Kaipaan asiallista keskustelua, ohjeita ja linkkejä, miten saisin itselleni vaikka vaimoksi kivannäköisen, mukavan ja fiksun virolaisen tummaverikön.
Tämä ei ole mikään provo, vaan ihan totisinta totta. Olen helvetin kyllästynyt suomen paksukaisiin, joilta puuttuu alkeellinenkin hienovaraisuus ja sivistyneisyys. Jos suomalainen nainen omaa hiukan kauneutta, hänellä nousee heti kusi päähän ja luullaan, että kaikki miehet polvistuvat jalkojen juureen palvomaan.
Haluan naisen, jonka kanssa voisi elää tasavertaista elämää, osoittaa rakkautta ja välittämistä puolin ja toisin.
Olen 40-vuotias, tummatukkainen, 180cm pitkä ja 78kg mukava sydämellinen mies, jolla on myös selkärankaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. En polta, enkä käytä alkoholiakaan kuin kerran kahdessa kuukaudessa, jos silloinkaan. Harrastan myös säännnöllisesti liikuntaa ja olen vakituisessa työssä. Nuorekkuudestani johtuen kaipailen yhteydenottoja n. 30-vuotiailta naisilta.
P.S. Saan varmaankin tämän kirjoitukseni takia joukon suomitanttoja nousemaan takajaloilleen, mutta se kiinnostaa mua kuin kilo paskaa.
Vaimo Virosta
29
7147
Vastaukset
- xxxxxz
www.rate.ee
mene kattelemaan ja tutustumaan. ilmainen. - vaimo virosta
Täällä myös Virosta vaimoa etsivä, suomalainen tuhnuakka ei kelpaa.
- koulutettu ja sivistynyt
vaan miten olisi?
- Hyvä mies
Mutta oletko vielä kivannäköinen, itsestäsi huoltapitävä, kenties vähän urheilullinenkin?
Jos olet, olen kiinnostunut kyllä tutustumaan paremminkin. - ärsyttää *&%¤#
Hyvä mies kirjoitti:
Mutta oletko vielä kivannäköinen, itsestäsi huoltapitävä, kenties vähän urheilullinenkin?
Jos olet, olen kiinnostunut kyllä tutustumaan paremminkin.Miksi yleistätte? Jokaisessa maassa on kauniita ja rumia ihmisiä.
- eestitar
http://date.delfi.ee/profile/step_look.htm.php?sid=dfi&lg=ee
voit löytää etsimäsi, mutta kaikkein varma tapa, jos Sulla on ystävia Virossa, jolla sukulais- tai ystäväpiireissä on joku vapaa, sinkku tai leski hyvännäköinen vaatimaton naishenkilö joka ikävöi tosimiehen läheisyyttä ja rakkautta, niitä Virossa löytyy, mutta ei joka kulmalla´...- maailman mies
Virolaisessa ainoa etu että ymmärtää suomea. Ulkonäkö ja naisellinen käytös on kaikki venäläisiltä opittua. Viro on jo femakoitumassa kovaa vauhtia. Venäjältä ja valkovenäjältä löytyy aitoa naisellisuutta vielä tänäänkin.
nimim. Kokemusta löytyy - eestitar
maailman mies kirjoitti:
Virolaisessa ainoa etu että ymmärtää suomea. Ulkonäkö ja naisellinen käytös on kaikki venäläisiltä opittua. Viro on jo femakoitumassa kovaa vauhtia. Venäjältä ja valkovenäjältä löytyy aitoa naisellisuutta vielä tänäänkin.
nimim. Kokemusta löytyyvenäkköiden seassa löytyy kyllä naisellisia ja kauniita naisia, mutta väärässä olet siinä, että virolainen nainen jopa ulkonäkoakin opettelee venäläiselta, ymmärrätko itse, mitä puhut "maailman mies"! ;)
Virolaiselle on venakko kaikkein viimeinen, jolta jotain mitään oppia, sitä näyttää jo historia ja kulttuurikin. Paljonko Sinun mielestä on yhteistä slaavilaisen ja viron kulttuurissa ja ihmisissä. Sitäpaitsi ulkonäkoa ja naisellisuutta ei saa opetella, se on jo synnyinperinne. Ja olkaa vaan hyvä, jos Venäjän babuskoissa on jotain kaunista, niin meno vaan Venäjälle, kyllä niitä vaimoja teille sieltä löytyy, ei pitää etsiäkin, ottavat sut itse väkisin.
- Wäinämöinen
Minä olen saanut oman elämäni parhaat vuodet kokea juuri Eestiläisen vaimoni kanssa ja en voi ymmärtää miksi ihmiset täällä käyvät haukkumassa Eestiläisiä niin miehiä kuin naisiakin.Sinä voit mennä ja tutustua maahan sekä ihmisiin siellä.Viinan voimalla et siinä onnistu tutustumaan maahan sen voin antaa "vinkiksi"matkallesi.Eestin kulttuuriin ei tuo hurja juominen kuulu.
- ette saa muilta kuin
ulkomaalaisilta nartuilta. Ja silloinkin vain rahasta.
- saapi
ihan ilmaiseksi ja todella helposti suomalaisilta nartuilta.
- unestasi,
saapi kirjoitti:
ihan ilmaiseksi ja todella helposti suomalaisilta nartuilta.
ja tajusit rankan todellisuuden, mikä onkin sitä oikeaan tumppuun vetämistä. Naista et ole koskaan saanut. Korkeintaan miestä...
- suositus
Sun täytyy itse etsia. Mene vaikka lomalle http://www.viroweb.com/ .
- miksi täyttyy olla virolainen?
Hyvää mies, suosittelen ainakin, ettet mene ahdistelemaan naisia kaduilla jne. Olen nähnyt suomimiestenn todella sivistymätöntä ja hävytöntä käytöstä naisia kohtaan Tallinnassa, erityisesti jos miehellä on pari kaljaa jo mennyt. Sen vuoksi virolaisnaisilla saata olla ennakoluuloja.
Mutta ihan päältä katsoen (vaikka olenkin nainen) niin minun mielesta suomalaisnaiset eivät ole rumia, ovat ihan hyvännäköisiä... ehkä minun mielipide naisena ei ole niin päteva, mutta kuitenkin...:)
Se minua kiinnosta kyllä, että mikä saa suomalaisia naisia niin vihamaan virolaisnaisia? Tässäkin jo nähdiin kommenteja "ulkomaanhuorista" jne. Oletteko päästä vialla kun kuvittelete että kaikki Suomen ulkorajojen takaa asuvat ovat h.oria?! Vai oletteko ajatuksissaan noin likaisia ihmisia? Yleensä sanotaan että varas itse pelkää varasta.
Tutustumispalstoina kuitenkin jo mainitut rate.ee ja delfi.date. Varmasti on niitä vieläkin mutta ne taida olla eniten käytettyjä. Kaiken parasta kuitenkin olisi, jos voisit tutustua ihmiseen "live-ina." - roman3
- hu ha he
Vedä hanskaan.
- virolainen vaimo
Minun nykyinen aviomies aloitti juttelemalla, sitten soitolla treffeille, illalliskutsuilla ja kohteliaasti sovittiin seuraavat treffit parin viikon kuluttua Eestissä.
En ole nettituttavuus vaan ihan silmästä silmään Eestissä tavattiin, älä missään nimessä ole humalassa jos haluat tosissa tutustua eestiläiseen naiseen. Pukeudu siististi ja tyylikkäästi. Noita juoppoja on kaikki paikat täynnä Eestissäkin.- Erämaa-Suomi
Virosta minäki yritän saada naisen.Se joko onnistuu tai sitte ei.Korvessa maaseudulla moni etsii netin kautta naisen.Liian pitkät taksimatkat edes lähimpään ravintolaan maksaa liikaa työttömälle.Taksikyyti maksaa jo sen ku toiset ottaa paukkuja samaan rahaan koko illan jotka vieressä asuu.Niilä on puolisot.
- Minä vaan,ei muut.
Älä hae mitään.Jo tuo "paksukainen" sana kertoo sen.Elä yksin.Ei tarvi muiden kärsiä egosi puolesta.Bmw vielä puuttuu jos ei jo ole.
- Hurri2654
Mulla on virolainen vaimo ja olen ollut tyytyväinen jo 1o vuotta
- Suomivalas
Aloittaja taitaa olla miehistä kiinnostunut?
- ihahaaaasta
iha.ee
Tuolta löytyy emäntää joka lähtöön, rahalla tai ilman, irtonumeroa tai kestotilausta. - 22344kkk
Kaikilla vielä vähänkin siedettävän näköisillä naisilla on aina miehiä tarjoilla mielin määrin ja yleensä myös joku vakipanosuhde kuitenkin. Ja tämä asia on näin niin virunmaalla kuin suomessakin ja venäjällä ja ruotsissa ja vaikka missä. Miehiähän aina riittää vaikka missä ja heillä nussintatarpeita, ja siksi kaikki vähänkin siedettävän näköiset ja nuoremmat naiset ovat aina ainakin jossain vakipanosuhteessa.
- ivana100
Ei enää ikinä Eestiläistä vaimoa. Luonteen piirteet ovat ,niin erilaiset suomalaisilla ja virolaisilla, että elämästä tulee täyttä helvettiä. Niin kauan menee hyvin kun maksat kulut ja sukulaistenkin, mutta auta armias kun rahat vähenee. Kokemusta on ja todella kalliiksi on tullut .Ovat muuten äärettömän mustasukkaista kansaa, niin miehet, kuin naisetkin.
- armastanarmastanjoooo
Tämän ohittaa kertomalla naikkoselle että jos naimisiin haluat niin se on avioehto. Huom, tämä pätee kaikkiin naisiin. Siinä näet puhuuko nainen sinulle vai rahakukkarolle. Itsellä kokemusta jälkimmäisestä vaihtoehdosta.
- kylläsuututtaa
Ja tällaisen avaajan tapaiset paskiaiset ovat rahdanneet näitä ämmiä jo muutenkin maataloustuilla ylläpidettyihin pirtteihinsä meidän rehellisten ihmisten elätettäviksi.
- Vinkkaus
Taloudellisessa ahdingossa olevia pienten lasten yksinhuoltajaäitejä löytyy kyllä Virosta pilvin pimein, siis ei kun valitsemaan. Surullista mutta totta.
- rehellistenriustoa
Pitäis lailla kieltää sellanen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067