Minkälainen Ahtiala
31
2614
Vastaukset
- James_W_Gordon
ahtialasta löytyy aika moneen lähtöön. monesti ko. paikasta puhuttaessa mielletään siihen myös kunnas, kaukkari sekä hiekkanummi, nämä alueet käsittäen "ahtialasta" tulee suhteellisen laaja alue ja sieltä todellakin löytyy meininkiä niin A- kuin B-luokallekkin.
- Torkonkadun seutu
Ja onko Ahtialla minkäälaisia julkisia palveluita kuten kauppoja ymm.....Nim. Uusi tulokas
- Nimroadscreamer
Torkonkadun seutu kirjoitti:
Ja onko Ahtialla minkäälaisia julkisia palveluita kuten kauppoja ymm.....Nim. Uusi tulokas
On viihtyisä ..hihihii ja mukava..hihihii.. paikka asua. Hyvät palve... hähähäääääää
- A- ja B-luokka?
Kumpaan katsot itse kuuluvasi?
- James_W_Gordon
A- ja B-luokka? kirjoitti:
Kumpaan katsot itse kuuluvasi?
A-luokalla(johon itse kuulun) tarkoitetaan kunnollisia yhteiskuntakelpoisia ihmisiä. B-luokan ihmisillä tarkoitetaan henkilöitä joista on A-luokalle haittaa.
- päätellen
James_W_Gordon kirjoitti:
A-luokalla(johon itse kuulun) tarkoitetaan kunnollisia yhteiskuntakelpoisia ihmisiä. B-luokan ihmisillä tarkoitetaan henkilöitä joista on A-luokalle haittaa.
taidat kuulua kultturin rikastuttajiin joita muualla halveksit.
- sdgsdgsdgg
Riippuu vähän, missä päin ahtialaa asuu. Rivari- ja ok-taloalueilla on loistava asua, paratiisi lapsiperheille. Koulut, päiväkodit ja muutkin palvelut ovat lähellä.
Ostarin seudusta kuulee puhuttavan pahaa, mutta ei pidä antaa sen leimata koko aluetta!- SyntyperäinenLahtelainen
Juu, ostarin alue on rauhatonta, mutta en ole kuullut koskaan että siellä ois ollu mitään kovin pahaa selkkausta koskaan.
Jos rauhallista aluetta haluaa, kannattaa katella jos tosiaan sais sieltä omakoti- tai rivari talojen alueelta asunnon. - Hellberg
SyntyperäinenLahtelainen kirjoitti:
Juu, ostarin alue on rauhatonta, mutta en ole kuullut koskaan että siellä ois ollu mitään kovin pahaa selkkausta koskaan.
Jos rauhallista aluetta haluaa, kannattaa katella jos tosiaan sais sieltä omakoti- tai rivari talojen alueelta asunnon.Hollolaa jos löytyy rahaa.
- mitä-köyhä
Hellberg kirjoitti:
Hollolaa jos löytyy rahaa.
Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
- vuotta tosi
mukava paikka lapsiperheelle olemme ollet tyytyväisiä ja voi suositella lämpimästi.
Koulut pelaavat kiitettävästi isoinkin..
kaikki palvelut tosi lähellä esin uusi s-market ja k-kauppa avaa kohta on apteelli terveyskeskus (ainakin vielä),apteekki ym.hyvät uimarannatym..
muuta ihmeessä et kadu!! - paikka asua
olen asunut 80 vuodesta kolmessa eri osoitteessa, on kolme kauppaa, apteekki, kioskeja kaksi, baareja kaksi, kukkakauppa, terveysasema, autokorjaamoja,
lasiliike ym. avaraa ja viihtyisää. meitä asujia vaan on niin monenlaisia, kuka arvostaa mitäkin ja jokainen taaplaa tyylillään. joka kaupunginosasta löytyy jonkunlaisia häiriöitä ja häiriköitä mutta kun elää omaa elämäänsä pärjää missä vaan, myöskin ahtialassa.- str8outtaahtiala
Erittäin totta pitävä kommentista though-
- onko.autismiakin
Kiva lukihäiriö.
- Ovatkokaikkituollaisia
Aika sisäsiittosta meininkiä ahtialassa. Muilta paikkakunnilta tulleita kiusataan ja haukutaan. Ennen kokenut tuollaista.
- hiippari.vauvoja
Kauhee kyttääjien ja hiippareiden paikka. Roskia levitellään toisten pihoilla ja tultaessa oven takaa kurkitaan kenen kanssa tulee ja mitä tekee.
- Toktoktoktok
Ahaa se partapoika lukee tätä eikä oo enää huppu päällä =D pitää varastella mut ei voi opetella sätkäää käärimään?
- ahmedid.varkaissa
Lahdessa ja Hollolassa on tehty viikon sisällä kuusi asuntomurtoa omakotitaloihin. Murtoja on ilmoitettu Ahtialasta, Renkomäestä, Kilpiäisistä, Nastolasta ja Hollolan Kukonkoivusta. Poliisin mukaan taloihin on murtauduttu päiväsaikaan, kun asukkaat ovat olleet pois kotoa.
- onks.sellis.kivaa
Hyvin tiedät? Tuliko saalista vai jäitkö kiinni?
- jdsfjsifheghgih
Ei minulla ole partaa. Voi olla kyllä suomalaisenkin mutta habitus kun aavikonlapsilla.
- urpoooo
onks.sellis.kivaa kirjoitti:
Hyvin tiedät? Tuliko saalista vai jäitkö kiinni?
Tuo on suoraan etelä-suomen sanomista.
- piilosta.hyökkääjä
Hakataan se armeijan voimin porukalla. En pärjää yksin mies miestä vaan kuin mies kun neiti olen, joten pitää pyytää apuvoimia apuun.
- se.yllä.hautaan.asti
Vihreä hupppari is best.
- okaioqflwf
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2417199
Ahtiala loistaa kuin tähti.- ikuisesti.lapsi
Ahtiala voi taas hyvin ku tuo kyseinen kehari-mieslapsi-huppari jonne passitettiin mielisairaalaan. Toivottavasti kauas Lahdesta.
- zldfslggl
Spurgut hiippailee ikkunoiden takana.
- Jeeeeejeee
No on Ahtiala aina Launetta ja Liipolaa parempi, Launeen koulukin on käynyt mitälie oikeutta lestadiolaisrehtoriaan esko taipaletta vastaan. Ahtialassa on hyvä koulu.
- vihhuhaahana
Haahanaa ja vihhua huutavia elämänkalluja täynnä.
- tuulikaapin.kasvatti
Teinit hengailee talvisin päivät pitkät k-marketin tuulikaapissa tai karismassa biiffaamassa porukkaa. Eikö porukoilla ole varraa kuskata lapsiaan harrastuksiin vai onko tämä heistä loistavaa viihdettä?
- Anonyymi
Porukat siellä valittaa jopa kirjastossa käymisestä. Eikö siellä saa mitään tehdä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755834Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274967Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett203051- 1802458
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1962156- 172086
- 1031521
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3211321- 751263
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171186