Vanhemmille:
Minkä ikäisenä päästät lapsesi yksin festareille?
Lähdetkö mukaan?
Luotatko häneen?
Pelkäätkö?
Nuorille
Minkä ikäisenä haluat lähteä yksin?
Haluatko, ja minä ikäkausina , haluat vanhemmat mukaan?
Onko se kaverien houkuttelu se viimeinen niitti?
Kysely
5
1058
Vastaukset
- ovat lapsia
Lapsuus jatkuu toivon mukaan vielä monta vuotta. Toinen on 11 ja toinen 10 vanha. Tällä hetkellä he eivät ole edes kiinnostuneita lähtemään yksin tai kaksin minnekään. Lomateknisistä syistä he suostuivat pitkin hampain menemään päiväleirille, jonne isä vie heidät aamulla ja hakee illalla.
Ehkäpä 16 vuotta olisi sellainen ikä, jolloin heidän kanssaan voisi mennä festareille katsomaan. Vielä viime vuonna he pelkäsivät luurankopaitoja ja leikkipuiston monsterleikkejä.
Itse olen ekan kerran ollut tansseissa noin 19 vuotiaana ja hyvin ehdin naimisiin ja tekemään suoloiset tyttäreni.
Nyt aion jäädä vuorotteluvapaalle koska nuorimmainen tarvitsee tukea koulutehtävissä. - .................
Äitini päästi minut pienille festareille täysi-ikäisen siskoni ja hänen miesystävänsä kanssa kun olin 14 vuotta. Tosin, festari paikalla olin kahdestaan samanikäisen kaverini kanssa (hän lähti myös) kun sisko tietenkin lähti ison porukan kanssa rellästämään. Kaikki meni hyvin, ei yövytty festari alueella vaan siskon ja miesystävän kämpillä. Seuraavana vuonna lähdin uudelleen festareille, ja aion tänäkin kesänä mennä. Ei mitään luottamusongelmaa. Äitini tietää etten ole sitä tyyppiä joka "joutuisi hankaluuksiin" mitä ne ikinä nyt voivatkaan olla. Olen vain puhtaasti menossa katsomaan lempibändini keikkaa. Luultavasti juon, kuten viime vuonnakin, mutta hyvin vähän. Pysyn kokoajan tilanteen tasalla ja osaan huolehtia itsestäni vaikka nuori olenkin. Festareilla olen ilmeisesti yksin kokoajan.
- Festarit
ei kuulu meidän elämään....onneksi.
- tulee tässä
Vanhemmille:
Minkä ikäisenä päästät lapsesi yksin festareille?
- 18-vuotiaana!
Lähdetkö mukaan?
- Jos päästän lapseni YKSIN festareille, en lähde. Jos haluaa nuorempana kuin 18-vuotiaana, lähden mukaan mutta pysyttelen sopivasti taka-alalla. Saa mennä vapaasti alueella kavereiden kanssa, mutta illalla määräaikaan täytyy tulla sovittuun paikkaan ja kyydilläni kotiin tai hotelliin.
Luotatko häneen?
- Luotan häneen, mutta en muihin. Ja toisaalta muistan omasta nuoruudestani, miten vaikea on vastustaa kaveriporukan painostusta ei-niin-fiksuihin juttuihin.
Pelkäätkö?
- Kyllä! Se on se äiti-ihmisen luonto. - festarit
mun vanhemmat ainakin päästivät mut festareille ihan helposti.ooon 14 ja mun kaveri(12 wee) pääsi kans.olimme siis kahestaa koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221