onko kokemuksia tämmöisestä suhteesta..miten toimii yhteiselo,,onko mustasukkaisuus kuin vahvana kuvioissa mukana??
Kalat nainen-Rapu mies
3
1509
Vastaukset
Kokemusta on omalta osaltani jo hyvin tullut. Alussa kyllä sitä mustasukkaisuutta oli, mutta ajan kanssa sekin hälveni :) Kun antaa toisen elää vapaasti mutta kuitenkin että on suhteessa ni ei mikään voi oikeastaan mennä vikaan. Mutta jokaisen kohalla eri asia, riippu niin paljon henkilöistä
- voinko lähteä
kenenkanssa haluan,ja välillä käydä katsomassa,missä kunnossa olet ja paljonko perittävää?
- maistuu
suhde toimii. minä kala mieheni rapu maailman ihanin isä. meil on kaks lasta ja oltiin kuus vuotta ennen kun mentiin naimisiin... nyt mentiin ja hyvin menee rakastan miestäni yli kaiken. olen itse kova flirttailija ja n.e.d. mut en ikinä pettäny enkä petä. mut rapu ja kala jos haluu et toimii niin VARMASTI ja sua palvotaan.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446058
- 1703281
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4363177- 262414
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572264Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762123Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 791613
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍181253Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224