Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Härkänainen&Neitsytmies?

härkänainen____

Miten tällaiset merkit käy yhteen? Onko kokemuksia ja paukuttaako neitsytmies tulemaan kritiikkiään tuutin täydeltä, josta härkänainen sitten loukkaantuu ja suhde menee solmuun?

7

2004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alempana

      oli jo sama kysymys.
      Neitsytmies paukuttaa kyllä kritiikkiään, mutta ei se suhdetta kaada.

    • Ei jaksa EI.

      Ei näköjään ainakas toisa päin.Meillä mies härkä minä neitsytnainen.Härkämies se vasta osaakin olla v-mäinen,vaikka toisin luulis,hakee tarkoituksella riitaa ja flirtailee niin avoimesti ja julkeesti esim:kassaneitien kanssa eetä puolet tavaroitakin unohtaa hihnalle,sit kun jouduin huomauttamaan asiasta nosti niin jumalattoman "älämölön"että minä kuuntelin tosiaan mykkänä,että mistähän nyt tuulee,huus pää punasena,että kun minä olen musta-sukkainen???Kysyin tajusiko hän itsekkään miksi sai sellaisen kohtauksen(selvinpäin).Minä itse keräilin loput ostokset,kun seuraava asiakas oli viemässä niitä omaan kassiinsa,että on turha syyllistää neitsyttä turhasta kritisoinista,osaase härhäpää tosiaan olla hölmö ja kun kiinni jää,niin näin meillä juhannus-aattona,ja koko viikonloppu pilalla,ja kuka olikaan sen aiheuttanut??`?Ja suhde on tosiaan nyt ihan umpisolmussa.

      • neitsytnainen

        Minä tapasin vanhempana nyt härkämiehen. Neuvo jos hän flirttaa.. ala laittaa itseäsi. Hiukset meikkiä hame sukat sukkanauhat. Härkäherra miettii mikäs sinulle tullut, kun noin hmmmm..... Minä tein näin, koska olen hyvännäköinen näyttävä haluttu, ja hän oli minua kohtaan omistava, mutta välinpitämätön. Aloin kulkea baanalla niinkuin hänkin yksin välillä. Kyllä herra härälle tuli kiirus, kun huomasi mitä hänelle käteen jää baanalla. Hän myös alkoi seurata ketkä minua katselivat, ja haastelivat. Nehän sieltä tietysti parhaamasta päästä. Nykyaikaan laittaisinki neuvon. Maailma muuttunut. Laittakaa itseänne naiset ja hame takaisin naisille. Kevyt meikki virkistää tekee kauniiksi. Härkämiehethän pitävät kauniista asioista. Tietysti ei liikaa vaan korostakaa itseänne hyviä puolia. Naisissa se surkeeta jos ne näyttää mustasukkaisuutensa. Parhain lääke tämmöisille miehille on hammas hampaasta lempeästi...;-)))))). Älkää sanoku kiinni jää.. älkää näyttäkö kiusallakaan että näitte hänen tekosensa.. se ei auta kuin että väsyy vanhenee... nyt aleen ja hameita ostaan ja ihania alusvaatteita.. tehkää itsestänne nainen niin ei herrahärän tarvi katsella vihreämpää ruohoa....


    • Onnekas_ko

      Kyllä ainakin minun ja oman poikaystäväni kanssa toimii varsin hyvin, vaikka minä olen härkä ja hän neitsyt. Hän tietää etten siedä kauhean hyvin kritiikkiä, joten ei sitä anna. Osasyynä tietty voi olla se, ettei hänellä ole mitään kritiikkiä minua kohtaan, kun olen kerta niiin ihana ja kaunis ja ja ja :D

    • tättädää

      Härkänainen ja neitsytmies sopivat mainiosti yhteen. Niin sanovat kirjat ja lehdet ja niin sanon minä kokemuksillani. Neitsytmies on herkkä ja mietiskelevä ja rauhallinen, kun taas Härkä on räväkämpi ja äkkipikaisempi. Eli hyvin soppii :) Ainakin meillä!

    • härkänainen

      En oman pitkän kokemukseni perusteella suosittelisi.
      Tylsää.
      Mutta ei näihin kannata uskoa..

    • härkä tyttö

      itse olen härkä ja neitsyt miehen kanssa yhdessä jo seitsemän ja puoli vuotta, kuin yö ja päivä mutta se vaan lisää haastetta =), loppujen lopuksi sitä ehkä vaan täydennetään toisiamme!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe