punkki ihon sisällä??

astro girl

onko kellään kokemusta tai voiko olla edes mahdolista että punkki olisi kokonaan ihon sisällä??koiralleni tuli mökkireissun jälkeen paise jalkaan ja se on jo jonkun verran kasvanutkin,sitten kuulin ohi mennen että se olisi punkki joka pitäisi saada sieltä pois.kuulemma pitäisi tehdä viilto siihen patin päälle ja vetää punkki irti...voiko olla totta?vai onko joku ötökän purema vaan....

toisella koirallani kyllä punkkeja on ollut mutta ihan ihon päällä jotka olen aina poistanut...

5

5634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • troyen

Punkit laittavat vain päänsä, jossa on imukärsä koiran sisälle, eivät siis itse kaivaudu kokonaan ihon sisälle, koska eivät sitten pystyisi pudottautumaan pois imettyään itsensä täyteen. Patti voi olla kohta, jossa punkki on ollut, tai sitten joku muu hyönteisenpurema. Seuraa pattia ja mene lääkäriin, jos se alkaa enemmän huoestuttamaan.

• Vinkin antaja

Älä nyt vaan mene leikkelemään koiraasi. Pattihan voi olla mikä vain ja sen leikkeleminen amatöörien toimesta voisi olla erittäin vahingollista koiralle. Ota yhteyttä eläinlääkäriin ja vie koira eläinlääkäriin jotta hän selvittää mikä patti on ja mitä sille on tehtävä.

• astro girl

näistä tiedoista.
        itsekkin ihmettelin sitä ihon alle kaivautumista kun en aikaisemmin ole asiasta kuullut.

jään nyt seuraamaan pattia jos vielä kasvaa niin sitten lääkäriin näyttämään.

• ticoliina

minulla näyttää olevan sama tilanne kuin sinulla......patti koiran kainalossa päällä oli jotain tummaa niinkuin likaa mutta ei pyyhkimällä putsaantunut kokonaan poijes.....

• xxw

Mulla olisi sama kysymys. Koiran korvan takana outo möykky, aivan kuin punkki mutta ihon sisällä? Aika eläinlääkärille tilattu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe