turkkilainen poikaystävä hotelliin

typsykkä

olen lähdössä kaverini kanssa alanyaan. itselläni on turkkilainen poikaystävä turkissa mutta ei lähellä alanyaa. joten ajattelin jos joku tietäisi voisinko majoittaa poikaystäväni meidän hotellihuoneessa muutaman päivän ajan? paljonkohan sellainen maksaa ja miten onnistuu jos onnistuu? kiitos asiallisista vastauksista. KIIRE!!!!

14

4005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikaystävän...

majoittuminen samaan hotelliin ja huoneeseen, jonka olet varannut Suomesta pakettimatkana, ei onnistu. Ainakin luulisin niin...oma poikaystäväni ainakaan ei halunnut edes tulla minun nimellä olevaan huoneeseen ja hotelliin sisälle. Toisella kertaa asuimme kyllä hotellissa, jonka varauksen hoiti poikaystäväni ja vuokra oli n. 40YTL/yö. Suosittelisinkin, että varaisitte ne muutamat yöt jostain toisesta hotellista..poikaystäväsi voi varmaan kysellä edullista paikkaa ja yöt voitte maksaa yhdessä. Voi olla sinun kaverillesikin ja teillekin mukavampaa, kun ei tarvitse yöpyä saman katon alla. Itse olen jo silloisen poikaystäväni kanssa naimisissa ja nyt käymme yhdessä lomalla Turkissa, joten kyllä niistä suhteista joskus jotain kehittyykin, mutta ole silti varovainen. Hyvää lomaa =)!

• jaana k.

Jos poikaystävä haluaa asua kanssasi koko lomaviikon, voit tehdä pojalle varauksen jo suomessa. eli ostat hänelle pelkän majoituksen ja itsellesi normaalin hotellillisen loman.
        Jollet ole ostanut pojalle majoitusta et voi viedä häntä pakettimatkahotelliisi.
        Toinen juttu sitten on kuinka vakavasta ystäväSTä on kyse. jos poju on tulossa vain pariksi päiväksi tai tulosta ei ole varmuutta, on halvempaa ostaa pariksi yöksi ulkopuolisesta hotellista huone.
        Ainakin Deturin kautta saa varattua pelkkää majoitusta.

• Zeynep1
        jaana k. kirjoitti:

Jos poikaystävä haluaa asua kanssasi koko lomaviikon, voit tehdä pojalle varauksen jo suomessa. eli ostat hänelle pelkän majoituksen ja itsellesi normaalin hotellillisen loman.
        Jollet ole ostanut pojalle majoitusta et voi viedä häntä pakettimatkahotelliisi.
        Toinen juttu sitten on kuinka vakavasta ystäväSTä on kyse. jos poju on tulossa vain pariksi päiväksi tai tulosta ei ole varmuutta, on halvempaa ostaa pariksi yöksi ulkopuolisesta hotellista huone.

Jokainen fiksu turkkilainen mies jarjestaa kylla majoituksensa itse. Jos on kyse vakavasta suhteesta tyyppi kylla itse loytaa teille jonkun muun majoituksen. Ei taalla kuulu pariskuntien muutenkaan hengata saman katon alla jonkun ulkopuolisen naisihmisen kanssa, vaikka han olisi kuinka hyva ystava.

Etta pista poika itse jarjestamaan teille majoitus hanhan voi sen hoitaa paljon napparammin turkiksi puhelimitse kuin sina, ja maksaa koko jutusta vain murto-osan.

Pakko sanoa ettei tassa maassa kuulu naisten tuollaisia majoituksia maksaa tai jarjestaa. Jos mies on kiinnostunut ja haluaa viettaa aikaa yhdessa vilpittomasti (eika vain "siina tarkoituksessa") han hoitaa itse varaukset johonkin toiseen paikkaan ja maksaa kaiken.

Unohda siis Deturit sun muut ja testaa onko tyyppi valmis jarjestamaan asian. Jos ei, han ei jarjesta sinulle vastaisuudessa mitaan muutakaan eika ole minkaan arvoinen.

Fiksu turkkilainen mies ei anna naisen maksaa omia kulujaan, eika naisen omiakaan kuluja. Se kuuluu tapoihin etta herrasmiehet jarjestaa ja maksaa - ja fiksun naisen tulee myos tallaista kohtelua odottaa miehelta, jos ymmartaa oman arvonsa eika ole pelkka helppo nakki.

• huh hellettä
        Zeynep1 kirjoitti:

Jokainen fiksu turkkilainen mies jarjestaa kylla majoituksensa itse. Jos on kyse vakavasta suhteesta tyyppi kylla itse loytaa teille jonkun muun majoituksen. Ei taalla kuulu pariskuntien muutenkaan hengata saman katon alla jonkun ulkopuolisen naisihmisen kanssa, vaikka han olisi kuinka hyva ystava.

Etta pista poika itse jarjestamaan teille majoitus hanhan voi sen hoitaa paljon napparammin turkiksi puhelimitse kuin sina, ja maksaa koko jutusta vain murto-osan.

Pakko sanoa ettei tassa maassa kuulu naisten tuollaisia majoituksia maksaa tai jarjestaa. Jos mies on kiinnostunut ja haluaa viettaa aikaa yhdessa vilpittomasti (eika vain "siina tarkoituksessa") han hoitaa itse varaukset johonkin toiseen paikkaan ja maksaa kaiken.

Unohda siis Deturit sun muut ja testaa onko tyyppi valmis jarjestamaan asian. Jos ei, han ei jarjesta sinulle vastaisuudessa mitaan muutakaan eika ole minkaan arvoinen.

Fiksu turkkilainen mies ei anna naisen maksaa omia kulujaan, eika naisen omiakaan kuluja. Se kuuluu tapoihin etta herrasmiehet jarjestaa ja maksaa - ja fiksun naisen tulee myos tallaista kohtelua odottaa miehelta, jos ymmartaa oman arvonsa eika ole pelkka helppo nakki.

kyllä saattaa onnistua kun kysyt respasta että paljonko maksaa jos tulee poikaystävä muutamaksi yöksi...palasin tänään alanyasta ja meidän hotellilla ainakin onnistui eräälle tytölle.
        Huh hellettä..

• _Piksuli_
        huh hellettä kirjoitti:

kyllä saattaa onnistua kun kysyt respasta että paljonko maksaa jos tulee poikaystävä muutamaksi yöksi...palasin tänään alanyasta ja meidän hotellilla ainakin onnistui eräälle tytölle.
        Huh hellettä..

Samaanlaihin se on Suomessakin, siis ettei hotelliin sais tulla ulkopuolisia vieraita, mutta ainahan maksavat asiakkaat saa! Alanyassa kyllä ollaan tosi tarkkoja siitä, ettei ulkopuolisia hotelliin ja hyvä niin!! Mun hotelliin ei edes turkkilainen veljeni(sama isä) saanut tulla pikaisesti käymään, vaikka henkkareissa sama sukunimikin jne...

• tosissaanko?
        jaana k. kirjoitti:

Kyllä turkkilainen miesystäväsi järjestää sinulle ja hänelle hotellihuoneen 2 päiväksi, jos on tosissaan. Älä tyttö-pieni rupea maksamaan Suomesta käsin hotellihuonetta YSTÄVÄllesi? Suomalaiset naiset saa taas "leiman" otsaan. terv. Turkkilaisen miehen kanssa seurusteleva

• fhfs
        tosissaanko? kirjoitti:

Kyllä turkkilainen miesystäväsi järjestää sinulle ja hänelle hotellihuoneen 2 päiväksi, jos on tosissaan. Älä tyttö-pieni rupea maksamaan Suomesta käsin hotellihuonetta YSTÄVÄllesi? Suomalaiset naiset saa taas "leiman" otsaan. terv. Turkkilaisen miehen kanssa seurusteleva

useimmat hotellit toimivat myos bordelleina, eli ei pitäisi olla ongelmaa

• 9+4
        fhfs kirjoitti:

useimmat hotellit toimivat myos bordelleina, eli ei pitäisi olla ongelmaa

No sinähän olet ajan tasalla: aloittaja kysyi asiaansa vuonna 2007. Hehheeeheehh.

• hhheheheeeeeee
        9+4 kirjoitti:

No sinähän olet ajan tasalla: aloittaja kysyi asiaansa vuonna 2007. Hehheeeheehh.

Mitenkä se touhu turkisa olis muuksi muuttunut hhehehhhehe

• ninuli

en tiedä tuleeko vastaus myöhässä.Älä varaa suomesta poikaystävällesi huonetta,olin huhtikuussa ylläri matkalla enkä varannut poikaystävälleni mitään kotoa lähtiessä.Paikalla otin hotellissa(Green Park)oppaaseen yhteyttä ja hänet liitettiin mun varaukseen,hinta olisi täällä varattuna ollut 4-kertainen verrattuna mitä maksoimme paikan päällä oli.Tosin se ei ole varmaa että kaikki hotellit hyväksyy sitä,se ei ole matkatoimistoista aina edes kiinni vaan hotellista.Mutta useimmat ottavat,hänelle ihan normaali sisään chekkaus henkilökortin kera ja maksu kyseiseltä ajalta.

• Paikan päällä

SOita suoraan hotelliin.Useissa hotelleissa mahdollista yöpya 10Eur/yö.Mutta kysy suoraan hotellin johtajalta.

• HEI,TYPSYKKÄ.EI TULE ONNISTUMAAN ETTÄ TURKKILAINEN TULEE SAMAAN HUONEESEEN EIVÄT ANNA MENNÄ VAIKKA MAKSAISITKIN SYY ON ETTÄ NE VOIVAT AIHEUTTAA HÄMMINKIÄ TURISTEILLE JA RIKOLLISUUS KASVAA. MUTTA VOITTE VUOKRATA JONKUN MUUN HOTELLIN JA MAJOITTUA NIIN PITKÄKSI KUN HALUATTE PASSIT MOLEMMILLA PITÄÄ NÄYTTÄÄ KUN MAJOITUTTA.

• Caps Lock

ÄLÄ HUUDA!!!!

Jokainen itseään ja parisuhdettaan kunnioittava varaa hotellin itselleen ja poikaystävälleen erikseen joko etukäteen netistä tai sitten paikanpäällä. Vielä parempaa, mikäli poikaystävä varaa hotellin itse.

Totta, että jokaisen pitää antaa passi (tai turkkilaisen ID.kortti) hotelliin majoittuessa, mutta niinhän se lähes poikkeuksetta maailmalla on.

• Caps Lock kirjoitti:

ÄLÄ HUUDA!!!!

Jokainen itseään ja parisuhdettaan kunnioittava varaa hotellin itselleen ja poikaystävälleen erikseen joko etukäteen netistä tai sitten paikanpäällä. Vielä parempaa, mikäli poikaystävä varaa hotellin itse.

Totta, että jokaisen pitää antaa passi (tai turkkilaisen ID.kortti) hotelliin majoittuessa, mutta niinhän se lähes poikkeuksetta maailmalla on.

LAITA KORVATULPAT

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe