Laittakaapas tänne hauskoja juhannus-tekstareita ja tervehdyksiä!
JUHANNUSVIESTEJÄ!!!!!
9
7382
Vastaukset
- oliskin
Varo kesäpeikkoa,
se vaanii impeä heikkoa.
Väkisin kaataa suuhun viinaa,
kopeloi tissiä, pimpsaa sekä piinaa.
Ja puhua pajattaa kiinaa.
Sille kelpaa joka kolo,
housuissa on aika molo.
Tänään saattaa sutkin etsiä,
vaatien sulta kovaa seksiä.
Peikolle älä eitä sano,
väliin jää vain hyvä pano.
Varoituksen sana sulle pieni,
peikolla on hiivasieni.
Lähetä tämä 5:lle, muuten kimppuusi hyökkää kesäpeikko. Hyvää Juhannusta!- peku66
kiitos. toi oli hyvä ja siitä lähti jussitoivotukset niin työkavereille, kun muillekin kavereille ja äirelle. kiitti siis ja näitä lisää!
- Nainen 20v
Kultani mun, odotan iltaa kanssani sun!!
Toivon kanssasi kivaa iltaa,
ja kävelyä katsellen kuun siltaa!
Teen sinulle herkut pienet ja
siihen kuuluu pip-liemet!
Rakastan tapaasi kävellä,
enkä yhtään hävellä.
Olet ritari rakas, komea, reipas ja rehti,
mut sinut itsellesi ottaa tämä tyttö ehti.
Rakastan sinua!!!!!
Terv. Tiedät kuka!- jlkjhhhhhhhh
Varhaiskesän kasvikunta on koomassa ja vasta virkoamassa mutta luonnonystävä voi havaita useita kääpälajeja. Yleisimpiä ovat ryypätkääpä ja ryömikääpä sekä kevätpyhimyksen mukaan nimetty yrjötkääpä
- varma nakki
hyvää juhannusta.
- noh,mä ajan
salataksia tampereella.siitä se riemu repee.....
- "Jussi"
Jussina nauti näistä: hyvistä juomista ja ystävistä. Mutta muista vain, kun valmistuu shotti, niin laita lasin reunalle papiljotti. Ja kun tyhjä on lasi ja juoma juotu, laita paplari päähän, muistat juomien määrän. Aamulla tietää, montako otti, siitä muistuttaa papiljotti. Ja vaikka aamulla krapula ois syvin, niin onpahan ainakin tukka hyvin! Hauskaa Juhannusta! :)
- "Jussi"
Kun nyt tässä makaan sängylläni ja muistelen viime yötä, tunnen vastustamatonta halua puristaa sinua. Tulit luokseni odottamatta viileässä yössä ja se mitä välillämme tapahtui pyörii mielessäni vieläkin. Sinä laskeuduit alastomalle keholleni, nälkäisenä, imit minua kunnes lopulta nukahdin. Aamulla vierailustasi oli jäljellä vain muisto ja jäljet lakanoissa. Ensi yönä odotan sinua täysin valveilla pirskatin hyttynen. HYVÄÄ JUHANNUSTA!
- tässä yksi
Juhannuksen sääennuste: Koko maassa kohtalaista tai navakkaa viinan hajua. Päivällä mölinä on vaihtelevaa, jossakin päin maata saattaa tulla joitakin järkevän kuuloisia lauseita. Käsivarren seudulla ja napapiirin molemmilla puolilla humala voi nousta kolmeen promilleen. Alkuviikosta selviää tai melkein selviää. Älykkyysosamäärä on koko jakson ajan hieman nollan alapuolella. Hauskaa juhannusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221