Raumanmeren juhannusjuhla

surullista...

Minua järkytti kolmen nuoren miehen kuolema juhannusjuhlilla, otan osaa ystävien, omaisten ja vanhempien suruun, näin juhannusjuhlapäivänä
pitäisi olla ilopäivä ja yhtä äkkiä muuttuu surunpäiväksi.

14

3761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elluuuuuuu

ai tunsitsä ne uhrit? mitä se sua järkyttää jos et ees tuntenu niitä? jos on pakko dokaa ittensä sellaseen kuntoon et tukehtuu omaa oksennukseensa ni antaa mennä ei liikuta mua.

• ajattele..

en tuntenut, silti se kosketti minua, koska välitän lähimmäisestäni!

• pitäisi kieltää
        ajattele.. kirjoitti:

kaikki alkoholi näiltä festivaaleilta.Sitten näkisi miten paljon vaikuttaa musiikki ja miten paljon kalja.Taitaisi olla niissä keimeisssä aika hiljaista jos alkoholi kiellettäisiin.

• elllluuuuuu
        ajattele.. kirjoitti:

ne oli sun lähimmäisiä? eikä mitää tuntemattomia teinijuoppoja...?

• tohinaa

Miksi olet järkyttynyt?

Yksi dokasi itsensä hengiltä ja kaksi tappoi itse itsensä häkään. Arkipäiväähän tuo on suomessa nykyään.

Suremisen sijaan kannattaisi ryhtyä pohtimaan missä on vika kun lapset dokaa hillittömästi eivätkä ymmärrä sellaista itsestäänselvyyttä, ettei nuotio/grilli ole hyvä idea teltan sisällä.

Ymmärrän hyvin vanhempien surun koska olen itse kokenut läheisen poismenon mutta samasta syystä voin sanoa ettei auta yhtään vaikka muut suree tai ottaa osaa. Se on pelkkää liirumlaarumia koska suru on aina henkilökohtainen. Viisaampaa on tehdä jotain ettei vastaava tapahdu uudelleen.

• todella surullista

Ai miksi ihmiset eivät saa sanoa vainajien omaisille osanottoja? Minulla on myös kuollut tapaturmaisesti ystävä sekä omainen, ja tuntui lohduttavalta kun tuntemattomat olivat pahoillaan ja lähettivät suruviestejä. Suru on henkilökohtaista, mutta ulkopuolisten tuki auttaa aina. ainakin minua

• onpa joo
        todella surullista kirjoitti:

Ai miksi ihmiset eivät saa sanoa vainajien omaisille osanottoja? Minulla on myös kuollut tapaturmaisesti ystävä sekä omainen, ja tuntui lohduttavalta kun tuntemattomat olivat pahoillaan ja lähettivät suruviestejä. Suru on henkilökohtaista, mutta ulkopuolisten tuki auttaa aina. ainakin minua

Tunsin yhden uhreista ja voin sanoa ettei ko. henkilo kayta edes alkoholia. Mutta huomennahan sekin selviaa kun heille tehdaan uutisten mukaan oikeuslaaketieteellinen tutkimus.

• suffeli iku-tre...

Hei... Mä tunsin ne pojat jotka kuoli siihen häkään... ei ne ollu pitäny grilli juhlii teltas vaan nostivat liian aikaisin grillin telttaan siittä tämä juttu syntyi... ne pojat oli fiksui kundei kun toinen sattui olemaan kummisetäni serkku ja olen tuntenut ne aika hyvin ei ne niin typerii ole... vaikka olisi juoneetkin.Ja se et tuhaan kaikki kuolee enkä mä sillain sure niit poikia mut kun mietii sit kuin vaikeeta se on mun kummisedän perheelle ja mun serkuille ni se sattuu liikaakin. Koska en pysty katsomaan läheisteni surua mut kun omat asiani on hyvin niin jatkan eteenpäin sillä kuolemalle ei voi enään tapahtuman jälkeen mitään...

• SHS

Joo, noi kuolemat oli turhia. Mutta oli siellä jotain muutakin koko festarin fiiliksessä tapahtunut. Tulin jo eilen pois, alkoi tuntua vaaralliselta se touhu. Erityisesti vitutti se vip-porukka siellä ylätasanteella, siellä ne katteli meitä kuin karjalaumaa. Taisi olla viimeinen juhannus tollasilla festareilla, kai sitä muutenkin juhannusta voi viettää.

• sedu-kettu

ei yks tyhmä kesää tee, jäihän iso lauma vielä kartuttamaan omaisuutta,
        hölmöläisiä ovat, maksavatkin kun saavat hölmöillä.

• ylätasanne

Kyllähän te aikamoista karjalaumaa olettekin.

• karjalaumasta..
        ylätasanne kirjoitti:

Kyllähän te aikamoista karjalaumaa olettekin.

ei olla karjalaumaa ollaan taistelevia bile hulluja. :) muttta myös minulle riitti 2pvä siellä.. 3 kuollu 2 raiskattu viime yönä. se on liikaa bile kansalle nykysuomessa.

• bilettäkää paremmin ipanat
        karjalaumasta.. kirjoitti:

ei olla karjalaumaa ollaan taistelevia bile hulluja. :) muttta myös minulle riitti 2pvä siellä.. 3 kuollu 2 raiskattu viime yönä. se on liikaa bile kansalle nykysuomessa.

Tuliko äitii ikävä? Ja ikää oli 11 vai?

• suffeli iku-tre...

Mä tunsin ne ikaalislaiset pojat jotka tukehtuivat häkään...toinen oli mun kummisetän äidin veljen poika ja toisen tiesin hyvin niiden kuolema oli turha ja pojilla olis intti loppunut kahen viikon päästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5387
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4341
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3913
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3069
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      59
      3011
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2738
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe