onko mitään helpotusta jalkojen pakotukseen, ei saa nykyisin yölläkään nukuttua kun niin särkee jalkoja?
jalkojen pakotus
4
325
Vastaukset
- MariaO
Mulla auttaa illalla tehty kilsan parin kävelyreissu.
- hömppis82
kokeile ottaa yksi magnesium tabletti illalla.. Mulla auttaa jonkin verran..
- yön
ajaksi koholleen eli tyyny jalkopäähän auttaa ainakin mulla. Ja aina kun päiväsaikaankin on mahdollista, niin nosta jalat edes hetkeksi vaakataasoon/koholleen.
- Aapeliina
Minulla ei auta lenkkeilyt, kokeiltu on. Kannattaa ostaa magnesiumia ja syödä se kunnon tarvittava määrä, olisko 350mg ja sit on kuuma jalka kylpy. Hieronta tietty joka ilta siihen päälle. Siksi täällä itsekin istutaan koneella kun ei voi nukkua, Jalkojen takia. Magnesium loppu, niin huomaa eron.. byää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189