Minkälainen Ahtiala

asuinpaikkana?

Kokemuksia!

31

2614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • James_W_Gordon

ahtialasta löytyy aika moneen lähtöön. monesti ko. paikasta puhuttaessa mielletään siihen myös kunnas, kaukkari sekä hiekkanummi, nämä alueet käsittäen "ahtialasta" tulee suhteellisen laaja alue ja sieltä todellakin löytyy meininkiä niin A- kuin B-luokallekkin.

• Torkonkadun seutu

Ja onko Ahtialla minkäälaisia julkisia palveluita kuten kauppoja ymm.....Nim. Uusi tulokas

• Nimroadscreamer
        Torkonkadun seutu kirjoitti:

Ja onko Ahtialla minkäälaisia julkisia palveluita kuten kauppoja ymm.....Nim. Uusi tulokas

On viihtyisä ..hihihii ja mukava..hihihii.. paikka asua. Hyvät palve... hähähäääääää

• A- ja B-luokka?

Kumpaan katsot itse kuuluvasi?

• James_W_Gordon
        A- ja B-luokka? kirjoitti:

Kumpaan katsot itse kuuluvasi?

A-luokalla(johon itse kuulun) tarkoitetaan kunnollisia yhteiskuntakelpoisia ihmisiä. B-luokan ihmisillä tarkoitetaan henkilöitä joista on A-luokalle haittaa.

• päätellen
        James_W_Gordon kirjoitti:

A-luokalla(johon itse kuulun) tarkoitetaan kunnollisia yhteiskuntakelpoisia ihmisiä. B-luokan ihmisillä tarkoitetaan henkilöitä joista on A-luokalle haittaa.

taidat kuulua kultturin rikastuttajiin joita muualla halveksit.

• sdgsdgsdgg

Riippuu vähän, missä päin ahtialaa asuu. Rivari- ja ok-taloalueilla on loistava asua, paratiisi lapsiperheille. Koulut, päiväkodit ja muutkin palvelut ovat lähellä.

Ostarin seudusta kuulee puhuttavan pahaa, mutta ei pidä antaa sen leimata koko aluetta!

• SyntyperäinenLahtelainen

Juu, ostarin alue on rauhatonta, mutta en ole kuullut koskaan että siellä ois ollu mitään kovin pahaa selkkausta koskaan.

Jos rauhallista aluetta haluaa, kannattaa katella jos tosiaan sais sieltä omakoti- tai rivari talojen alueelta asunnon.

• Hellberg
        SyntyperäinenLahtelainen kirjoitti:

Juu, ostarin alue on rauhatonta, mutta en ole kuullut koskaan että siellä ois ollu mitään kovin pahaa selkkausta koskaan.

Jos rauhallista aluetta haluaa, kannattaa katella jos tosiaan sais sieltä omakoti- tai rivari talojen alueelta asunnon.

Hollolaa jos löytyy rahaa.

• mitä-köyhä
        Hellberg kirjoitti:

Hollolaa jos löytyy rahaa.

Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

• vuotta tosi

mukava paikka lapsiperheelle olemme ollet tyytyväisiä ja voi suositella lämpimästi.
      Koulut pelaavat kiitettävästi isoinkin..
      kaikki palvelut tosi lähellä esin uusi s-market ja k-kauppa avaa kohta on apteelli terveyskeskus (ainakin vielä),apteekki ym.hyvät uimarannatym..
      muuta ihmeessä et kadu!!

• paikka asua

olen asunut 80 vuodesta kolmessa eri osoitteessa, on kolme kauppaa, apteekki, kioskeja kaksi, baareja kaksi, kukkakauppa, terveysasema, autokorjaamoja,
      lasiliike ym. avaraa ja viihtyisää. meitä asujia vaan on niin monenlaisia, kuka arvostaa mitäkin ja jokainen taaplaa tyylillään. joka kaupunginosasta löytyy jonkunlaisia häiriöitä ja häiriköitä mutta kun elää omaa elämäänsä pärjää missä vaan, myöskin ahtialassa.

• str8outtaahtiala

Erittäin totta pitävä kommentista though-

• onko.autismiakin

Kiva lukihäiriö.

• Ovatkokaikkituollaisia

Aika sisäsiittosta meininkiä ahtialassa. Muilta paikkakunnilta tulleita kiusataan ja haukutaan. Ennen kokenut tuollaista.

• hiippari.vauvoja

Kauhee kyttääjien ja hiippareiden paikka. Roskia levitellään toisten pihoilla ja tultaessa oven takaa kurkitaan kenen kanssa tulee ja mitä tekee.

• Toktoktoktok

Ahaa se partapoika lukee tätä eikä oo enää huppu päällä =D pitää varastella mut ei voi opetella sätkäää käärimään?

• ahmedid.varkaissa

Lahdessa ja Hollolassa on tehty viikon sisällä kuusi asuntomurtoa omakotitaloihin. Murtoja on ilmoitettu Ahtialasta, Renkomäestä, Kilpiäisistä, Nastolasta ja Hollolan Kukonkoivusta. Poliisin mukaan taloihin on murtauduttu päiväsaikaan, kun asukkaat ovat olleet pois kotoa.

• onks.sellis.kivaa

Hyvin tiedät? Tuliko saalista vai jäitkö kiinni?

• jdsfjsifheghgih

Ei minulla ole partaa. Voi olla kyllä suomalaisenkin mutta habitus kun aavikonlapsilla.

• urpoooo
        onks.sellis.kivaa kirjoitti:

Hyvin tiedät? Tuliko saalista vai jäitkö kiinni?

Tuo on suoraan etelä-suomen sanomista.

• piilosta.hyökkääjä

Hakataan se armeijan voimin porukalla. En pärjää yksin mies miestä vaan kuin mies kun neiti olen, joten pitää pyytää apuvoimia apuun.

• se.yllä.hautaan.asti

Vihreä hupppari is best.

• okaioqflwf
      • ikuisesti.lapsi

Ahtiala voi taas hyvin ku tuo kyseinen kehari-mieslapsi-huppari jonne passitettiin mielisairaalaan. Toivottavasti kauas Lahdesta.

• zldfslggl

Spurgut hiippailee ikkunoiden takana.

• Jeeeeejeee

No on Ahtiala aina Launetta ja Liipolaa parempi, Launeen koulukin on käynyt mitälie oikeutta lestadiolaisrehtoriaan esko taipaletta vastaan. Ahtialassa on hyvä koulu.

• vihhuhaahana

Haahanaa ja vihhua huutavia elämänkalluja täynnä.

• tuulikaapin.kasvatti

Teinit hengailee talvisin päivät pitkät k-marketin tuulikaapissa tai karismassa biiffaamassa porukkaa. Eikö porukoilla ole varraa kuskata lapsiaan harrastuksiin vai onko tämä heistä loistavaa viihdettä?

• Anonyymi

Porukat siellä valittaa jopa kirjastossa käymisestä. Eikö siellä saa mitään tehdä?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      70
      5747
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      4827
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      18
      2976
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      178
      2398
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      182
      2064
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      2036
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1501
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1184
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1156
    10. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      307
      1118
    Aihe