Kuka kertoisi, mitä mun kantsii tehdä. Kohta tulee 2 vuotta täyteen kun ollaan asuttu erillään ja laitan avioeron vireille. Olen tänä aikana ottanut visan käyttöluoton, pitääkö mun "tuhlata" ne rahat tililtä?
Avioero
5
592
Vastaukset
- tap.
ei kannata.
mutat tietysti noilla tiedoilla ei voi pahemmin neuvoa,
kun ei tiedä syytä,
lapsia,
miehen luotettavuuta.
Voi vaan neuvoa, jos normaaleja olette, erotkaa sovussa. on lihavaa riitaa parempi vaihtoehto
Jos ei oo avioehtoo, niin kummankin puolison varat, henkilökohtaiset ja yhteiset tilit sun muut lasketaan yhteen ja jaetaan osituksessa tasan. Samoin velat jaetaan puoliksi.
Eli kannattaisi näillä näkymin pyrkiä hävittämään ns. omat henkilökohtaiset rahat ennen eron hakemista. Näinkö se menee ?- sopija
Erottu on virallisesti kauan kauan sitten eikä vieläkään ositettu. Se on miten kukakin tekee, ei ole pakko, ainakaan heti. Ennen kuolemaa varmaan... :)
- kertoo--
kaiken.älykkyysosamääräsi lienee 0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481